SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
AH hier ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb het over de rest.Als ik overdag naar een museum ga, heb ik nog van 17 tot 22 om m'n boodschappen te halen, bijvoorbeeld.
dus nu?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
Laatste puzzelstukje is op z'n plaats gepleurd
Voordeel van zo'n hip Ibizaans ding is wel dat die niet over kinderen zeuren, vuile onderbroeken naast het bed, de lekke fietsband, trouwen, knaagdieren en spruitjes, die snappen het leven wat beter en makkelijker.quote:
Het ging over een hotelletje ouwe neuktijgerquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n hip Ibizaans ding is wel dat die niet over kinderen zeuren, vuile onderbroeken naast het bed, de lekke fietsband, trouwen, knaagdieren en spruitjes, die snappen het leven wat beter en makkelijker.
ordiquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
Volgens Twitter is het vandaag #vunzigewoensdag.
Dat is elke woensdag op twitter.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
#vunzigewoensdag en #dodenherdenking, topcombi wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
Tja, tegenwoordig moet je redelijk kunnen multitasken inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
#vunzigewoensdag en #dodenherdenking, topcombi wel.
Dit is helemaal nieuw voor mij.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:41 schreef Recce het volgende:
Ik mis weinig aan niet op twitter kijken in ieder geval.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, tegenwoordig moet je redelijk kunnen multitasken inderdaad.
Ik ook nietquote:
Je bent nog op tijd hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:48 schreef Moeraskat het volgende:
Oh shit. Vergeten dat het dodenherdenking is vandaag.
Uiteraardquote:
Ja, stel je voor dat ze het verplaatst hadden!quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent nog op tijd hoorVanavond is het pas
Je moet het echt heel selectief gebruiken, anders lees je echt de meest breindodende onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis weinig aan niet op twitter kijken in ieder geval.
Ik weet niet hoe je dat eetquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een keer kreeften gaan eten?
Alsof ik nog levende hersencellen heb.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet het echt heel selectief gebruiken, anders lees je echt de meest breindodende onzin.
On the job training.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je dat eeteducate me pls. :$
Oke, dan zal ik me voor deze keer kwetsbaar opstellen.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ik nog levende hersencellen heb.
Hmm, dat herken ik niet, maar ik tweet dan ook nooit zelf iets.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
Wat ik irritant vind aan Twitter is dat je soms ineens meldingen krijgt waardoor je denkt dat iemand je tagged. En dat is dan helemaal niet zo, het gaat zelfs om een persoon die ik niet eens ken.
vergeet star wars day nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
#vunzigewoensdag en #dodenherdenking, topcombi wel.
hallo ander VOCHTIG POESJEquote:
Krijg gewoon een pushmelding. Kei raarquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, dat herken ik niet, maar ik tweet dan ook nooit zelf iets.
Lig in de zon hoorquote:
lekkerquote:
Tofquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik me voor deze keer kwetsbaar opstellen.
Met m’n nieuwe boek. Maar spijt. Audioboek is toch beter. Kan ik tenminste m’n ogen dicht doen.quote:
Misschien heb je een leger van stalkers?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Krijg gewoon een pushmelding. Kei raar
Kreeg geen meldingquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Even taggen, kun je je toch heel even op Twitter wanen
Soort mierenquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien heb je een leger van stalkers?
Welke van de zestigquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tof![]()
En dat ene kleurige strakke jurkje aub
maar heb je een korte broek/jurk/rokje aan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Met m’n nieuwe boek. Maar spijt. Audioboek is toch beter. Kan ik tenminste m’n ogen dicht doen.
Om te zonnen ja. Verder neequote:Op woensdag 4 mei 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar heb je een korte broek/jurk/rokje aan.
ik werd alweer voor gek verklaard dat ik de korte broek aan heb.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:53 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je zombiecellen dan? Je komt nog redelijk sane over.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn die kartels om touwen makkelijk door te kunnen snijden?
Eerst even het onderzoek van Rijkswaterstaat en het RIVM naar PFAS afwachten, de reden waarom Zeeuwen stikken van de allergieën, auto-immuunziektes en de veelvuldige lichamelijke en geestelijke zwaktes is gevonden laatstelijk.quote:
heb je ze geslagen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Oke oke net toch.voor het eerst mensen uitgescholden. Toeristen in een auto die mij perse op het meest smalle stukje wilde inhalen en wat oom nog eens onder wat stond. Drukte mij zo de weg af.
Is dit een grapquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst even het onderzoek van Rijkswaterstaat en het RIVM naar PFAS afwachten, de reden waarom Zeeuwen stikken van de allergieën, auto-immuunziektes en de veelvuldige lichamelijke en geestelijke zwaktes is gevonden laatstelijk.
Nee want ze reden snel door. Echt zo asoquote:
Zullen we erheen gaan om bal te helpen?quote:
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.quote:
En dat jij daardoor niet in de file staatquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze reden snel door. Echt zo aso
Van die aso russen waren het volgens mij. Hoop dat ze zichzelf te pletter rijden
Ow..quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.
Zo een heuvel af een ravijn in danquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dat jij daardoor niet in de file staat
Of dat ze straks in dienst moeten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want ze reden snel door. Echt zo aso
Van die aso russen waren het volgens mij. Hoop dat ze zichzelf te pletter rijden
Is van de 3m fabriek in belgiequote:Op woensdag 4 mei 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een giftige-stoffen-deskundige op de radio die zich toch wel erg veel zorgen maakte.
En dan zonder kinderenquote:
Ja die Russen die hier nu zijn zitten hier langdurig. Russen en Israëlische mensen staan hier echt slecht bekendquote:
Rustig bal, rustig!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Oke oke net toch.voor het eerst mensen uitgescholden. Toeristen in een auto die mij perse op het meest smalle stukje wilde inhalen en wat oom nog eens onder wat stond. Drukte mij zo de weg af.
Oké opa, ga maar relaxed op een terrasje zitten genieten van het moment.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wat meer het nieuws volgen in plaats van Marvel?
Yep, nooit zwemmen of eten in en uit de Westerschelde, ook geen groenten van eigen land eten, nader water- en bloedonderzoek volgt, ik vind dat nogal wat als je ziet wat dat stofje met een menselijk lichaam doet.quote:
De blokkeerkeuze was de juiste zie ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké opa, ga maar relaxed op een terrasje zitten genieten van het moment.
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Rustig bal, rustig!![]()
Als klein jochie heb ik een keer meegemaakt dat ik over een smalle stoep langs een muur liep, toen er een vrachtwagen zonder te remmen door een hele diepe plas reed. Helemaal doorweekt.Volgens mij vond ik het toen zelf ook wel grappig, omdat het zo volslagen absurd was.
Ja ik heb hem ook weer gevonden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De blokkeerkeuze was de juiste zie ik.
Everybode adores the Dutch because of youquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die Russen die hier nu zijn zitten hier langdurig. Russen en Israëlische mensen staan hier echt slecht bekend
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijnquote:
Dat is al over drie kwartierquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Bijnaquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.
quote:
quote:
Nee is ook valsquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenlandquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Ik mis Dee van Wessumquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Misschien stank.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzaken![]()
Maar gekef en geblaf is wel echt schijt irritant
Dan ben je nooit in Twente geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenland
quote:
TR gemacht!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]ik had een abonnement op de apenheul hoor
afgevinktquote:
ik heb kaas in huisquote:
Mwah, fretten zijn ook niet groot, maar die kunnen wel flink meuren.quote:
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.quote:
raar om soul haar tetten zo te noemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.
dud0r.quote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
hahaatjesquote:
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbusquote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bangquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag een tijd geleden een dode rat op de weg liggen die niet veel kleiner was dan mijn kat.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".![]()
"Het is niet veel, maar dat is erger!!1"
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doetquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbus
Kom er aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
Beeld nu van @Ama die door een brievenbus pist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
nou....................als @Ama boos is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
ik heb hier beeld bijquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
Dat misschien wel maar ze zal het niet de ratten laten doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
is het daarom nu zo warm in India?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bang
Heb je in ieder geval niet de drukte en chaos van de stadquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of een dorp dat weg zou halen :p
Nee gelukkig niet gehad. Zij liepen daar en ik ook :p. Maar groot waren ze wel ja :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?
Hmm, dat zou kunnen. Eigenlijk is het daar gewoon 20 graden en is iedereen zich enorm aan het aanstellen omdat de thermometer 50 aangeeft.quote:
Jij gaat zo ook op blockquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Oh, die hikte net even ja, als ze er automagisch bijkomen wil 'ie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
even keertje refreshen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
Waarom dat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Straks hebben we een getto en een villawijk in Foqueville, zoals het heurt.
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Jouw huis lijkt als enige ghetto met dat prikkeldraad en zo er omheen
Ja moet je maar wachten totdat er iets anders vrij komtquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Ga maar liften sloeberquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Alsof je ook nu weet waar je staat in het leven over 30 jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Van wie moet dat precies dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Ik moet de kerel van het dak ook nog even mailen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?quote:
en dat betekent....?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Zie weer veel mensen met benen en enkels in het verband
Dat die onderuit zijn gegaan Op de scooterquote:
Of datquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ze te dicht bij een krokodil gekomen zijn
Technische dingen aan zijn expertise overlaten denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?". Nou ja eerst wel maar nu niet meer
Oh het is weer zo lekker weer dat ook iedereen die NIET kan rijden er met de scooter op uit gaat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Zie weer veel mensen met benen en enkels in het verband
[..]
Dat die onderuit zijn gegaan Op de scooter
Ja, maar hij weet niet waar we stopcontacten en lampen e.d. willenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Technische dingen aan zijn expertise overlaten denk ik
Ja dat moet je gewoon even aan tafel bespreken, en niet terwijl hij met de slijptol in zijn hand staat natuurlijk. Wat natuurlijk wel zo gaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?". Nou ja eerst wel maar nu niet meer
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier een wond hebt moet je elke dag naar het ziekenhuis om de wond schoon te laten maken en verband vernieuwen
Op dit eiland ben je vrij beperkt als je geen scooter hebt. Dus ook mensen die nog nooit op een scooter hebben gezeten huren er 1quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh het is weer zo lekker weer dat ook iedereen die NIET kan rijden er met de scooter op uit gaat?
Anders komen er allemaal gezellige beestjes in natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef bitterbal het volgende:
Als je hier een wond hebt moet je elke dag naar het ziekenhuis om de wond schoon te laten maken en verband vernieuwen
Vanwege de vochtigheid is de kans op infecties zeer grootquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.
Nee. In Nederland word je een ziekenhuis uit getrapt als je er niks te zoeken hebtquote:
Ja precies. Vanochtend ze ik "nee electra is daar niet nodig", 2 minuten later was het wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat moet je gewoon even aan tafel bespreken, en niet terwijl hij met de slijptol in zijn hand staat natuurlijk. Wat natuurlijk wel zo gaat
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet niet waar we stopcontacten en lampen e.d. willenMaar ik ook niet
Iewquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanwege de vochtigheid is de kans op infecties zeer groot
Hier heb je gewoon thuiszorgquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom? Of moet dat in Nederland ook? Gelukkig nog nooit gehad.
's avonds lekker beetje ganzeborden met een glaasje prik en zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Anders komen er allemaal gezellige beestjes in natuurlijk.
Ook als je er wel wat te zoeken hebtquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. In Nederland word je een ziekenhuis uit getrapt als je er niks te zoeken hebt
"Beats me, het is jouw huis! Mensen willen de gekste dingen dussehquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.
Dan heb je straks stopcontacten in de vloer en aan het plafond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.
Volgens mij heb je dat in NL in sommige gevallen ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was wel echt een wond. Hier moet je voor minder alles elke dag vervangen
Denk niet dat dan je grootste probleem is :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je straks stopcontacten in de vloer en aan het plafond.
Ja grote wonden iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat in NL in sommige gevallen ook wel.
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Mijn stopcontacten zitten halverwege de muur. Zo lelijk.
Klinkt wel een beetje als een struikelpunt als je daar stekkers in doet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
In de vloer ken k wel. Dat kan je netjes wegwerken
S`nachts gaan fietsen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo fietsen, maar dan moet ik me weer met die vieze zonnebrandcrčme insmeren.Ik haat dat zo!
Dat doe ik echt nooitquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo fietsen, maar dan moet ik me weer met die vieze zonnebrandcrčme insmeren.Ik haat dat zo!
Mijn buren hebben dat ook gedaan, lijkt me een heel gedoe. Maar nu zie je dus heel duidelijk die snoeren en stopcontactenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.
Ja doe je dan bij je tv ofzo. Of naast de bank. Niet midden in de kamer natuurlijk. Mijn vader had het in Berlijn. Zag er netjes uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een struikelpunt als je daar stekkers in doet.
Ik doe het vooral in het voorjaar, om te voorkomen dat ik verbrand. Drie uur in de zon fietsen is toch best een lange exposure.quote:
Het geeft vooral een hoop teringzooi met sleuven frezenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buren hebben dat ook gedaan, lijkt me een heel gedoe. Maar nu zie je dus heel duidelijk die snoeren en stopcontacten
Maar dan moet je al wel precies de indeling van je kamer weten voor de komende 30 jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe je dan bij je tv ofzo. Of naast de bank. Niet midden in de kamer natuurlijk. Mijn vader had het in Berlijn. Zag er netjes uit
Mja tegen het voorjaar heb ik al genoeg tint om niet echt meer te verbrandenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe het vooral in het voorjaar, om te voorkomen dat ik verbrand. Drie uur in de zon fietsen is toch best een lange exposure.
zeker als dat dertig keer op een andere plek moet, je houdt geen muur meer overquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het geeft vooral een hoop teringzooi met sleuven frezen
Hebben wij nu gelukkig ook, alleen badkamer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.
Ja dat wel al zijn sommige woonkamer ook heel beperkt in de mogelijkhedenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet je al wel precies de indeling van je kamer weten voor de komende 30 jaar.
Ohja badkamer zit er ook eentje hoog inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben wij nu gelukkig ook, alleen badkamer niet.
Morgen weer wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hehe dit begint er eindelijk op te lijken![]()
[ afbeelding ]
Anders moet je je tandenborstel op de grond opladen enzoquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja badkamer zit er ook eentje hoog inderdaad
Rare naam.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Mis de bootjes een beetje
https://fb.watch/cOaVjh2L5c/
Ik poets nog analoogquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders moet je je tandenborstel op de grond opladen enzo
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen weer met de voetjes in het tretbecken
[ afbeelding ]
Mogelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Jaaaaaa Tretbeckenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je toch welquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklarenquote:Het Kremlin spreekt speculaties tegen dat president Vladimir Poetin van plan is op 9 mei Oekraīne de oorlog te verklaren en een nationale mobilisatie af te kondigen. ,,Daar is geen kans op. Het is onzin'', aldus woordvoerder Dmitri Peskov. Rusland is Oekraīne op 24 februari binnengevallen tijdens wat het land 'een speciale militaire operatie' noemt en ontkent dat er sprake is van een oorlog tegen het buurland.
Of die gaan op 9 mei gewoon 6000 ballistische raketten lanceren zodra de laatste legergroene praalwagen voorbij is gereden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklaren
Je weet er gewoon helemaal niks van. Zwijg maar evenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.
wat deed dat ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
ongeveerquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je lichaam zo schrikt vanwege de kou?:P
Wat Fles zegt. Moet je eigenlijk doen vķķr een wandeling, maar het is gruwelijk lekker na een lange wandelingquote:
Doet me een beetje denken aan Prora.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:58 schreef bitterbal het volgende:
vandaag was wel een bijzondere dag
2 cruiseschepen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan wat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Prora.
Wat jij @:Budapestenaar?
Rügen? Nee, niet echt, maar ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Prora.
Wat jij @:Budapestenaar?
Hitler's Benidormquote:
Duits massatoerisme voor brave Duitse burgers in de foute Duitse tijd, Nazi vakantieparadijs op Rügen.quote:
Dus je doet het 2 keer :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat Fles zegt. Moet je eigenlijk doen vķķr een wandeling, maar het is gruwelijk lekker na een lange wandeling
Ahquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duits massatoerisme voor brave Duitse burgers in de foute Duitse tijd, Nazi vakantieparadijs op Rügen.
Gewoon een stukje kust met 5 kilometer aan vakantieflatsquote:
Soort Knokke dusquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een stukje kust met 5 kilometer aan vakantieflats
Pielbecken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:18 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n tretbecken is ook wel lekker naast je bed als je net een uurtje of zeven aan een stuk stomende seks hebt gehad.
Maak filmpje danquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:21 schreef Ama het volgende:
En de ratjes ook maar die zijn nog hyper rond aan het rennen omdat ze ineens een enorme kooi hebben.
Heb wel klein filmpje van in de auto maar hoe upload ik dat.quote:
Prima beeldquote:
imgur kan filmpjes aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel klein filmpje van in de auto maar hoe upload ik dat.
Jaaa imgurquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb wel klein filmpje van in de auto maar hoe upload ik dat.
Why not bothquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat Fles zegt. Moet je eigenlijk doen vķķr een wandeling, maar het is gruwelijk lekker na een lange wandeling
Die met die streep is wel heel mooi.quote:
omgekeerde oreo's!quote:
Dat is best een gewaagde statement inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo gesprek met een recruiter die me mailde met "wil je meer verdienen dan je nu doet?". Nou dat vind ik nogal wat om te zeggen als je niet weet wat ik verdien. Ben benieuwd hoeveel het is, verder totaal geen interesse
Straks heb je een kruk bij een raam met een rooie lamp op je hoofd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo gesprek met een recruiter die me mailde met "wil je meer verdienen dan je nu doet?". Nou dat vind ik nogal wat om te zeggen als je niet weet wat ik verdien. Ben benieuwd hoeveel het is, verder totaal geen interesse
quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks heb je een kruk bij een raam met een rooie lamp op je hoofd.
Verdiend volgens mij keigoed als je ziet hoeveel mannen kansloos en radeloos zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks heb je een kruk bij een raam met een rooie lamp op je hoofd.
Ja die witte is lekkerquote:
Het idee alleen al, zo'n vieze man aanrakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verdiend volgens mij keigoed als je ziet hoeveel mannen kansloos en radeloos zijn.
Zullen ook wel een paar redelijk aanraakbare tussen zitten die niet zo erg ruiken naar sigaren en nat papier.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het idee alleen al, zo'n vieze man aanraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |