's avonds lekker beetje ganzeborden met een glaasje prik en zoquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Anders komen er allemaal gezellige beestjes in natuurlijk.
Ook als je er wel wat te zoeken hebtquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. In Nederland word je een ziekenhuis uit getrapt als je er niks te zoeken hebt
"Beats me, het is jouw huis! Mensen willen de gekste dingen dussehquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.
Dan heb je straks stopcontacten in de vloer en aan het plafond.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of aan hem vragen hij de meest logische plek vind.
Volgens mij heb je dat in NL in sommige gevallen ook wel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was wel echt een wond. Hier moet je voor minder alles elke dag vervangen
Denk niet dat dan je grootste probleem is :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan heb je straks stopcontacten in de vloer en aan het plafond.
Ja grote wonden iddquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat in NL in sommige gevallen ook wel.
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Mijn stopcontacten zitten halverwege de muur. Zo lelijk.
Klinkt wel een beetje als een struikelpunt als je daar stekkers in doet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
In de vloer ken k wel. Dat kan je netjes wegwerken
S`nachts gaan fietsen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo fietsen, maar dan moet ik me weer met die vieze zonnebrandcrčme insmeren.Ik haat dat zo!
Dat doe ik echt nooitquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
Ik ga zo fietsen, maar dan moet ik me weer met die vieze zonnebrandcrčme insmeren.Ik haat dat zo!
Mijn buren hebben dat ook gedaan, lijkt me een heel gedoe. Maar nu zie je dus heel duidelijk die snoeren en stopcontactenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.
Ja doe je dan bij je tv ofzo. Of naast de bank. Niet midden in de kamer natuurlijk. Mijn vader had het in Berlijn. Zag er netjes uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een struikelpunt als je daar stekkers in doet.
Ik doe het vooral in het voorjaar, om te voorkomen dat ik verbrand. Drie uur in de zon fietsen is toch best een lange exposure.quote:
Het geeft vooral een hoop teringzooi met sleuven frezenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn buren hebben dat ook gedaan, lijkt me een heel gedoe. Maar nu zie je dus heel duidelijk die snoeren en stopcontacten
Maar dan moet je al wel precies de indeling van je kamer weten voor de komende 30 jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe je dan bij je tv ofzo. Of naast de bank. Niet midden in de kamer natuurlijk. Mijn vader had het in Berlijn. Zag er netjes uit
Mja tegen het voorjaar heb ik al genoeg tint om niet echt meer te verbrandenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe het vooral in het voorjaar, om te voorkomen dat ik verbrand. Drie uur in de zon fietsen is toch best een lange exposure.
zeker als dat dertig keer op een andere plek moet, je houdt geen muur meer overquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het geeft vooral een hoop teringzooi met sleuven frezen
Hebben wij nu gelukkig ook, alleen badkamer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij allemaal laag gedaan, alleen in de woonkamer zit er eentje tussen de luchtschakelaars en in de keuken boven het keukenblad.
Ja dat wel al zijn sommige woonkamer ook heel beperkt in de mogelijkhedenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar dan moet je al wel precies de indeling van je kamer weten voor de komende 30 jaar.
Ohja badkamer zit er ook eentje hoog inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben wij nu gelukkig ook, alleen badkamer niet.
Morgen weer wegquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Hehe dit begint er eindelijk op te lijken![]()
[ afbeelding ]
Anders moet je je tandenborstel op de grond opladen enzoquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja badkamer zit er ook eentje hoog inderdaad
Rare naam.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Mis de bootjes een beetje
https://fb.watch/cOaVjh2L5c/
Ik poets nog analoogquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders moet je je tandenborstel op de grond opladen enzo
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Morgen weer met de voetjes in het tretbecken
[ afbeelding ]
Mogelijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Jaaaaaa Tretbeckenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je toch welquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pissen honden en Duitse kinderen niet in dat badje?
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet waarschijnlijk, het is stervenskoud namelijk.
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklarenquote:Het Kremlin spreekt speculaties tegen dat president Vladimir Poetin van plan is op 9 mei Oekraīne de oorlog te verklaren en een nationale mobilisatie af te kondigen. ,,Daar is geen kans op. Het is onzin'', aldus woordvoerder Dmitri Peskov. Rusland is Oekraīne op 24 februari binnengevallen tijdens wat het land 'een speciale militaire operatie' noemt en ontkent dat er sprake is van een oorlog tegen het buurland.
Of die gaan op 9 mei gewoon 6000 ballistische raketten lanceren zodra de laatste legergroene praalwagen voorbij is gereden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oftewel 9 mei gaat die de oorlog verklaren
Je weet er gewoon helemaal niks van. Zwijg maar evenquote:Op woensdag 4 mei 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu moet ik denken aan een mini lippenstiftje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |