Dat misschien wel maar ze zal het niet de ratten laten doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
is het daarom nu zo warm in India?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bang
Heb je in ieder geval niet de drukte en chaos van de stadquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of een dorp dat weg zou halen :p
Nee gelukkig niet gehad. Zij liepen daar en ik ook :p. Maar groot waren ze wel ja :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel matig. Zitten ze dan niet een beetje aan je tenen te knabbelen?
Hmm, dat zou kunnen. Eigenlijk is het daar gewoon 20 graden en is iedereen zich enorm aan het aanstellen omdat de thermometer 50 aangeeft.quote:
Jij gaat zo ook op blockquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.
Oh, die hikte net even ja, als ze er automagisch bijkomen wil 'ie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
even keertje refreshen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet de blokkeerfunctie het niet.
Waarom dat?quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
Straks hebben we een getto en een villawijk in Foqueville, zoals het heurt.
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:37 schreef bitterbal het volgende:
Jouw huis lijkt als enige ghetto met dat prikkeldraad en zo er omheen
Ja moet je maar wachten totdat er iets anders vrij komtquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Ga maar liften sloeberquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog steeds keiver lopen naar mijn blije fanten en rare kwoks.
Alsof je ook nu weet waar je staat in het leven over 30 jaar.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Van wie moet dat precies dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Pff, word helemaal gek van het steeds snel beslissingen moeten maken waar je dan de komende 20-30 jaar nog mee moet leven.
Ik moet de kerel van het dak ook nog even mailen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:03 schreef kwiwi het volgende:
De aannemer. "Wil je dit nog? Waar moeten we deze leiding naar verplaatsen?". En de mooiste: "Weet je dat zeker?quote:
en dat betekent....?quote:Op woensdag 4 mei 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
Zie weer veel mensen met benen en enkels in het verband
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |