Het gaat mij niet lukken om 20:00 stil te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:39 schreef Karzai het volgende:
Loopt al veel volk naar de dam voor de herdenking
quote:
Dit leest best vreemd zo na elkaarquote:
Ik prop er vooral sla en tomaat in.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een soort pizza waar je alleen dan de bodem en het beleg los van elkaar bereidt
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet lukken om 20:00 stil te zijn.
Die Duitsers hier zouden dat toch niet snappen
Ik kaas en tomaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er vooral sla en tomaat in.
huehuequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er vooral sla en tomaat in.
Gemeen dit weerquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De burger is besteld, ik herhaal, de burger is besteld @:cherrylips
Ik denk dat ik morgen eens bij five guys ga lunchenquote:
Waaat, ik werd nieuwsgierig.quote:
Gerrie is even druk bezig d'r tortilla met sla en tomaat vol te proppenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
1 keer in de maand een vitamine D pil?? Hoezo?quote:
Normaliter niet.quote:
Neuhquote:
Ik koop altijd zo'n pot, vergeet ze te slikken tot ze over datum zijn en slik ze danquote:
oeh die lenteburger?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ow. Ik moet vitamine D en Calcium gaan slikken. Dacht ik doe er ook gelijk vitamine C bij. Maar het is wel gelijk een hele bups pillen![]()
Snap nog steeds niet hoe ze dat hebben kunnen verpesten, tenzij ze er gewoon zo'n bak van de supermarkt overheen hadden gemiktquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk is ie lekkerder dan m'n frietje babi pangang
Ik eet wel te weinig konijnenvoer denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.
Een tekort aan vitamine C is een uitdaging in ieder geval.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet wel te weinig konijnenvoer denk ik
Dimmy zal wel bijna scheurbuik krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tekort aan vitamine C is een uitdaging in ieder geval.
mwoahquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.
Denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zal wel bijna scheurbuik krijgen
Pies je vooral uit.quote:
het is nog afgesloten met hekkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Karzai het volgende:
Oh nee nog niet
https://www.skylinewebcam(...)rdam-dam-square.html
Neequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je af en toe last van bloedend tandvlees?
Dus gewoon dagelijks...quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Karzai het volgende:
ik slik b als ik bier heb gedronken en visoliepillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |