Volgens mij kan het kabinet prima Oekraïne helpen en iets doen tegen de inflatie voor de Nederlandse bevolkingquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik lever liever 10% in en een periode met wat minder luxe dan dat de Russen hier de boel plat komen bombarderen en ik vervolgens in een Russische dictatuur moet leven.
Politici klagen dan ook al tijdenlang over afnemende publieke interesse in en groeiende afkeer van politiek. Het feit dat de EU van plan is om meer arbeidsmigranten toe te laten om het mantra van "eeuwige economische groei" maar vol te kunnen blijven houden, terwijl economische groei en klimaatcrisis juist hand in hand met elkaar gaan, belooft wat dat betreft ook niet veel goeds voor de toekomst. Enerzijds een "Energiewende" prediken, maar anderzijds een op overconsumptie gebaseerd economisch systeem faciliteren en in stand willen houden is eenvoudigweg onmogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:45 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat zo’n volgevreten Frans Timmermans die in z’n privéjet tussen Brussel en Straatsburg pendelt, echt veel feeling heeft met de problematiek van de man in de straat.
Boe-fucking-hoe.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Rusland en terugtrekken gaat niet samen. Ik zie de oorlog alleen maar verder escaleren de komende periode omdat het westen zijn pik in een gigantisch wespennest heeft gestoken.
Putin gaat ook niet accepteren dat Finland bij de Navo gaat komen, dit zal verstrekkende gevolgen gaan hebben.
Maar die 10% inflatie komt niet voor de volle 10% op conto van de oorlog in Oekraïne. Er was al hoge inflatie voordat er oorlog was. Het is ook maar de vraag in hoeverre die 10% inflatie in de praktijk voor huishoudens uitpakt - dat is echt niet automatisch 10% achteruitgang.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:52 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tot op heden zie ik weinig beweging vanuit het kabinet om er iets aan te doen .
https://www.bnr.nl/nieuws(...)-doen-tegen-inflatie
Dit is zo ongeveer het laatste wat Google Nieuws erover geeft.
En 10% inleveren is niet een "klein offer".
Heeft Oekraine nog Neptunes?quote:
Russen beweren dat Corona gemaakt is in een Oekraïens lab gefinancierd door de Amerikanen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En ook al die desinformatie, zoals dat het gevaarlijk zou zijn voor zwangere vrouwen dat vaccin, weten we dat het vooral verspreid werd vanuit Rusland.
1+1 is wat mij betreft nog steeds Poetin trollen.
Het paraderen van krijgsgevangenen is ook tegen de Geneefse conventie.quote:
Uit Afghanistan zijn anders met de staart tussen de benen vertrokken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Rusland en terugtrekken gaat niet samen. Ik zie de oorlog alleen maar verder escaleren de komende periode omdat het westen zijn pik in een gigantisch wespennest heeft gestoken.
Putin gaat ook niet accepteren dat Finland bij de Navo gaat komen, dit zal verstrekkende gevolgen gaan hebben.
Hoe kom je hierbij? Aan het begin bleek uit alles dat Rusland heel Oekraïne wilde innemen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Bij een iets minder escalerende houding van het westen was de vrede en de rust op het wereldtoneel al lang weer wedergekeerd, het kostte alleen een tweetal gebieden die door Rusland geannexeerd zouden worden.
Het moet niet gekker worden. Als we dit soort onmensen maar straffeloos hun gang moeten laten gaan is het einde zoek. Als dit verder escaleert dan is dat volledig aan Poetin te danken. En ook alleen aan hem, de smeerlap.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Oh Putin gaat het niet accepteren? Shit man, dan gaat het vast niet door, want je wilt niet dat ome Vlad boos wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ironisch is natuurlijk het feit dat Finland/Zweden bij de navo wil juist omdat Poetin van alles wil.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh Putin gaat het niet accepteren? Shit man, dan gaat het vast niet door, want je wilt niet dat ome Vlad boos wordt.
Met z’n dikke medicijnen kutkop kan ie de touwtering krijgen.
Dat stadium is al even gepasseerd. Maar deze user zegt RIP, dat ze daar geëxecuteerd zouden kunnen worden had ik nog niet verzonnen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het paraderen van krijgsgevangenen is ook tegen de Geneefse conventie.
Vind je dat de VS ook met de staart tussen de benen uit Afghanistan is vertrokken?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Uit Afghanistan zijn anders met de staart tussen de benen vertrokken.
Ik denk dat veel mensen gewoon bang zijn voor Poetin. Ook users hier. Dan mogen landen als Finland niet meer zelf kiezen. Want owee Poetin!quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh Putin gaat het niet accepteren? Shit man, dan gaat het vast niet door, want je wilt niet dat ome Vlad boos wordt.
Met z’n dikke medicijnen kutkop kan ie de touwtering krijgen.
Met RIP doel ik op een aanval van Oekraine op de parade. Dan vallen er dus ook doden onder de POWsquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat stadium is al even gepasseerd. Maar deze user zegt RIP, dat ze daar geëxecuteerd zouden kunnen worden had ik nog niet verzonnen.
Wie was er aan de macht toen ze kwamen en wie is er aan de macht met het vertrek? Dat is het antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vind je dat de VS ook met de staart tussen de benen uit Afghanistan is vertrokken?
Ik vraag of hij dat ook vindt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie was er aan de macht toen ze kwamen en wie is er aan de macht met het vertrek? Dat is het antwoord op je vraag.
Waarom deze vraag?quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vind je dat de VS ook met de staart tussen de benen uit Afghanistan is vertrokken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |