Ik zou wel koffie lusten.quote:
Beter kunnen is filmen en uploadenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone piloot staat echt vreselijk slecht te mikken met die granaten
https://www.reddit.com/r/(...)des_on_russians_who/
Ukrainian drone drops grenades on Russians who were looting bicycle and sofa.
Dit is gewoon een commerciele drone met een granaatje eraan geknupt. Geimproviseerd. Geen lasergeleid gebeuren hequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Die drone piloot staat echt vreselijk slecht te mikken met die granaten
https://www.reddit.com/r/(...)des_on_russians_who/
Ukrainian drone drops grenades on Russians who were looting bicycle and sofa.
In de bezette steden laten ze waarschijnlijk POW's meelopen. De vraag is of de Bayraktars dan wel wat gaan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:00 schreef Seeburg54 het volgende:
Ze zijn nogal wat van plan die kut Russen. Parades in 28 steden las ik ergens. Hebben ze nog wel zoveel materieel?
Als ze in de bezette steden lopen te pronken die Russische hufterclub, dan hoop ik dat er een killer drone wat cadeautjes dropt voor deze smeerlappen.
Als lemmingenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef slashdotter3 het volgende:
Ipv dat de Russen met een grote overweldigende rush komen sturen ze mondjesmaat troepen naar het front die steeds afgeslacht worden
[ afbeelding ]
De vraag is wat loslopende burgers gaan doen in zo'n geval.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In de bezette steden laten ze waarschijnlijk POW's meelopen. De vraag is of de Bayraktars dan wel wat gaan doen.
Dit verzin je toch niet? In de twintigste eeuw zijn er twee wereldoorlogen door de Duitsers gestart met enorme dood en verderf tot gevolg. Grote delen van Azië en Afrika nog steeds door West-Europese landen gekoloniseerd tot ver in de tweede helft van de eeuw, met alle gruwelen vandien. Allerlei volkeren in Europa onderdrukt vanuit de verschillende Habsburgse vorstendommen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je je al meer dan een eeuw lang gedegenereerd en weerzinwekkend gedraagt in en tegen je buurlanden zijn er maar weinig termen beter geschikt.
Dus jij vind dat landen 100 jaar na dato gestraft dienen te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit verzin je toch niet? In de twintigste eeuw zijn er twee wereldoorlogen door de Duitsers gestart met enorme dood en verderf tot gevolg. Grote delen van Azië en Afrika nog steeds door West-Europese landen gekoloniseerd tot ver in de tweede helft van de eeuw, met alle gruwelen vandien. Allerlei volkeren in Europa onderdrukt vanuit de verschillende Habsburgse vorstendommen.
Maar nu wij hier in West-Europa zo'n 80 jaar het geluk van vrede en voorspoed mogen ervaren, kun je al het bovenstaande gewoon buiten beschouwing laten en een ander volk als 'gedegenereerd en weerzinwekkend' betitelen op basis van de laatste 100 jaar.
100 jaar geleden ging het dus ook al kut met Rusland, mmm.quote:Russia entered 1922 with a shaky government ruling largely by martial law, a civil war still raging, a famine spreading across the Volga region, parts of the country still occupied by foreign intervention forces – and isolated as an international pariah.
Hoe jij deze conclusie trekt uit mijn post is me echt een raadsel.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij vind dat landen 100 jaar na dato gestraft dienen te worden.
Eens kijken, wat heeft Rusland 100 jaar geleden verkeerd gedaan....
En de komende 100 jaar ook waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
https://www.rferl.org/a/r(...)-putin/31636196.html
[..]
100 jaar geleden ging het dus ook al kut met Rusland, mmm.
Je hoeft mijn posts niet te lezen als het je stoort hoorquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat verzamel jij eigenlijk? Gemengde metaforen? Valse vergelijkingen? Grammaticaal ontsporende zinnen? Non sequiturs? Ik kom ze in je posts allemaal tegen.
Nou, denk daar maar even over na dan. Ik ga het antwoord niet meteen voorzeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:11 schreef Repentless het volgende:
[..]
Hoe jij deze conclusie trekt uit mijn post is me echt een raadsel.
Als Putin zijn keutel uit Ukraine terugtrekt, zullen we niet meer op je reageren, deal?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je hoeft mijn posts niet te lezen als het je stoort hoor
Niet janken gewoon kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ah de Franse Sonja van de Ende. Verassend dat uitgerekend jij dit hier weer moet plaatsen.
Rusland en terugtrekken gaat niet samen. Ik zie de oorlog alleen maar verder escaleren de komende periode omdat het westen zijn pik in een gigantisch wespennest heeft gestoken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Putin zijn keutel uit Ukraine terugtrekt, zullen we niet meer op je reageren, deal?
Ik ga er niet over nadenken, omdat ik zo'n totaal onlogische conclusie op mijn post als "dus jij vindt dat landen 100 jaar na dato gestraft dienen te worden" niet kan maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, denk daar maar even over na dan. Ik ga het antwoord niet meteen voorzeggen.
Dus Rusland moet kapot, dat is de enige manier om het conflict te beëindigen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Rusland en terugtrekken gaat niet samen. Ik zie de oorlog alleen maar verder escaleren de komende periode omdat het westen zijn pik in een gigantisch wespennest heeft gestoken.
Putin gaat ook niet accepteren dat Finland bij de Navo gaat komen, dit zal verstrekkende gevolgen gaan hebben.
Voor Rusland inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Rusland en terugtrekken gaat niet samen. Ik zie de oorlog alleen maar verder escaleren de komende periode omdat het westen zijn pik in een gigantisch wespennest heeft gestoken.
Putin gaat ook niet accepteren dat 2Finland bij de Navo gaat komen, dit zal verstrekkende gevolgen gaan hebben.
Prima, maar dan leer je ook niks.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ga er niet over nadenken, omdat ik zo'n totaal onlogische conclusie op mijn post als "dus jij vindt dat landen 100 jaar na dato gestraft dienen te worden" niet kan maken.
Ik kan niks leren van een volledig onlogische reactie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Prima, maar dan leer je ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |