Natuurlijk wel. Met zoveel kernwapens hadden ze het voortbestaan van de Staat gegarandeerd. Er is nog nooit een rechtstreekse oorlog geweest tussen kernmachten omdat een totale overwinning niet mogelijk is. Dat was wel het hele doel achter deze invasie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:06 schreef sp3c het volgende:
Kernwapens hadden ze hier toch niet zoveel aangehad
Bovendien hadden ze toen geen cent te makken
Sorry? Ik draai nergens. Ik zeg dat Oekraine niet Rusland moet binnen gaan, ik beschouw de Krim niet als Rusland. Daar zit geen enkeled draai of tegenstrijdigheid in. Ik ben 100% rechtlijnig daarin, de bezetting van de Krim is illegaalquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Sure, ik ben het niet met je oneens, maar je gedraai waar Krim blijkbaar terugpakken geen probleem is, verwijzend naar een verdrag wat rus met voeten heeft getreden, anderzijds wel van mening zijn dat rus grondgebied off limits is, is weinig consequent.
En sinds wanneer is wat er uit het Kremlin komt ook echt waar?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou Rusland riskeert er een oorlog voor, als je dat nikszeggends vindt dan is dat jouw mening.
India VS Pakistan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Met zoveel kernwapens hadden ze het voortbestaan van de Staat gegarandeerd. Er is nog nooit een rechtstreekse oorlog geweest tussen kernmachten omdat een totale overwinning niet mogelijk is. Dat was wel het hele doel achter deze invasie.
Van mij mag Rusland officiele erkenning van de Krim als Russisch grondgebied krijgen als ik me geen zorgen meer hoef te maken om kernwapens, als ze opflikkeren uit de Oekraïne en als we weer gewoon over kunnen gaan tot de orde van de dag.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Krim is Oekraine. Niemand buiten Rusland erkent de aanspraken van Rusland, volgens mij
Volgens de schitterende zwart wit redenering dat een bufferzone alleen zin heeft als het ook echt, alles tegenhoud, en als het dat niet doet, heeft het natuurlijk instant 0 waarde.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zolang je er met een kanon overheen kunt schieten is het een buffer van niks
Rus vind het gewoon doodleuk hun eigen grondgebied. Net als de grond in de spreekwoordelijke bufferzone.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sorry? Ik draai nergens. Ik zeg dat Oekraine niet Rusland moet binnen gaan, ik beschouw de Krim niet als Rusland. Daar zit geen enkeled draai of tegenstrijdigheid in. Ik ben 100% rechtlijnig daarin, de bezetting van de Krim is illegaal
Je kunt je idd afvragen of een buffer überhaupt zin heeft vandaag de dagquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Volgens de schitterende zwart wit redenering dat een bufferzone alleen zin heeft als het ook echt, alles tegenhoud, en als het dat niet doet, heeft het natuurlijk instant 0 waarde.
Maar je kan die bufferzone natuurlijk gewoon helemaal voldouwen met deze dingen:
[ afbeelding ]
En dat maakt een nieuw offensief wel beduidend moeilijker.
Maar de rest van de planeet (uitgezonderd een paar mongolenstaatjes) doet dat niet, en dat limiteert de mogelijkheden van de Russen toch wel flink.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Rus vind het gewoon doodleuk hun eigen grondgebied. Net als de grond in de spreekwoordelijke bufferzone.
En nu?
Zwichten dus voor chantage voor je eigen kutleventje, laf.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:28 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Van mij mag Rusland officiele erkenning van de Krim als Russisch grondgebied krijgen als ik me geen zorgen meer hoef te maken om kernwapens, als ze opflikkeren uit de Oekraïne en als we weer gewoon over kunnen gaan tot de orde van de dag.
Voor het argument dat de Russen een nieuwe patriottische oorlog ontketenen maakt het niet zo heel veel uit wat de rest van de planeet ervan vindquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar de rest van de planeet (uitgezonderd een paar mongolenstaatjes) doet dat niet, en dat limiteert de mogelijkheden van de Russen toch wel flink.
Als ik jou hier moet uit gaan leggen dat er voordeel is, aan het feit dat wapengekletter niet direct op je grens plaatsvind, maar iets daarvoor,quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je kunt je idd afvragen of een buffer überhaupt zin heeft vandaag de dag
Dit zijn toch echt duivelse praktijken…🫢quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
Vreselijk.
Dit is hoe Russen Oekraïners bevrijden. Klik op de link voor de draad.
[ twitter ]
Om eerlijk te zijn weet ik dat niet?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:34 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar de rest van de planeet (uitgezonderd een paar mongolenstaatjes) doet dat niet, en dat limiteert de mogelijkheden van de Russen toch wel flink.
zit nu niet zo raar te stijgeren de hele tijd joh, je bent toch geen klein kindquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als ik jou hier moet uit gaan leggen dat er voordeel is, aan het feit dat wapengekletter niet direct op je grens plaatsvind, maar iets daarvoor,
We dus op het punt aangeland zijn dat je het niet wil weten, playing dumb, houd het idd op.
Ik spreek je aan de BS die je hier te berde brengt. Bevalt je dat niet, geen BS uitkramen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nu niet zo raar te stijgeren de hele tijd joh, je bent toch geen klein kind
waarom is het bs?quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik spreek je aan de BS die je hier te berde brengt. Bevalt je dat niet, geen BS uitkramen.
Ik snap je prima, je zit er gewoon naast.quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:43 schreef sp3c het volgende:
als je het niet snapt dan kun je het vragen en dan leg ik het verder uit, meer heb ik niet voor je en op die toonhoogte van jou ga ik niet zitten hoor![]()
leg maar uitquote:Op woensdag 4 mei 2022 12:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap je prima, je zit er gewoon naast.
En dan vinden mensen het vreemd dat de Oekraïeners zich in Marioepol liever doorvechten dan zich aan dat Russisch tuig over te gevenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
Vreselijk.
Dit is hoe Russen Oekraïners bevrijden. Klik op de link voor de draad.
[ twitter ]
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 12:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Als ik jou hier moet uit gaan leggen dat er voordeel is, aan het feit dat wapengekletter niet direct op je grens plaatsvind, maar iets daarvoor,
We dus op het punt aangeland zijn dat je het niet wil weten, playing dumb, houd het idd op.
didn't think so eitherquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |