Wanneer hebben we Oekraïne eerder aan Poetin gegeven dan?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat gaat toch gebeuren denk je niet, althans een klein deel Oekraïne.
En is al eerder gebeurt, waarom gebeurde er toen niks ipv sancties?
En land verder afgesloten en hun bodemschatten kwijt geraakt is inclusief havens is voor de Oekraïne een ramp. Iedere keer komt die navo retoriek weer bovendrijven.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdat Rusland een kernmacht is en het een onstopbare geschiedenis word. En wat lijden wij eraan? En voor Oekraïne is het misschien ook wel beter want hervormingen en bij de navo maakt hun ook veilig op de langere termijn.
Krimquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:34 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Wanneer hebben we Oekraïne eerder aan Poetin gegeven dan?
Niet voldoende hard opgetredenquote:Op woensdag 4 mei 2022 11:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is niet door iemand gegeven aan Rusland, volgens mij.
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zouden ze doorstoten? De Oekraïners. Op naar Moskou?
Wat is dit nu weer voor bizarre martelmethodequote:Op woensdag 4 mei 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
Vreselijk.
Dit is hoe Russen Oekraïners bevrijden. Klik op de link voor de draad.
[ twitter ]
Dat noemen ze nou Denazificatie.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:44 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor bizarre martelmethode
Nee knul, dat is het zeer doorzichtige excuus.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het NAVO verhaal is de oorzaak. Het landjepik is het resultaat van hoe het NAVO verhaal zich sinds 1997 heeft afgespeeld.
Om die twee onafhankelijk van elkaar te zien moet je een hele grote cognitieve dissonantie opbouwen.
Heb je wel eens van de term 'holistisch' gehoord?
https://www.betekenis-definitie.nl/Holistisch
https://www.encyclo.nl/begrip/holistisch
Nee, het is al een hele kluif om de Russen de Oekraïne uit te schoppen. Ik ben daar nog niet van overtuigd al hoop ik het wel. Laat staan Rusland binnen te vallen en er een complete mobilisatie gaat plaats vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nou Rusland riskeert er een oorlog voor, als je dat nikszeggends vindt dan is dat jouw mening.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:07 schreef luxerobots het volgende:
Rusland gaat daar niet over. Landen mogen zelf beslissen of ze zich aansluiten bij de NAVO, daar heeft Rusland niets over te zeggen.
Ik denk ook niet dat Ukraïne die ambitie heeft. Ze willen weer soerein zijn, zonder Russen, ze willen Rusland helemaal niet aan- of binnenvallen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Nee, het is al een hele kluif om de Russen de Oekraïne uit te schoppen. Ik ben daar nog niet van overtuigd al hoop ik het wel. Laat staan Rusland binnen te vallen en er een complete mobilisatie gaat plaats vinden.
Rusland pretendeert daar iets over te zeggen te hebben en riskeert er een oorlog over. Dat wil niet zeggen dat ze er ook maar iets over te zeggen hebben. Dat zijn echt twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou Rusland riskeert er een oorlog voor, als je dat nikszeggends vindt dan is dat jouw mening.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar prettig vinden ze het niet, en wie weet, weapons of mass destruction is vaker een reden geweest om een land in te vallen maar Irakezen zijn niet zo belangrijk?quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk dat als dat uitgemond had in een halve genocide, met ladingen Cubaanse steden in puin schieten, VS soldaten die plunderen, kinderen verkrachten en moorden, we daar beduidend minder begrip voor hadden gehad.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Ukraïne die ambitie heeft. Ze willen weer soerein zijn, zonder Russen, ze willen Rusland helemaal niet aan- of binnenvallen.
Misschien begrijp jij het gewoon niet zo goed? Zo ingewikkeld is mijn verhaal niet.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Om de Cubacrisis hierbij te slepen geeft wel aan dat je weinig van begrijpt. Totaal andere situatie met een veel breder verhaal eromheen.
Ook op de oorlog in Irak was voldoende kritiek. Waarom wil je trouwens de oorlog in Irak er aan de haren bijslepen?quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar prettig vinden ze het niet, en wie weet, weapons of mass destruction is vaker een reden geweest om een land in te vallen maar Irakezen zijn niet zo belangrijk?
Das allemaal leuk en excuses ik mis even het officiele bericht dat Poetin veiligheidsgaranties van de EU / Oekraine / Nato in de wind heeft geslagen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Letland ligt hemelsbreed net zo dichtbij Moskou als Oekraïne, en de afstand Estland naar St Petersburg is al helemaal niks.
Verder was er ook niet echt sprake van Oekraïne die bij de NAVO zou komen want dat was enige tijd geleden nog geveto'd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |