Ik wens je heel veel sterkte kerel.quote:Zondag gevsllem bloedende hoofdwond 112 gebeld lig nu op cardiologie in den Bosch tot openhartoprtstir urgentie
quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef yvonne het volgende:
Hij wil graag kaartjes, dat kan!
Hier het adres:
[..]
Als je via Greetz stuurt moet de postcode erbij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook onkruid gaat dood als je er maar genoeg vergif (alcohol) tegen aan gooitquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:58 schreef Basp1 het volgende:
Onkruid vergaat toch niet, dus dat zal wel goed komen.
Van harte beterschap gewenst @tong80 Tongie.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:53 schreef yvonne het volgende:
Ik kreeg een berichtje op facebook van ons aller @:tong80
[..]
Ik wens je heel veel sterkte kerel.
Alles komt goed
quote:
Als je via Greetz stuurt moet de postcode erbij:quote:Op woensdag 4 mei 2022 11:23 schreef yvonne het volgende:
Hij wil graag kaartjes, dat kan!
Hier het adres:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ook onkruid gaat dood als je er maar genoeg vergif (alcohol) tegen aan gooit
Bedankt dus!quote:Net bericht donderdag naar umc Utrecht vrijdag operatie. Eindelijk na vier maanden afstellen en verplaatsen met bloedige valpartij zondagnacht en 112 als gevolg. Moeke was erbij. Was allemaal best emotioneel. Bedank ze maar op fok/Yvonne.
maar maar maar...quote:
Komt goedquote:Op donderdag 5 mei 2022 19:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
maar maar maar...
Nu is mijn kaartje in s Hertogenbosch beland.
Is aangekomen samen met die van yvonnequote:Op donderdag 5 mei 2022 19:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
maar maar maar...
Nu is mijn kaartje in s Hertogenbosch beland.
Nou helemaal leuk! Ik hoop dat het je goed gaat en wens je een voorspoedig herstel.quote:
Jezus tong!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:43 schreef tong80 het volgende:
Bedankt voor het lieve topic
Heb zondag een tweede hartaanval gehad
Was al een operatie geplanned in maart. Werd steeds uitgesteld. Tot ik zondagnacht met zwaar bebloed hoofd 112. Belde
Leek eerst weinig aan de hand buiten de hoofdwond. Zou maandag uit het ziekenhuis worden ontslagen maandag laatste check
Toch attack geweest en opname
Donderdag naar UWV Utrecht vrijdag open hart operatie. Drie bypasse als ik eerder was geholpen was het minder ernstig geweest. Ben erg moe maar kom de dag door met mobieltje lezen en tv.eten is geweldig verpleegsters blond en mooi helpen met douchen en m'n ban zit er op ha ha ha. Groetjes van Herman....tong
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:22 schreef Gunner het volgende:
Ik zou toch niet graag naar het uwv gaan voor een open hart operatie.
Je humor is nog niet kapot. Sterkte kerelquote:Op zaterdag 7 mei 2022 15:43 schreef tong80 het volgende:
Ben erg moe maar kom de dag door met mobieltje lezen en tv.eten is geweldig verpleegsters blond en mooi helpen met douchen en m'n ban zit er op ha ha ha. Groetjes van Herman....tong
Nou laat die arme meiden met rust!quote:Op zondag 8 mei 2022 19:42 schreef KREEFTx het volgende:
@:tong80 misschien wil de zuster je even oraal bevredigen
quote:Op maandag 9 mei 2022 12:18 schreef RedFever007 het volgende:
Toch wel de fameuze FOK!shirts hoop ik?![]()
lolquote:Op maandag 9 mei 2022 12:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De keuze is i.i.g. reuze
Oehh spannend !! Heel veel sterkte!!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:31 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster. Plots over half uur ambulance. Morgen operatie. Schrikken. Alles hals over kop. Ben blij.
Herman
Ohh ik dacht dat het afgelopen vrijdag al gebeurd was! Dan liep ik dus op de feiten vooruit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:31 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster. Plots over half uur ambulance. Morgen operatie. Schrikken. Alles hals over kop. Ben blij.
Herman
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:54 schreef ondeugend het volgende:
Ohh ik dacht dat het afgelopen vrijdag al gebeurd was! Dan liep ik dus op de feiten vooruit.
Sterktequote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:31 schreef tong80 het volgende:
Herman
Ja denk de meesten hier.. Duimen dat het goed gaat komen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat het afgelopen vrijdag al gebeurd was! Dan liep ik dus op de feiten vooruit.
Zet hem op chirurg en co!
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:31 schreef tong80 het volgende:
Herman
Hoezo op advies van de fysio? Jij gaat toch zelf wel de zusters achternaquote:Op zondag 15 mei 2022 14:35 schreef tong80 het volgende:
Paar rondjes gelopen op advies fysio. Bevredigend moe. Mag vanavond gelukkig op m.n zij slapen
Tong
Dat mag de fysio niet wetenquote:Op zondag 15 mei 2022 16:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo op advies van de fysio? Jij gaat toch zelf wel de zusters achterna
Hij zal maar een vrouwelijke fysio hebbenquote:
Morge kerel.quote:
En het pissen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Gaat en slaapt steeds beter.
Tong
Tong wat is je nieuwe adres als mensen kaartje willen sturen?quote:Op maandag 16 mei 2022 10:58 schreef tong80 het volgende:
Pijn is draaglijk met sterke pijnstillers. Ergor moe door slaapgebrek. Op rug slapen lukt niet op zij doet te veel pijn. Loop ieder uur klein stukje. Fysio komt straks vorderingen bespreken. Hoop donderdag naar huis. Zal weekend worden
Tong
Jan Haeckenhof 9 5301 CX Zaltbommel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tong wat is je nieuwe adres als mensen kaartje willen sturen?
Mooi zoquote:
Zeker. Over een maand met Fysio.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Nu kan je echt gaan herstellen.
Ben nog te kwetsbaar. Morgen voor het eerst rustig wandelen. 5 minuten 2 x en daarna langzaam opbouwen.quote:
Als je dat dan maar netjes doet wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog te kwetsbaar. Morgen voor het eerst rustig wandelen. 5 minuten 2 x en daarna langzaam opbouwen.
Dealquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat dan maar netjes doet wel.
De Tour begint over 6 weken. Komt dat te vroeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben nog te kwetsbaar. Morgen voor het eerst rustig wandelen. 5 minuten 2 x en daarna langzaam opbouwen.
Ik richt me op de halve marathon van Rotterdam.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Tour begint over 6 weken. Komt dat te vroeg?
En hoe ging het vandaag? Goed om te zien dat je thuis bent en weer begint met wandelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging goed. Wel gevoel alsof ik een wedstrijd had gespeeld. Langzaam opbouwen met de buurman bij me.quote:Op zondag 22 mei 2022 22:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
En hoe ging het vandaag? Goed om te zien dat je thuis bent en weer begint met wandelen.
Werkt je Tong nog naar behoren?quote:Op maandag 23 mei 2022 05:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ging goed. Wel gevoel alsof ik een wedstrijd had gespeeld. Langzaam opbouwen met de buurman bij me.
Beter dan ooitquote:
Knap hoe je dit weet te verwoorden allemaal tong. Heel veel sterkte en beterschap manquote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Even bed uit. Vanaf gisteren kleine terugslag. Wat meer pijn, iets meer hinder. FF van me af schrijven deze nacht. Alsof je met humor kurk van je af snijdt. Komt wel weer goed. Maar al een paar dagen geen vooruitgang. We klagen niet zei de schizofreen. Doorbijten en bikkelen.
Geen hongerklop, maar wel behoefte aan iets zoets. Dus ff de laatste kleine Marsjes naar binnen werken. Even aansterken. Hoort er allemaal bij. Niet miepen van Tongerlo. Kindjes in Afrika hebben pas honger. En hebben geen kleine Marsjes. Gaat weer legge en tot later vandaag. Met mooie muziek en kleine stukjes spek.
Goeiemorgen. Je kunt ook een dagboek kopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2022 06:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Even bed uit. Vanaf gisteren kleine terugslag. Wat meer pijn, iets meer hinder. FF van me af schrijven deze nacht. Alsof je met humor kurk van je af snijdt. Komt wel weer goed. Maar al een paar dagen geen vooruitgang. We klagen niet zei de schizofreen. Doorbijten en bikkelen.
Geen hongerklop, maar wel behoefte aan iets zoets. Dus ff de laatste kleine Marsjes naar binnen werken. Even aansterken. Hoort er allemaal bij. Niet miepen van Tongerlo. Kindjes in Afrika hebben pas honger. En hebben geen kleine Marsjes. Gaat weer legge en tot later vandaag. Met mooie muziek en kleine stukjes spek.
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:14 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Je kunt ook een dagboek kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |