Dat is niet het programma De Rijdende Rechter. Dat gaat over een ander programma, namelijk Mr. Frank Visser doet uitspraak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:38 schreef roos94 het volgende:
Ben een rijdende rechter marathon aan het houden
Heb deze al bekeken;
Wat een top programma is dit toch. En dan victor die met zoveel acteerskills doet alsof hij om de mensen geeft
My badquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is niet het programma De Rijdende Rechter. Dat gaat over een ander programma, namelijk Mr. Frank Visser doet uitspraak.
Verkeerde topic dus.
Van 1995 tot 2015 was hij dat voordat ie overstapte naar SBS6.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:41 schreef roos94 het volgende:
My badIk dacht dat frank visser de rijdende rechter was
Je zit in het verkeerde topic, je zoekt dezequote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:38 schreef roos94 het volgende:
Ben een rijdende rechter marathon aan het houden
Heb deze al bekeken;
Wat een top programma is dit toch. En dan victor die met zoveel acteerskills doet alsof hij om de mensen geeft
Dit is echt ernstig en dat maakt dit programma geweldig.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:21 schreef roos94 het volgende:
Wat een subliem oud pareltje is dit![]()
![]()
![]()
Hardop gelachen
Ik vind dit gewoon eng. Die vrouw is niet helemaal 100, die vent in z'n rare oversized joggingspak en die arme massagedocente die daar op de tafel ligtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:21 schreef roos94 het volgende:
Wat een subliem oud pareltje is dit![]()
![]()
![]()
Hardop gelachen
Tering, en dat krijgt subsidies?quote:
Nee is dood https://www.at5.nl/artikelen/95200/onze-fabiola-is-doodquote:Op woensdag 15 maart 2023 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tering, en dat krijgt subsidies?
quote:Toon en Kim wonen met hun jonge kinderen aan de weg en een grachtje. Daarom hebben ze hun steeg afgesloten met een deur. Buurman Henny mag gebruik maken van deze steeg, mits hij de deur achter zich op slot doet. Maar Henny wil dat niet. Daarnaast vindt hij het onhandig, de steeg komt ook uit in zijn tuin en gasten kunnen nu niet meer zomaar naar binnen lopen. Hij wil een vrije doorgang, terwijl Toon en Kim hem liever het gebruik van de steeg ontzeggen. Tijd voor mr. Reid om juridisch uitsluitsel te bieden.
https://www.npostart.nl/de-rijdende-rechter/30-05-2023/KN_1732012
Hmms volgens mij dus niet, dacht gelezen te hebben Alkmaar.quote:
Ook best een leuk stadje.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Hmms volgens mij dus niet, dacht gelezen te hebben Alkmaar.
Maar volgens mij hoorde ik net Woerden ofzo ?
Dus zijn visite kan door de voordeur zoals normale mensenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:37 schreef Isane het volgende:
[..]
Jawel. Hij kan niet meer vrij lopen naar z'n achtertuin
Ik zeg Kamerik, gemeente Woerden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:34 schreef ddx het volgende:
[..]
Hmms volgens mij dus niet, dacht gelezen te hebben Alkmaar.
Maar volgens mij hoorde ik net Woerden ofzo ?
Juustquote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dus zijn visite kan door de voordeur zoals normale mensen
Vreemde regel.quote:
Andersom zou juist vreemd zijn. Dat zou namelijk inhouden dat een eigenaar z'n eigendom feitelijk weggeeft door het langdurig geven van toestemming van gebruik door een ander.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vreemde regel.
Als je iets altijd mag dan zou ik zeggen dat het verjaart omdat het toch altijd mocht
Maar nee, als je als een vervelende lastpost gewoon doet alsof het van jezelf is dan verjaart het wel.
Andersom zou me logischer lijken
Niet weggeeft, alleen recht op gebruik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Andersom zou juist vreemd zijn. Dat zou namelijk inhouden dat een eigenaar z'n eigendom feitelijk weggeeft door het langdurig geven van toestemming door een ander.
Alleen als de eigenaar zich daar twintig jaar niet tegen verzet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet weggeeft, alleen recht op gebruik.
Terwijl je als je het afpakt door een schutting te ver over de grens te plaatsen oid je het dus inderdaad wel krijgt.
Wie van de twee heeft het programma gebeld?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:58 schreef JanGroen het volgende:
Wat ik weer niet snap is dat de eiseres (Kim) zelf rechten heeft gestudeerd en dan weer niet weet (lees laat uitzoeken bij het Kadaster) of er daadwerkelijk een recht van overpad is. Dat “onderzoek” kan iedereen aanvragen, maar daar moet je wel voor betalen en blijkbaar was het dat toch niet waard. De rijdende rechter inschakelen was goedkoper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |