Er was toch laatst ook iets soortgelijks?quote:
Inderdaad, paaltjes die in een bocht stonden. Een man moest daar op zijn speed pedelec steeds afremmen vanwege die paaltjes en wilde ze weg hebben. Hij verloor de zaak dacht ik.quote:
Wist ik ook nietquote:
Dat wel, maar wat betreft het niet parkeren binnen 5 meter van een kruispunt heeft hij wel gewoon een punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Als hij nou gewoon zijn uitgang aanpast. Los van de vraag of hij daar wel een uitrit heeft.
Dacht ik ook toen ik de lange schutting er naast zag.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Als hij nou gewoon zijn uitgang aanpast. Los van de vraag of hij daar wel een uitrit heeft.
Ik denk dat een uitgang op de hoek van z’n erf / tuin juist de meest gunstige plek is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik de lange schutting er naast zag.
Waarom perse een uitgang op het onhandigste punt?
Of paaltjes met daarbij varkensruggetjes/schampblokken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:01 schreef StephanL het volgende:
Heeft die nog gelijk ook.
Nouja zetten ze er paaltjes neer, kan die er straks nog niet uit
Of een varkensrugquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:01 schreef StephanL het volgende:
Heeft die nog gelijk ook.
Nouja zetten ze er paaltjes neer, kan die er straks nog niet uit
Wethouder leek mij een zure man die zich vooral strak achter allerlei regels schaarde, maar tijdens de hoorzitting niet op de hoogte bleek te zijn van z'n eigen APV waarin iets staat over tuinen en bomen en heggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:04 schreef JanGroen het volgende:
Wat een zure gezichten van die wethouder en z’n rechter handje. Parkeerverbod op de hoek dus eiser had gelijk. Leken wel 2 schooljongens wiens snoepje was afgepakt.
Die wethouder leek mij trouwens een vervelende man met z’n ambtenarentaal.
Aan het einde kon duo wethouder en hulpje nog net zeggen “we zijn blij dat er duidelijkheid is”, maar het kostte ze veel moeite om dat nog te zeggen.
Dat mag niet, want dat zou bij de kruising hinder voor het verkeer opleveren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Of paaltjes met daarbij varkensruggetjes/schampblokken.
De poort wat schuiner maken en hij kan er zo uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:14 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Ik denk dat een uitgang op de hoek van z’n erf / tuin juist de meest gunstige plek is.
Dat hulpje van de wethouder had wel een typische kantoor-oplossing voor het probleem: maak de schutting links van de opening ook scharnierend, dan wordt de uitrit breder. Waar hulpje niet aan denkt is dat het geheel dan heel instabiel wordt. Dat gaat alle kanten op zwabberen.
Dit is een ander programma.quote:
Verkeerde topic.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Deze is hilarisch!!! Genieton!
Amsterdamse viswijven
Andere rechter, ander topic.quote:
Andere rechter, ander topic.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:22 schreef Snowsquall het volgende:
Ik heb em eraf gezet(=HH) en ik wordt ontoepasselijk van dat Amsterdamse viswijf, precies zo'n Glennis Grace met der schreeuwbek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nog afvragen waarom iedereen zo'n hekel heeft aan dat arrogante kutvolk!!
Mr. Reid z'n kapsel?quote:
Same shit, different day..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |