SPOILER: WK Loting kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loting zal straks ook op de WIKI Staan.
Toernooiwebsite
De snookermaand breekt weer aan.
Game On.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Echt he..quote:
Ben benieuwd naar vanavond, wel fijn dat die sessie nog komt.quote:
en als die 1 frame wint gegarandeerd een pauze zelfs.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar vanavond, wel fijn dat die sessie nog komt.
Wat verwacht je ervan? Ik zou het echt niet durven zeggen, maar ik neig naar Trump.quote:
Denk dat Ronnie dit niet meer weggeeftquote:Op maandag 2 mei 2022 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht je ervan? Ik zou het echt niet durven zeggen, maar ik neig naar Trump.
18-14 Ronniequote:Op maandag 2 mei 2022 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat verwacht je ervan? Ik zou het echt niet durven zeggen, maar ik neig naar Trump.
Naah. Ronnie krijgt nog wel een keer een sessie waar heel veel lukt.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet hij vanaf nu alles op alles zetten om elk frame te winnen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:37 schreef Zorro het volgende:
Sjut hoeft alleen maar met 7-1 te winnen vanaf nu. Mag geen probleem zijn.
Wat een briljant ideequote:Op maandag 2 mei 2022 20:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moet hij vanaf nu alles op alles zetten om elk frame te winnen?
Vanaf nu alles zetten op het feit dat hij ieder frame moet winnenquote:Op maandag 2 mei 2022 20:37 schreef Zorro het volgende:
Sjut hoeft alleen maar met 7-1 te winnen vanaf nu. Mag geen probleem zijn.
Ja godverdommequote:Op maandag 2 mei 2022 20:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Moet hij vanaf nu alles op alles zetten om elk frame te winnen?
Ja, je zit hier niet mer een stel koekebakkers hoor.quote:
Normale mid sessionquote:Op maandag 2 mei 2022 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe langt duurt deze mid-session interval, gewoon een kwartier?
Ik merk het, ik lees dingen waar ik zelf nooit opgekomen zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je zit hier niet mer een stel koekebakkers hoor.
Een antwoord op mijn vraag, zonder begeleidend sarcasme. Dat is lang geleden.quote:
quote:
Zou het erg zonden vinden als het zou verhuizen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ah het jaarlijkse debat op de BBC over wel of niet blijven in the Crucible
Zelfs Barry zei dat het gewoon in the Crucible moet blijven, om er daarna wel bij te zeggen dat hij het niet erg zou vinden als Sheffield het theater verbouwd naar een capaciteit van 2000 personen.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
Ah het jaarlijkse debat op de BBC over wel of niet blijven in the Crucible
Hij zei ook meteen daarna (niet in beeld deze keer maar eerder deze week wel): Als dat niet kan betekent dat niet dat we hier weggaan. Dit is history en "you don't mess with history"quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zelfs Barry zei dat het gewoon in the Crucible moet blijven, om er daarna wel bij te zeggen dat hij het niet erg zou vinden als Sheffield het theater verbouwd naar een capaciteit van 2000 personen.
Nee, max 35 frames. Dus eerste aan 18 wint.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:37 schreef nostra het volgende:
Noobvraagje, maar als het 17-17 zou worden, moet je dan 2 frames verschil maken?
Dat zou het wel afmaken vind ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moet wel met een century zodat die met 2 records op gelijke hoogte komt met Hendry
Nee die wil die 8ste ookquote:Op maandag 2 mei 2022 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
Wat een man
Hopelijk nog niet met pensioen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
"Gaan we de scheids een hand geven of niet?"quote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ronn7e.
Ja, het is wel te hopen dat hij nooit meer een WK titel pakt nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, het is wel te hopen dat hij nooit meer een WK titel pakt nu.
Neequote:Op maandag 2 mei 2022 22:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, het is wel te hopen dat hij nooit meer een WK titel pakt nu.
Jij kunt goed tussen de regels doorlezen.quote:
Nou, zeker. En vooral als ik het met tennis vergelijk. Dat mogen ze voor mij vaak wel overslaan.quote:
Als dat ook voor snooker geldt...quote:
Ja, zeker, ik zat al even te kijken of we dat ongestraft konden zeggen.quote:
Nee he?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, ik zat al even te kijken of we dat ongestraft konden zeggen.
Nee.quote:
Erg he, ik dacht 3 dagen geleden opeens, he, wanneer zou het WK zijn? Ik was nog net op tijd op de laatste frames van de halve finale te bekijken.....quote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kwam er eergister pas achter dat het WK bezig was en dat O'Sullivan in de finale stond.
Was er gelukkig op tijd bij om de halve finales nog net mee te krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kwam er eergister pas achter dat het WK bezig was en dat O'Sullivan in de finale stond.
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik volg vooral tennis, maar dit staat op nummer 3. (Hardlopen staat op 1 (dat wil zeggen de WK's en de OS en dan vooral de sprintnummers.)quote:Op maandag 2 mei 2022 22:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Erg he, ik dacht 3 dagen geleden opeens, he, wanneer zou het WK zijn? Ik was nog net op tijd op de laatste frames van de halve finale te bekijken.....
Ja, klopt. Maar als ik het eerder had gewezen had ik eerder gekeken, zij het alleen wanneer O'Sullivan speelt.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
Het snooker dagjesvolk komt te biecht op Fok!
Uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2022 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
Het snooker dagjesvolk komt te biecht op Fok!
Het WK is altijd de laatste weken van april met de finale op de eerste zondag en maandag van meiquote:Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef Federer-fan het volgende:
Ja echt wel hequote:Op maandag 2 mei 2022 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best gruwelijk om die beker naast White te zetten.
Ik kijk dit sinds Ken Doherty won in '97, maar niet altijd erg fanatiek, vooral de laatste 10 jaar is het een beetje weggezakt.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige. Ik volg vooral tennis, maar dit staat op nummer 3. (Hardlopen staat op 1 (dat wil zeggen de WK's en de OS en dan vooral de sprintnummers.)
De 14-8 nederlaag of de zwarte in het laatste frame?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja echt wel he
Ik kan me het gevoel dat ik toen had nog herinneren. We zaten te kijken in een snooker hal en hebben daarna alleen nog maar gedronken ipv gespeeld
Ik sinds begin jaren 80quote:Op maandag 2 mei 2022 22:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk dit sinds Ken Doherty won in '97, maar niet altijd erg fanatiek, vooral de laatste 10 jaar is het een beetje weggezakt.
Zwartequote:Op maandag 2 mei 2022 22:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De 14-8 nederlaag of de zwarte in het laatste frame?
Ik keek het vooral toen ik nog op de basisschool en middelbare school zat en Eurosport standaard aan ging als ik thuis kwam. Dat was tot 10 jaar geleden, maar de toppers zijn bijna hetzelfde geblevenquote:Op maandag 2 mei 2022 22:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik kijk dit sinds Ken Doherty won in '97, maar niet altijd erg fanatiek, vooral de laatste 10 jaar is het een beetje weggezakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |