Ik ga eerst even regelen dat ze geen toegang meer heeft tot de gezamenlijke rekeningquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur haar naar haar vriendinnen toe.
Dat zou ik idd maar even doen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga eerst even regelen dat ze geen toegang meer heeft tot de gezamenlijke rekening
Ik ga maandag maar even naar de bank om te regelen dat er enkel genoeg geld op haar rekening staat voor eten, bier en een paar tientjes voor 'persoonlijke verzorging'quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zou ik idd maar even doen.
Verstandig besluit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maandag maar even naar de bank om te regelen dat er enkel genoeg geld op haar rekening staat voor eten, bier en een paar tientjes voor 'persoonlijke verzorging'
Avond schoonheid.quote:
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.quote:
Is ook al een aantal dagen niet online meer geweestquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.
En dit is het goedkopre model, andere was ¤ 369 oid,
Goede koptelefoon mag wat kosten maar dat ging me te ver,
Ik heb ooit een Denon koptelefoon aan hem gegeven, maar binnen een paar weken was die al weer kapot!quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die heb ik al jaren niet meer gezien, kreeg de tip van iemand anders, maar goed spul wel.
En dit is het goedkopre model, andere was ¤ 369 oid,
Goede koptelefoon mag wat kosten maar dat ging me te ver,
Zelfde avond al!quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen als je gaat plassen ruikt je het
oh dat kan over een half uur al hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Morgen als je gaat plassen ruikt je het
Ik lees het jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat kan over een half uur al hoor
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan al![]()
Dacht pas de volgende dag![]()
Hoi ToT![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat wel!
Vandaag wel een bijzondere dag gehad!
En hoestie daar?
Toen mijn vrouw har had gebroken had, ontmoetten we iemand uit het geboorteland van haar vader. Die dame leek enorm veel op mijn vrouw qua uiterlijk en bleek dezelfde familienaam te hebben.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooizo
Oh en wat voor bijzonders dan?![]()
Gaat wel prima
Ah dat is wel bijzonder idd.. maar ze zijn dat niet? Of misschien wel of verre families?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw har had gebroken had, ontmoetten we iemand uit het geboorteland van haar vader. Die dame leek enorm veel op mijn vrouw qua uiterlijk en bleek dezelfde familienaam te hebben.
Vandaag is ze voor het eerst bij ons over de vloer geweest en we herkennen zo veel van mijn vrouw in haar. Die dame voelt echt alsof ze zussen van elkaar zijn!Zo geweldig!
De kans is wel sterk aanwezig dat ze ergens wel familie van elkaar zijn. De vraag is alleen hoe dicht ze familie van elkaar zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dat is wel bijzonder idd.. maar ze zijn dat niet? Of misschien wel of verre families?
Als dat geen triootje wordt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen mijn vrouw har had gebroken had, ontmoetten we iemand uit het geboorteland van haar vader. Die dame leek enorm veel op mijn vrouw qua uiterlijk en bleek dezelfde familienaam te hebben.
Vandaag is ze voor het eerst bij ons over de vloer geweest en we herkennen zo veel van mijn vrouw in haar. Die dame voelt echt alsof ze zussen van elkaar zijn!Zo geweldig!
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als dat geen triootje wordt.
Gaan jullie nog wel verder uitzoeken dusquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
De kans is wel sterk aanwezig dat ze ergens wel familie van elkaar zijn. De vraag is alleen hoe dicht ze familie van elkaar zijn.
Precies!quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaan jullie nog wel verder uitzoeken dus
Ik wil mee. Jammer dat het een roteind zwemmen is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies!
Overigens heeft ze een huis in het land van herkomst, en ze zegt nu al dat ze er een keer samen met ons naar toe wil gaan; we mogen er gratis verblijven!
Motor even updatenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil mee. Jammer dat het een roteind zwemmen is.
quote:
Doe maar luxe.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:14 schreef drakin het volgende:
bier kaas worst?
Ik had lekker besteld vanavond bij een restaurant
slechts 2e keer deze week dus valt wel meequote:
Voor deze ene keer dan, omdat ik deze week jarig was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:32 schreef drakin het volgende:
[..]
slechts 2e keer deze week dus valt wel mee
Hey dromer.quote:
Wat lekker!quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:14 schreef drakin het volgende:
bier kaas worst?
Ik had lekker besteld vanavond bij een restaurant
Ja deze is lekker! En een keer geen pozzaquote:
Geen pozzaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja deze is lekker! En een keer geen pozza
nee, die had ik maandag nog. Met bloemkoolbodemquote:
Bloemkool bodems zijn zo slecht nog niet, ik had er laatst ook zo eentje en ik had het me erger voorgesteldquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, die had ik maandag nog. Met bloemkoolbodem
Nog niet geprobeerd, maar wel lekker dus?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bloemkool bodems zijn zo slecht nog niet, ik had er laatst ook zo eentje en ik had het me erger voorgesteld
Minder lekker dan een deeg bodem, maar niet zo slecht aks het klinktquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar wel lekker dus?
Dan pas ik nog evenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder lekker dan een deeg bodem, maar niet zo slecht aks het klinkt
Je proeft het verschil niet eens goed hier.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bloemkool bodems zijn zo slecht nog niet, ik had er laatst ook zo eentje en ik had het me erger voorgesteld
Er zit hier ook een nieuwe pizzeria, die hebben echt lekkere bodems, en toppings!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder lekker dan een deeg bodem, maar niet zo slecht aks het klinkt
Pozza deeg moet knapperig zijn imo en dat is moeilijk met bloemkool deegquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Je proeft het verschil niet eens goed hier.
In de pozzariaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar is onze pozzavreter eigenlijk?
Die nieuwe heeft dat dus heel goed, maar dat is geen bloemkoolquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pozza deeg moet knapperig zijn imo en dat is moeilijk met bloemkool deeg
Die is pozza aan het etenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Echte deeg eerst dusquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft dat dus heel goed, maar dat is geen bloemkool
@Pozzaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik daar bestel wel, bij de bloemkooldeegpozzaria is er geen echt verschil in knapperigheid.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:26 schreef drakin het volgende:
ff eten halen en dan wie is de mol kijken
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?quote:
Het tuinhuisjequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?
Booster ook al even niet gezien.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Booster ook al even niet gezien.
Het tuinhuisje?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?
Ik heb sushiquote:
Het tuinhuisje niet kennen.quote:
Neequote:
Net een too good to go pakje opgehaald, daar zit sushi inquote:
Het tuinhuisje is de rookplek waar schakel naar toe gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sushi heb?
[..]
Nee, wil je me erover vertellen grote eend?
O daar kom ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het tuinhuisje is de rookplek war schakel naar toe gaat.
Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uitequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Net een too good to go pakje opgehaald, daar zit sushi in
Ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uite
Vrouwen en liefde gaan nimmer samenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goed maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen en liefde gaan nimmer samen
O wat liefquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uite
Deze manquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goed maken.
Moet ik nu er rare dingen bij bedenken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O wat lief![]()
Ik maakte laatst op de markt een jongetje blij met een blauwe donut
Mooiquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O wat lief![]()
Ik maakte laatst op de markt een jongetje blij met een blauwe donut
Echt hequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man![]()
Bewijst eens te meer waarom hij de juiste man is om de konijnlijke legers te lijden![]()
quote:
Het was geen wafelquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu er rare dingen bij bedenken?
Kreng, jij hebt mij ook altijd gelijk door.quote:
Ik heb gelukkig er nooit op gegoogeld, de afbeeldingen vooral nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, jij hebt mij ook altijd gelijk door.
Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig er nooit op gegoogeld, de afbeeldingen vooral niet
Degene die de komende tijd stil is heeft het gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef drakin het volgende:
Ik ben benieuwd wie er nu toch eventjes op gaat googelen
O echt Raf? Gaat het zo slecht met je dan? EN mag je dan geen vogels hebben als je beschermd woont?quote:Op zondag 1 mei 2022 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
Zit stiekem al wel een beetje te kijken naar een nieuw koppel vogels, maar nu overstap naar beschermd wonen in de planning staat alleen maar kijken
Vogels moeten kunnen, maar wil ze niet direct verhuizen.quote:Op zondag 1 mei 2022 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Raf? Gaat het zo slecht met je dan? EN mag je dan geen vogels hebben als je beschermd woont?
O gelukkig maar, wel leuk als je dat doe dan heb je gelijk iets om handen als je daar zit.quote:Op zondag 1 mei 2022 07:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vogels moeten kunnen, maar wil ze niet direct verhuizen.
Gewoon direct daar laten wennen. Want de nieuwbies wil ik wel weer echt handtam maken.
Ja maar wil dus pas na verhuizing gaan kopen, maar ze zin er zo lief uit.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een mooie vogel.
Die kost ook niet heel veel.
Ja, koppel is vooral ook leuk voor de vogels zelf, hebben ze gezelschap aan elkaar.quote:Op zondag 1 mei 2022 09:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar wil dus pas na verhuizing gaan kopen, maar ze zin er zo lief uit.
En ik wil wel een koppel dan.
Als er geen koffie meer is dan gaan we allemaal naar de binnenhof om op pannetjes te slaan en pollepels in de vijfer te smijtenquote:
Morge.quote:
Ik heb koffie en een eitje gekookt.quote:
Lekker hoor, smakelijk etenquote:Op zondag 1 mei 2022 10:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb koffie en een eitje gekookt.
Geperste sinaasappelsap erbij.quote:
Even mijzelf verwennen.quote:
Wel pas na het ontbijt fappen!quote:
Als je hier was dan had je ook gekregen.quote:
Maakt het wel lekker zelfquote:Op zondag 1 mei 2022 12:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je hier was dan had je ook gekregen.
Maar die is niet zo lekker als de mijne.quote:
Wellesquote:Op zondag 1 mei 2022 12:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die is niet zo lekker als de mijne.
Dat had jij?quote:Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef maily het volgende:
Dat je midden in een gesprek binnenkomt en denkt "waar gaat dit over?"
Memskes?quote:
@Allenquote:
Vooral bij verhitte discussie's...quote:Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef maily het volgende:
Dat je midden in een gesprek binnenkomt en denkt "waar gaat dit over?"
Dat is limburgs voor mensjesquote:
Wat grappig,in het Fries zou het moedertjes zijn.quote:
Gewoon aan mekaarquote:Op zondag 1 mei 2022 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vooral bij verhitte discussie's...
Of is het discussies ? maily?![]()
Het is ook afhankelijk van de relatie onderling, moeder, grootmoeder en tantes vertalen technisch naar moeder, maar er zit verschil tussen. Ook of het formeel of informeel is.quote:Op zondag 1 mei 2022 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat grappig,in het Fries zou het moedertjes zijn.
Mooie vijver Frantic.quote:
Koop dan ook gewoon een treintje.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een treintje.
Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je al een leuk appartement voor kopen hier in het oosten des lands!
Ja vandaar die prijs dus!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.
Staat zeker te koop voor 3 ton?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Okee slecht voorbeeld, want het is wel een opknappertje, zie ik nu!
Nee, anderhalve ton, net als dat treintje.quote:
Meppel is natuurlijk ook standaard 50% goedkoper omdat geen kip er wil wonen.quote:
Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.quote:
Zo dan!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.
Zo'n houten trein een idee?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit as we speak een geel-blauwe speelgoed waterpas over de voegen van de tegels te schuiven omdat dat zogenaamd een trein is!
Als hij iets ouder is, koop ik sowieso wel een leuk treinsetje voor hem!(Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)
Pozza, altijd goed.quote:
Ja we willen ook met Mini-ToT treinreisjes gaan maken!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Eén ding wat ik echt gemist heb in mijn jeugd is dagjes erop uit met de trein. Zoiets moet je als ouder echt niet onderschatten
Toen ik nog heel erg klein was, reisde ik zo nu en dan met de trein, dat is steeds minder geworden tot ik de FOK!Stok ontdekte
Daar heeft hij wel de leeftijd voor, voor een electrische trein moeten ze wel wat ouder zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat vind ik net weer iets te simpel.
Vooruit danquote:
Dan zeg ik Krka. Niet overslaan dat park.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we willen ook met Mini-ToT treinreisjes gaan maken!
Maar eerst met wat kleiners beginnen: een vliegreis naar Kroatië!
Avond schoonheid.quote:
Schijnt al in onze planning te staan!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zeg ik Krka. Niet overslaan dat park.
Goedzoquote:
The walk of shame gedaan enzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb echt fantastische herinneringen aan mijn vakantie in Kroatië
Drie dagen kon hij niet zittenquote:
Had gewoon gekookt luie poesquote:Op zondag 1 mei 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Zelf afhalen was gewoon 4,50¤ goedkoper
De pizza is wel minder lekker bij deze tent. Niet ideaal. Volgende keer maar gewoon afhalen bij de thuisbezorgd pizzaria.
Had zelf pizza gebakken danquote:
Mijn vorige woning zat boven een echte pizzeria met houtovens.quote:
Stap 2: schaf naast een linker- ook een rechterhand aan!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor een pizza bakken heb je wel meer nodig dan alleen een keuken
New; the McPizza! It tastes just as bland as the rest of our crap!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn vorige woning zat boven een echte pizzeria met houtovens.![]()
Dan hoef je die macdrek pizza's echt niet meer.
Gewoon oefenen. Lukt vanzelfquote:
Ik heb nog steeds geen nieuwe gezienquote:
Mij krijg je daar met nog geen honkbalknuppel naar binnen.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
Our new and improved burgers at McDonalds: now finally marginally less unpleasant than gargling a homeless man's diahrrea!
Ach de specials zijn soms nog wel okee.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij krijg je daar met nog geen honkbalknuppel naar binnen.
Heel soms ga ik op het station naar de Burgerking na het werk als ik honger had.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach de specials zijn soms nog wel okee.
De Big Tasty was jarenlang serieus echt een goede burger......tot ze hem kleiner en smakelozer maakten, met een piepkleine suggestie van een rokerige smaak als je je er heel erg op concentreert.
En je betaalt je scheel aan de double versie er van die ongeveer gelijk staat aan de oorspronkelijke qua hoeveelheid vlees. De smaak blijft echter nog steeds ongelooflijk laf.
Burger King is serieus echt een heel stuk beter!![]()
Helaas heb je die hier amper in het oosten des lands.
Hun baconburgers zijn ernstig goed!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel soms ga ik op het station naar de Burgerking na het werk als ik honger had.
Ik ga geen nieuwe makenquote:
Oh ja dat zou ik nog doen dit weekend. Maar ik had al zoveel te doen.quote:
Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoorquote:Op zondag 1 mei 2022 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja dat zou ik nog doen dit weekend. Maar ik had al zoveel te doen.
Voor de zomer maar klaar isquote:Op zondag 1 mei 2022 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoor
Waarom niet? Ik geef die eikel gewoon de schuld.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo op laten jagen door het vochtige poesje hoor
1 of 3quote:Op zondag 1 mei 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had al wel wat plaatjes gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maanlampje.quote:
Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.quote:
Dan 1 uitroepteken minder?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.
Ik zou ook een een kilo lichter zijn na een bezoek aan de kapper denk ikquote:
Wat voor eend ben jij joh?quote:Op zondag 1 mei 2022 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben naar de kapper geweest en ik voel mij een kilo lichter.
Naar mijn gevoel een kale.quote:
Je kan ook beter wat anders vragen.quote:
Biertje?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook beter wat anders vragen.
Het zou tijd worden.quote:
quote:
Op jou dan maar, ik miste je al.quote:
Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.quote:
Kreng, die serie is btw uit 1980.quote:
Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.
Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? hahaquote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.
Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? haha
Oh! Gefeliciteerd man! 25 alweer, waar blijft de tijd he?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.
Wat lach je nou stomme Frieslander.quote:
Jij begrijpt.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat die kerel toch ook eens een keer blij zijn![]()
Ben al weer weg.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat lach je nou stomme Frieslander.
Ja maar...quote:
ik houd het nog even op sap en waterquote:
Dat is geen live foto. zo hard schijnt de zon nog nietquote:Op maandag 2 mei 2022 06:27 schreef hemarookworst het volgende:
De maandagochtend goed beginnen
[ afbeelding ]
Moet ik voortaan serveersuggestie onder de foto zetten?quote:Op maandag 2 mei 2022 06:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is geen live foto. zo hard schijnt de zon nog niet
ja graagquote:Op maandag 2 mei 2022 06:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet ik voortaan serveersuggestie onder de foto zetten?
ik ben al vanaf 0200 uur wakker ongeveer. wakker worden hoeft niet echt meer.quote:
Dan is het dus oppassen dat je niet vanmiddag onder het werk in slaap kukelt.quote:Op maandag 2 mei 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben al vanaf 0200 uur wakker ongeveer. wakker worden hoeft niet echt meer.
ach ja als dat zo is is dat zo. heb er ondertussen alweer 2 uur aan werk op zitten dus rond 1200/1300 ben ik wel klaar met de werkdagquote:Op maandag 2 mei 2022 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan is het dus oppassen dat je niet vanmiddag onder het werk in slaap kukelt.
alleen als het 2 dagen oude shit is.quote:Op maandag 2 mei 2022 08:00 schreef hemarookworst het volgende:
Is het eigenlijk oke om om half 7 s'ochtends harde shit uit mijn speakers te knallen?
quote:You know the style Tip, it's time to flip this
I like my beats hard like two day old shit
is van A tribe called quest. Maar de sample daarvan zit in een harder nummer maar die kan ik even niet vinden.quote:
kon ik maar slapen.quote:
oh is dat het probleemquote:
quote:Op maandag 2 mei 2022 08:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil ook slapen!
Meerdere nachten niet slapen ben ik al jaren zat
dat is wel heel veelquote:Op maandag 2 mei 2022 08:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil ook slapen!
Meerdere nachten niet slapen ben ik al jaren zat
daily mailyquote:
Furieus masturberenquote:
Moest grinnikenquote:
Kan ookquote:
ok iwaniusquote:Op maandag 2 mei 2022 06:27 schreef hemarookworst het volgende:
De maandagochtend goed beginnen
[ afbeelding ]
quote:
Misschien bij een sport winkel kijken?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand tips voor een rugzak met veel bandjes enzo om meuk aan vast te maken op de hengsels?
Pff gedoe zeg,hoop echt dat opgelost is dan..quote:Op maandag 2 mei 2022 17:31 schreef ToT het volgende:
Maand geleden een elektrische waggie gekauft, yay!
Naar een verjaardag in het midden des lands gegaan, kwamen we op de terugweg bij een laadpaal stil te staan omdat de snellader van de auto het niet doet.
ANWB gebeld, die zeiden:Neuk jou, we komen niet!
Ik helemaal uit m'n plaat gegaan, uiteindelijk bij gratie God's toch opgehaald en we waren om 2.15 weer thuis. Mini-ToT de hele tijd overstuur, wij verkleumd enz. Klacht ingediend, niks van teruggehoord. Enquête ingevuld over hoe de service verlopen is, weer niks over gehoord, lidmaatschap opgezegd!(Nu bleek idd dat die dame aan de telefoon het echt niet had aangepakt zoals het had moeten gebeuren en ik kreeg oprechte excuses.)
Garage waar we de waggie gekauft hadden gebeld, en die zegt dat we hem naar een gespecialiseerde garage moesten brengen en we hen op de hoogte moesten houden van de kosten.
Uur moeten rijden naar die garage, en met een leenauto een uur teruggereden.
Die middag: "Sorry, we kunnen het niet oplossen. Kom de auto maar weer halen en neem contact op met de verkoper."
Uur teruggereden, leenwagen afgetankt en met onze eigen elektrische waggie teruggereden.
Da's dus 4 uur rijden in totaal en het probleem bestaat dus nog steeds.
Verkoper gebeld, en nu is afgesproken dat ik de auto naar hen ga brengen (uur en drie kwartier rijden), dat zij 'm gaan fiksen en dan komen zij hem hier terug brengen. Hopelijk eind goed al goed straks?
De tering.....
Mini-ToT heeft al 2 therapie-sessies moeten mislopen hierdoor en een korte vakantie naar Duitsland is ook de mist in gegaan.
De Beverquote:Op maandag 2 mei 2022 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand tips voor een rugzak met veel bandjes enzo om meuk aan vast te maken op de hengsels?
Scouting/hike rugzakkenquote:Op maandag 2 mei 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Die winkels kan ik zelf ook wel vinden
ik bedoel specifiek rugzakken
Waar heb je hem voor nodig?quote:Op maandag 2 mei 2022 18:45 schreef FranticDJ het volgende:
Die winkels kan ik zelf ook wel vinden
ik bedoel specifiek rugzakken
Werkquote:
Ja we zijn er achter gekomen dat deze auto een ongeluk heeft gehad en dat is snel ff opgeknapt. De kans is groot dat het laadsysteem daardoor verneukt is geraakt.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pff gedoe,hoop echt dat opgelost is dan..
Die heb ik al voor niet werk dingen.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Zoiets ?
https://www.kampeerhalrod(...)9EAQYASABEgLEXPD_BwE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |