Het tuinhuisje is de rookplek waar schakel naar toe gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
Had ik al gezegd dat ik sushi heb?
[..]
Nee, wil je me erover vertellen grote eend?

O daar kom ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het tuinhuisje is de rookplek war schakel naar toe gaat.

Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uitequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Net een too good to go pakje opgehaald, daar zit sushi in

Ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uite

Vrouwen en liefde gaan nimmer samenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan hier geen chocola van maken.

Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goed maken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen en liefde gaan nimmer samen

O wat liefquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had vorige week zo'n pakje hehaald en toen zat chocola bij met det tekst 'i love you' . Was muis blij toen ik eindelijk mijn liefde uite

Deze manquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goed maken.

Moet ik nu er rare dingen bij bedenken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O wat lief
Ik maakte laatst op de markt een jongetje blij met een blauwe donut

Mooiquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O wat lief
Ik maakte laatst op de markt een jongetje blij met een blauwe donut

Echt hequote:Op zaterdag 30 april 2022 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze man
Bewijst eens te meer waarom hij de juiste man is om de konijnlijke legers te lijden

quote:

Het was geen wafelquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik nu er rare dingen bij bedenken?

Kreng, jij hebt mij ook altijd gelijk door.quote:

Ik heb gelukkig er nooit op gegoogeld, de afbeeldingen vooral nietquote:Op zaterdag 30 april 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kreng, jij hebt mij ook altijd gelijk door.

Sommige dingen wil je gewoonweg niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig er nooit op gegoogeld, de afbeeldingen vooral niet

Degene die de komende tijd stil is heeft het gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 23:18 schreef drakin het volgende:
Ik ben benieuwd wie er nu toch eventjes op gaat googelen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |