Je proeft het verschil niet eens goed hier.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bloemkool bodems zijn zo slecht nog niet, ik had er laatst ook zo eentje en ik had het me erger voorgesteld
Er zit hier ook een nieuwe pizzeria, die hebben echt lekkere bodems, en toppings!quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder lekker dan een deeg bodem, maar niet zo slecht aks het klinkt
Pozza deeg moet knapperig zijn imo en dat is moeilijk met bloemkool deegquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Je proeft het verschil niet eens goed hier.
In de pozzariaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Waar is onze pozzavreter eigenlijk?
Die nieuwe heeft dat dus heel goed, maar dat is geen bloemkoolquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pozza deeg moet knapperig zijn imo en dat is moeilijk met bloemkool deeg
Die is pozza aan het etenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Echte deeg eerst dusquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Die nieuwe heeft dat dus heel goed, maar dat is geen bloemkool
@Pozzaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Als ik daar bestel wel, bij de bloemkooldeegpozzaria is er geen echt verschil in knapperigheid.quote:
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:26 schreef drakin het volgende:
ff eten halen en dan wie is de mol kijken
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?quote:
Het tuinhuisjequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?
Booster ook al even niet gezien.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Booster ook al even niet gezien.
Het tuinhuisje?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of weer opgesloten in het tuinhuisje?
Ik heb sushiquote:
Het tuinhuisje niet kennen.quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |