Biertje?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook beter wat anders vragen.
Het zou tijd worden.quote:
quote:
Op jou dan maar, ik miste je al.quote:
Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.quote:
Kreng, die serie is btw uit 1980.quote:
Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ditto mijn vriend. Morgenochtend beginnen ze bij ons aan de nieuwe keuken dus ik had wederom een hoop te doen in de oude keuken. Je komt er pas achter wat je erin hebt staan als het leeg moet.
Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? hahaquote:Op zondag 1 mei 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je bepaalt niet stil gezeten.
Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat kun je wel stellen inderdaad. Hier nog nieuws? Wat heb ik nu weer gemist? haha
Oh! Gefeliciteerd man! 25 alweer, waar blijft de tijd he?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve een hoop slap gelul? Ik ben jarig geweest en op mijn werk gaat het goed.
Wat lach je nou stomme Frieslander.quote:
Jij begrijpt.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat die kerel toch ook eens een keer blij zijn![]()
Ben al weer weg.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat lach je nou stomme Frieslander.
Ja maar...quote:
ik houd het nog even op sap en waterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |