Mooie vijver Frantic.quote:

Koop dan ook gewoon een treintje.quote:

quote:Op zondag 1 mei 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een treintje.

Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je al een leuk appartement voor kopen hier in het oosten des lands!

Ja vandaar die prijs dus!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.

Staat zeker te koop voor 3 ton?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Okee slecht voorbeeld, want het is wel een opknappertje, zie ik nu!

Nee, anderhalve ton, net als dat treintje.quote:

Meppel is natuurlijk ook standaard 50% goedkoper omdat geen kip er wil wonen.quote:

Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.quote:

Zo dan!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.

(Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)
 (Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)

Zo'n houten trein een idee?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit as we speak een geel-blauwe speelgoed waterpas over de voegen van de tegels te schuiven omdat dat zogenaamd een trein is!
Als hij iets ouder is, koop ik sowieso wel een leuk treinsetje voor hem!(Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)

Pozza, altijd goed.quote:

Ja we willen ook met Mini-ToT treinreisjes gaan maken!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:25 schreef Nattekat het volgende:
Eén ding wat ik echt gemist heb in mijn jeugd is dagjes erop uit met de trein. Zoiets moet je als ouder echt niet onderschatten
Toen ik nog heel erg klein was, reisde ik zo nu en dan met de trein, dat is steeds minder geworden tot ik de FOK!Stok ontdekte

Daar heeft hij wel de leeftijd voor, voor een electrische trein moeten ze wel wat ouder zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dat vind ik net weer iets te simpel.

Vooruit danquote:

Dan zeg ik Krka. Niet overslaan dat park.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we willen ook met Mini-ToT treinreisjes gaan maken!
Maar eerst met wat kleiners beginnen: een vliegreis naar Kroatië!

Avond schoonheid.quote:

Schijnt al in onze planning te staan!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zeg ik Krka. Niet overslaan dat park.

Goedzoquote:

The walk of shame gedaan enzo?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goedzo
Ik heb echt fantastische herinneringen aan mijn vakantie in Kroatië

Drie dagen kon hij niet zittenquote:

Had gewoon gekookt luie poesquote:Op zondag 1 mei 2022 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Zelf afhalen was gewoon 4,50¤ goedkoper
De pizza is wel minder lekker bij deze tent. Niet ideaal. Volgende keer maar gewoon afhalen bij de thuisbezorgd pizzaria.

Had zelf pizza gebakken danquote:

Mijn vorige woning zat boven een echte pizzeria met houtovens.quote:

Stap 2: schaf naast een linker- ook een rechterhand aan!quote:Op zondag 1 mei 2022 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor een pizza bakken heb je wel meer nodig dan alleen een keuken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |