Mooie vijver Frantic.quote:

Koop dan ook gewoon een treintje.quote:

quote:Op zondag 1 mei 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon een treintje.

Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kun je al een leuk appartement voor kopen hier in het oosten des lands!

Ja vandaar die prijs dus!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Probeer hem eerst maar eens te vinden. Die trein komt uit begin vd 20ste eeuw en is zeer zeldzaam.

Staat zeker te koop voor 3 ton?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Okee slecht voorbeeld, want het is wel een opknappertje, zie ik nu!

Nee, anderhalve ton, net als dat treintje.quote:

Meppel is natuurlijk ook standaard 50% goedkoper omdat geen kip er wil wonen.quote:

Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.quote:

Zo dan!quote:Op zondag 1 mei 2022 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de marklin krokodil, kost iets van 100 euro 2de hands. Heb je er één uit de eerste productie dan kost die al tussen de 6000 en 10.000 euro.

(Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)
 (Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)

Zo'n houten trein een idee?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:21 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT zit as we speak een geel-blauwe speelgoed waterpas over de voegen van de tegels te schuiven omdat dat zogenaamd een trein is!
Als hij iets ouder is, koop ik sowieso wel een leuk treinsetje voor hem!(Als hij die interesse dan nog steeds heeft.)

Pozza, altijd goed.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |