SPOILER: WK Loting kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loting zal straks ook op de WIKI Staan.
Toernooiwebsite
De snookermaand breekt weer aan.
Game On.![]()
Er is altijd wel een knuppel in de zaalquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen ze de mensen die anno 2022 nog steeds niet in staat zijn om hun telefoon op stil te zetten tijdens een wedstrijd niet gewoon met een knuppel buiten werken? Achterlijk gedoe.
Omdat het nooit 3x achter elkaar zo spannend wordt.quote:
Ik zie een contradictie: die persoon IS de knuppel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen ze de mensen die anno 2022 nog steeds niet in staat zijn om hun telefoon op stil te zetten tijdens een wedstrijd niet gewoon met een knuppel buiten werken? Achterlijk gedoe.
Dat was dan enigzins voorbarig geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Trump was had ik nu mijn keu op de grond geflikkerd en was ik weggelopen
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het nooit 3x achter elkaar zo spannend wordt.
Yan, Trump en dan de finale is wat veel verwacht ik.
Een Davis - Taylor remake?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.
Ze waren bij de bbc al bezig dat de match tegen Trump voor Williams erg veel zou zijn na die pot tegen Yan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.
Je moet ook puntjes hebben hequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom houdt Williams nou niet zoveel mogelijk ballen op tafel?
Het lijkt me dat als je snookers nodig hebt deze makkelijker te vinden zijn met meer ballen op tafelquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je snookers nodig hebt deze makkelijker te vinden zijn met meer ballen op tafel
quote:
Tafel ligt erg moeilijk en zie Trump ook continu fouten maken de laatste frames, dus denk dat het nog wel een paar keer heen en weer gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
En dan geeft ie het weg.
Dit is klaar.
Ronnie - Trump wordt het
Die 6 rode liggen allemaal slecht nuquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:09 schreef Zorro het volgende:
Zoals ik zei, dit is gespeeld. Zeker nu met zwart terug op zijn spot.
Williams gaat niet meer aan tafel komen.
Trump loopt net zo hard te falen de laatste framesquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:10 schreef danusz1986 het volgende:
Toch uiteindelijk gechocked van Williams met al zijn ervaring.
Ja en als ie ballen gaat misssen die ik nog maak dan wordt het anders ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Die 6 rode liggen allemaal slecht nu
Alleen jij denkt enkel aan dat shot wat je moet maken, Trump denkt ook aan de positie van de witte bal na de pot.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja en als ie ballen gaat misssen die ik nog maak dan wordt het anders ja.
Dat kan wel zijn, maar ik ben al blij als ik meer dan twee ballen na elkaar maak, dus dat niveauverschil is ook een dingetje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alleen jij denkt enkel aan dat shot wat je moet maken, Trump denkt ook aan de positie van de witte bal na de pot.
En in het publiekquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Williams was had ik nu gewoon vol die cue in Judd z'n reet gedouwd, donder op.
Dat. Winnen met drie luckies op rij is gewoon treurig.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Williams was had ik nu gewoon vol die cue in Judd z'n reet gedouwd, donder op.
Echt hequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef wimderon het volgende:
Trump is/was echt rotnerveus in de slotfase.
Vergeet niet de manier waarop Williams in het frame bleef, ongekend...quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat. Winnen met drie luckies op rij is gewoon treurig.
Ja het is een mogelijkheid, maar het is ook iedere keer een kwestie van gokken dat het goed valt.
Dat valt weg tegen de fluke van Trump waarmee het begon.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Vergeet niet de manier waarop Williams in het frame bleef, ongekend...
Ik gewoon liever een frame zonder allerlei flukes, beetje zure nasmaak van dit frame ongeacht de uitkomst.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:21 schreef Zorro het volgende:
Het is trouwens niet dat ik een voorkeur voor Williams of Trump heb als speler, maar ik had die historische comeback graag gezien.
Dat nog meer ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik gewoon liever een frame zonder allerlei flukes, beetje zure nasmaak van dit frame ongeacht de uitkomst.
quote:
Acht uur volgens schema, dus in de praktijk is dat meestal tien over acht of zoietsquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iemand die weet hoe laat Ronnie-Higgins weer begint?
Ronnie wil het nog even spannend houden.quote:
"Wat Jimmy White en Ken Doherty kunnen, kan ik ook!"quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef wdn het volgende:
nu heb ik alles gezien Ronnie die zwart van de spot mist
You dirty ladyquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:38 schreef nomina het volgende:
Wedstrijd Trump Williams was genot. Mark was geweldig en ook wat onderhoudender en had mijn voorkeur.
Fijn ook dat Jack Lisowsky commentaar geeft, het ook wil ook wat.
Ik vind Haneveer (en ook Bauwens) ook prima te doen bij Eurosport.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:38 schreef nomina het volgende:
Wedstrijd Trump Williams was genot. Mark was geweldig en ook wat onderhoudender en had mijn voorkeur.
Fijn ook dat Jack Lisowsky commentaar geeft, het ook wil ook wat.
commentaar bij Eurosport is idd ook dik in orde, voordeel bij BBC is dat je het samenspel hebt met camera, commentatoren en het publiek.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind Haneveer (en ook Bauwens) ook prima te doen bij Eurosport.
Dat zeg je precies goed. Want die Nederlander die er af en toe zit vind ik verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lely is matig ja. Al hebben we ook ooit Diederik van Vleuten gehadquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg je precies goed. Want die Nederlander die er af en toe zit vind ik verschrikkelijk.
quote:
Whut?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:03 schreef scrupuleus het volgende:
Er was iig iets nat maar waarschijnlijk nomina
Make up your mindquote:
ik vind Lely ook wel goed te doen (zag dat ie overdag ook driebanden op Ziggo deed), Bauwens houdt soms zo lang z'n mond dat ik schrik als ie opeens wat zegt. En ik heb het idee dat ie geobsedeerd is door vrouwelijke scheidsrechters.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
De kaarsen zijn opquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zaterdagavond moet je toch bovenop je partner zitten man
Matig is misschien wat overdreven ja. De Belgen vind ik wel een stukje beter, vooral prettiger eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ik vind Lely ook wel goed te doen (zag dat ie overdag ook driebanden op Ziggo deed), Bauwens houdt soms zo lang z'n mond dat ik schrik als ie opeens wat zegt. En ik heb het idee dat ie geobsedeerd is door vrouwelijke scheidsrechters.
Het is niet dat ze heel veel praten toch tijdens een duelquote:
Nee, maar wel naar de kleedkamers.quote:Op zondag 1 mei 2022 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is niet dat ze heel veel praten toch tijdens een duel
Gezein de successen van de F1 teams in de weekenden dat ze door Netflix worden gevolgd feliciteren we hierbij Trumpquote:
Coooooooooooolquote:
Dat zullen de andere spelers niet zo kunnen waarderenquote:Op zondag 1 mei 2022 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, maar wel naar de kleedkamers.
Intikkertje hequote:Op zondag 1 mei 2022 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is het directe gevolg van het aanvallen
18-10 + 147 voor Ronniequote:Op zondag 1 mei 2022 16:47 schreef EP3 het volgende:
'We' zijn vooral voor n epische finale. Als Ronnie wint, is dat 'n bonus.
Net gemist, waarom?quote:
Die zie ik überhaupt niet meer zo vaak, maar zal ook druk zijn met het bestuur van de WPBSA.quote:
Ik heb hem wel wat wedstrijden zien doen dit WK, maar niet zoveel nee.quote:Op zondag 1 mei 2022 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die zie ik überhaupt niet meer zo vaak, maar zal ook druk zijn met het bestuur van de WPBSA.
quote:Ronnie O'Sullivan accused referee Olivier Marteel of "looking for trouble" as the world number one took a 5-3 lead over Judd Trump in the World Championship final.
The six-time champion was warned by the Belgian for a gesture made in the final frame of the session.
The argument that followed overshadowed the end of a captivating first session.
"I get a vibe with the guy," O'Sullivan told Eurosport. "He just seems to be looking for trouble."
O'Sullivan added: "They have got hundreds of cameras out there. I am not having any of it because I think he is trying to create something."
Marteel, who is taking charge of his second world final, reprimanded O'Sullivan for making what he believed to be an obscene gesture, prompting the player to challenge the official to check the camera. Trump went on to win the frame but also appeared irritated by the timing of an incident that came with it delicately poised.
Dat klinkt niet bestquote:Op zondag 1 mei 2022 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ronnie zijn verhaal over dat tweede incident:
[..]
Blijf het ook een raar verhaal vinden heb nog even de beelden teruggekeken en ik zie niets en ook niet een reactie van het publiek die je zou verwachten als Ronnie een gebaar zou maken.quote:
In de eerste ronde van het Griekse Open, ja. Niet in de WK-Finalequote:Op zondag 1 mei 2022 20:43 schreef Szura het volgende:
Lijkt mij een mooie tafel om gewoon eens die witte bal er flink in te rammen
Williams had het gedaan bij die derde poging netquote:Op zondag 1 mei 2022 20:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de eerste ronde van het Griekse Open, ja. Niet in de WK-Finale
Ook veel minder aanvallend destijds.quote:Op zondag 1 mei 2022 21:26 schreef Zorro het volgende:
Meer dan 100 centuries
In de tijd van Steve Davis kwamen ze niet aan de 20.
Nou is het materiaal ook wel beter, tafels verwarmd en zo, maar dan nog, het niveau is wel een stukje vooruit gegaan.
Hij slaagt er ook maar amper in om fatsoenlijke breaks neer te zetten, meestal door eigen fouten of slordighedenquote:Op zondag 1 mei 2022 21:29 schreef Zorro het volgende:
Trump is nog geen vriendjes met de zwarte bal.
Dat heb je vanavond al vaak kunnen zeggen.quote:
Je zou maar kaartjes hebben voor die dure sessie, en dan misschien 1 frame zienquote:Op zondag 1 mei 2022 22:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op deze manier vrees ik voor de avondsessie morgen
Heb niet alles gevolgdquote:Op zondag 1 mei 2022 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb je vanavond al vaak kunnen zeggen.
Nou, dit is dus hoe Trump de hele avond al speelt. Kansjes krijgen en ze allemaal laten liggen.quote:
Zonde. Te moe van de halve finale?quote:Op zondag 1 mei 2022 22:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou, dit is dus hoe Trump de hele avond al speelt. Kansjes krijgen en ze allemaal laten liggen.
Sowieso zijn die nieuwerwetse finales maar kort. In 1948 eindigde de finale in 84-61.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:50 schreef Zorro het volgende:
Overigens vind ik het nog altijd niks dat ze afgestapt zijn van 8 frames per sessie. En dan de laatste sessie mogelijk 11. Zonder dat was die epische 1986 finale ook niet zo heerlijk tot na middernacht doorgegaan.
Dat waren nog eens tijden!quote:Op zondag 1 mei 2022 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die nieuwerwetse finales maar kort. In 1948 eindigde de finale in 84-61.
Jupquote:Op zondag 1 mei 2022 22:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op deze manier vrees ik voor de avondsessie morgen
Alleen de finale duurde al 12 dagenquote:Op zondag 1 mei 2022 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Sowieso zijn die nieuwerwetse finales maar kort. In 1948 eindigde de finale in 84-61.
Heb je ook bij WK schaken waar ze een tijdje eerste met 6 wins als systeem hadden met als gevolg maandenlange matches. Bekendste voorbeeld de Kasparov - Karpov wedstrijd waarbij ze uiteindelijk na 6 maanden en 48 wedstrijden gestopt zijn.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Alleen de finale duurde al 12 dagendat is 2,5 cricket test match
Ik al de hele dagquote:
Je kunt beter de laatste frame winnenquote:
Doorgaan tot diegene die achter staat zegt: ik stop er meequote:Op zondag 1 mei 2022 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jammer dat ze net stopten voor de 147quote:Op zondag 1 mei 2022 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Judd heeft wel een uniek talent in het forcen van bepaalde schoten die zelfs voor de rest van de profs nauwelijks mogelijk zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 15:23 schreef wdn het volgende:
"almost impossible"
Nou hij zat er een centimeter langs
Neequote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om hier een PDC-achtige opzet van te maken. Dat begrafenispubliek kan anno 2022 echt niet meer.
quiet please!quote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om hier een PDC-achtige opzet van te maken. Dat begrafenispubliek kan anno 2022 echt niet meer.
Dan krijgt dat "boring boring tables" toch een andere betekenis.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het zijn beide kroegspelletjes, dus zo heel raar lijkt me de vergelijking niet.quote:
Wel leuk trouwens dat iemand met een zwarte piet usericon het gaat hebben over wat anno 2022 al dan niet meer kan.quote:Op maandag 2 mei 2022 16:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Het zijn beide kroegspelletjes, dus zo heel raar lijkt me de vergelijking niet.
quote:Op maandag 2 mei 2022 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens dat iemand met een zwarte piet usericon het gaat hebben over wat anno 2022 al dan niet meer kan.
matige cancelpogingquote:Op maandag 2 mei 2022 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens dat iemand met een zwarte piet usericon het gaat hebben over wat anno 2022 al dan niet meer kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |