SPOILER: WK Loting kwalificatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De loting zal straks ook op de WIKI Staan.
Toernooiwebsite
De snookermaand breekt weer aan.
Game On.![]()
Er is altijd wel een knuppel in de zaalquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen ze de mensen die anno 2022 nog steeds niet in staat zijn om hun telefoon op stil te zetten tijdens een wedstrijd niet gewoon met een knuppel buiten werken? Achterlijk gedoe.
Omdat het nooit 3x achter elkaar zo spannend wordt.quote:
Ik zie een contradictie: die persoon IS de knuppel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
Kunnen ze de mensen die anno 2022 nog steeds niet in staat zijn om hun telefoon op stil te zetten tijdens een wedstrijd niet gewoon met een knuppel buiten werken? Achterlijk gedoe.
Dat was dan enigzins voorbarig geweest.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als ik Trump was had ik nu mijn keu op de grond geflikkerd en was ik weggelopen
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:25 schreef wdn het volgende:
[..]
Omdat het nooit 3x achter elkaar zo spannend wordt.
Yan, Trump en dan de finale is wat veel verwacht ik.
Een Davis - Taylor remake?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.
Ze waren bij de bbc al bezig dat de match tegen Trump voor Williams erg veel zou zijn na die pot tegen Yan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
O. Zo. Toch sluit ik n epische finale zeker niet uit met deze mannen.
Je moet ook puntjes hebben hequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Waarom houdt Williams nou niet zoveel mogelijk ballen op tafel?
Het lijkt me dat als je snookers nodig hebt deze makkelijker te vinden zijn met meer ballen op tafelquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als je snookers nodig hebt deze makkelijker te vinden zijn met meer ballen op tafel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |