Dat lachen erover ging te ver.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over?
Jij denkt dat een gebeurtenis in Nederland dat zelfs de voorpagina van de Vlaamse Telegraaf (HLN) haalt, geen eigen topic zou krijgen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat topic zou er niet zijn zonder degenen die zitten te schuimbekken achter hun beeldscherm om deze rare en aangedikte anekdote in kwestie.
Consentquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
En ze gingen toch neuken... vrouw had kleren al uit... waar hebben we het dan nu nog over?
Binnenkort is dat in de kroeg ook verboden als de woke politie verder wordt ingevoerd.quote:
Ren, verstop je.. overal zitten ze. Achter iedere hoek!!!quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat viespeuken overal zitten is niet hetzelfde als 'iedereen is een viespeuk'. Je kletst derhalve onzin.
Zoals verwacht begrijp je er echt niets van.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ren, verstop je.. overal zitten ze. Achter iedere hoek!!!
Over onzin gesproken.
Nee, die zijn verbrand.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:21 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Wat gaan we doen met al die tijd die we dan overhouden? Een boek lezen van een gevallen schrijver?
De ene beschuldiging aan het adres van Johnny is van een paar jaar geleden en de beschuldigingen van zijn ex gaan over 2015. Het begrip jeugd wordt ook steeds verder opgerekt, want Johnny was in 2015 gewoon 36 jaar oud.quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als hlf8 niet had bestaan had dit topic niet eens bestaan joh
Reve. Blanke man dus racist = cancelquote:Op vrijdag 29 april 2022 13:27 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Gerard Reve bijvoorbeeldDie had er ook een handje van om zwaar racistische dingen te zeggen, waarop zijn volgelingen over elkaar heen buitelden om te claimen dat het zogenaamd ironie was.
Wel toffe boeken geschreven. Vraag me af of hij in deze tijd ook zo groot was geworden of dat hij gecanceld zou zijn.
Doe de samenleving een lol en geef jezelf vast aan voordat je iemand tegen haar zin misbruikt omdat je geen besef van moraliteit of wederzijdse toestemming hebt.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:04 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Reve. Blanke man dus racisme en cancel
Het hysterische slachtofferuurtje is weer aangebroken zie ik.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
Binnenkort is dat in de kroeg ook verboden als de woke politie verder wordt ingevoerd.
1984
Wrong..quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Kleren uit, benen wijd lijkt me genoeg consent.
De fragiele jochies gaan weer anderen beschuldigen van gekwetst zijn in 3, 2, 1..quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:06 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[..]
Het hysterische slachtofferuurtje is weer aangebroken zie ik.
De Belgische media neem ik inderdaad niet als graadmeter. En ik ben verder drugsvrij, dit in tegenstelling tot jou. Jij lijkt namelijk nogal te acteren onder een roes van Linksisme en Wokeisme.quote:Op vrijdag 29 april 2022 14:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Jij denkt dat een gebeurtenis dat de voorpagina van de Vlaamse Telegraaf (HLN) haalt, geen eigen topic zou krijgen?
Welke drugs gebruik je precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |