SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt overal zodra je blond bent.
Er was toch een Amerikaanse jongen overleden, omdat hij een poster zou hebben gestolen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me is er geweest. Echt heel streng allemaal, vooral ook met foto's maken. Ze hadden een gids en kregen echt specifieke dingen te zien waar je foto's van mocht maken.
Heb je van die T-Rex armpjes dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het eerste kan niet of je moet elasieke armen hebben van twee meter lang.
Beetje citroensap in je haarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruiken
Mijn haar is de laatste jaren een stuk donkerder gewordenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruiken
In elk geval wel ramenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hurktoiletten?
Je arm om je rug heen vouwen en het niet van voren proberen te doen misschienquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Bij mannen hangt dan toch het enorme geslacht in de weg, hoe kom je dan bij de te kuisen arie zonder op te staan?
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hurktoiletten?
Bij mij was het juist veel donkerder geworden, maar nu ik de laatste jaren zoveel buiten loop is het weer veel lichter gewordenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn haar is de laatste jaren een stuk donkerder gewordenhet is meer koperblond nu.
Jij ben daar ook al geweest?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval wel ramenen ramenshops voor introverten, waarbij je niemand ziet
Die gooi je toch gewoon even over je schouder?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Bij mannen hangt dan toch het enorme geslacht in de weg, hoe kom je dan bij de te kuisen arie zonder op te staan?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.
Ja, OMG.. heb je Japan in duizend stukjes gelezen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.
Otto Warmbier ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was toch een Amerikaanse jongen overleden, omdat hij een poster zou hebben gestolen?
Huhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Oprollen en als een tulband op je hoofd leggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gooi je toch gewoon even over je schouder?
Neen, wel via Youtubequote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ben daar ook al geweest?
Pratende pleesquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, OMG.. heb je Japan in duizend stukjes gelezen?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Een lulband.De huillach wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je benaderd de hele situatie van de voorkant?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Oh ja, met die hokjes en dat een mysteriehand je een kommetje ramen door een gordijntje aanreikt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval wel ramenen ramenshops voor introverten, waarbij je niemand ziet
Nou, dat is misschien de enige vrouw die ik wél grappig vindquote:
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huhje kan toch gewoon met je arm achterlangs? Niet echt hygiënisch en slim om vanaf de voorkant naar achter te reiken
Ja en dat het gordijntje dan weer razendsnel op z'n plek wordt geritst of het is zo'n luikjequote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, met die hokjes en dat een mysteriehand je een kommetje ramen door een gordijntje aanreikt.
Het lijkt me toch wel heel bijzonderquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk met de groep, dan gingen we die eerste dag ergens naar de wc en dan hoorde je steeds iedereen die knopjes testen.
Die zijn wel irritant, al dat water dat weer tegen je bips plonstquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Maar hoe zit dat dan als je in Amerika op de wc zit, dan hangt dat hele tampeloeris gebeuren toch lekker te kopje onder duiken in de wc?
Ja, slijterijen in Amerika hebben soms ook zo'n doorgeefluik omdat ze andere te vaak overvallen worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat het gordijntje dan weer razendsnel op z'n plek wordt geritst of het is zo'n luikje
En ik danquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien de enige vrouw die ik wél grappig vind
Wat maak je dingen toch altijd raar ingewikkeldquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?
als ik ooit een winkel zou beginnen, dan wordt dat er eentje met een doorgeefluik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, slijterijen in Amerika hebben soms ook zo'n doorgeefluik omdat ze andere te vaak overvallen worden.
We hebben in Nederland een vastgestelde boekenprijs.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik dan
Heb even opgezocht, zij is wel leuk ja. Waarom zijn Nederlandse boeken zo duur?
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk met de groep, dan gingen we die eerste dag ergens naar de wc en dan hoorde je steeds iedereen die knopjes testen.
Klein beetje naar voor schuiven zodat je de hele handel omhoog kunt tillen en op de rand van de bril kunt leggenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?
Dat hele tampeloeris gebeuren vasthouden met je linkerhand en niet aan een mooie vrouw denken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je benaderd de hele situatie van de voorkant?![]()
Maar hoe zit dat dan als je in Amerika op de wc zit, dan hangt dat hele tampeloeris gebeuren toch lekker te kopje onder duiken in de wc?
hoe dik ben jij?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een dempende landingsbaan van wc papier creëren zit er ook niet echt in daarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn wel irritant, al dat water dat weer tegen je bips plonst
Ja ook, maar voor zover ik weet heb je nog geen boek geschrevenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik dan
Heb even opgezocht, zij is wel leuk ja. Waarom zijn Nederlandse boeken zo duur?
Ja, een cabaretier omschreef de Aldi eens als: "Wij hebben zooi, jullie hebben zooi nodig, nou, we pleuren het hier neer, kom maar halen."quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als ik ooit een winkel zou beginnen, dan wordt dat er eentje met een doorgeefluik.
GEEF GELD, oke, hier je aankoop, tot ziens.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.
Nou echt he…. Ik had verwacht dat we alleen maar ‘zitters’ zouden hebben hier. Kennelijk moet er 1 iemand weer bijzonder zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat maak je dingen toch altijd raar ingewikkeld
Ik liet altijd de bril op 45 graden achter, bleef grappigquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.
En die dingen lopen al vast bij 2 velletjes wc-papier met doorspoelenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja en een dempende landingsbaan van wc papier creëren zit er ook niet echt in daar
quote:
En die scholieren ook, die kunnen wat Engels en zijn heel nieuwsgierig. Begonnen over voetbal enzo en kenden meer Nederlandse voetballers dan wij.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel heel bijzonder
Ik wil met haar trouwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit vind ik knap[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja weet ik maar het blijft stom.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hebben in Nederland een vastgestelde boekenprijs.
Ja onder het mom van "hung like a donkey" zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou echt he…. Ik had verwacht dat we alleen maar ‘zitters’ zouden hebben hier. Kennelijk moet er 1 iemand weer bijzonder zijn
Ja, inclusief doos en al.. want tijd is geld.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, een cabaretier omschreef de Aldi eens als: "Wij hebben zooi, jullie hebben zooi nodig, nou, we pleuren het hier neer, kom maar halen."
"Zo puur."
Soort nachtapotheek in Amsterdam.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als ik ooit een winkel zou beginnen, dan wordt dat er eentje met een doorgeefluik.
GEEF GELD, oke, hier je aankoop, tot ziens.
Vind ik eerlijk gezegd ook, ik heb bij een uitgeverij gewerkt en het gaf eigenlijk alleen maar ellende.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik maar het blijft stom.
Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat ik eik wou posten.
Grijs geschilderd ipv wit
[ afbeelding ]
Beter?
Er had dus een van ons een filmpje gemaakt van de wc in het eerste hotel, drukte op alle knopjes en ineens komt er zo'n staafje tevoorschijn dat water spoot naar de cameraquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HMMM, ik hou van bakken, dus dan worden het hashbrownies en spacemuffinsquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort nachtapotheek in Amsterdam.
Ik raak altijd in de stress van die dingenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die dingen lopen al vast bij 2 velletjes wc-papier met doorspoelen
Heel modern in 1948.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?
Wel geschreven, niet uitgegevenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ook, maar voor zover ik weet heb je nog geen boek geschreven![]()
Ze is ook te beluisteren op Spotify en dat is mogelijk nog leuker, want zij vertelt alles gortdroog
Keer gehad op een datequote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de stress van die dingenEr zit ook niet echt zo’n lekkere zuigreflex in. Zie je eerst de hele boel nog 4x voorbij varen terwijl je denk ‘oh god oh god oh god pleasssssee go down’
Nou ja, ik werkte rond 2005 in een supermarkt en vond het uiterst onpraktisch om een hele tray blikjes frisdrank in een schap te gaan zetten, als je nu in een supermarkt komt mag je eerst nog zelf die tray openrijten. De supermarkt waar ik werkte bestaat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, inclusief doos en al.. want tijd is geld.
Hitler aproves.. oh wacht, toen was hij er al niet meerquote:
Serieus?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel geschreven, niet uitgegevenvroeger, toen ik nog tijd had.
Jaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat serieus een radio mét antenne op het aanrecht ?
Ik ben niet bekend met de before.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
Ik heb dezelfde handzeepquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
Beter?
Houden die hondjes een beetje hun waffel?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat mijn bovenburen voetbal kijken.
Ja dat gaat altijd met het enthousiasme van een gemeentelijke plantsoenmedewerker, altijd maar hopen dat er iets van terecht komtquote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de stress van die dingenEr zit ook niet echt zo’n lekkere zuigreflex in. Zie je eerst de hele boel nog 4x voorbij varen terwijl je denk ‘oh god oh god oh god pleasssssee go down’
Was het leuk werk verder?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook, ik heb bij een uitgeverij gewerkt en het gaf eigenlijk alleen maar ellende.
Nu wel maar overdag niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houden die hondjes een beetje hun waffel?
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bosquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hitler aproves.. oh wacht, toen was hij er al niet meernvm
Curverbakquote:
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toiletquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja onder het mom van "hung like a donkey" zijn![]()
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.quote:
Ja, geen idee waar het nu is, staat ergens op m'n pc. Paar honderd blz, durf het aan niemand te laten lezen. Is ook al achttien jaar geleden ofzo dus heel erg gênant en slecht enzo.quote:
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.quote:
Kreeg jij poeples op je zesde?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toilet
Twinning!quote:
Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bos
Inclusief poepdiplomaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
Antwoord op je vraag: dat grijs is wel mooier dan wit.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl er een surroundset in het ziekenhuis plafond zit.
Maar vriendin vind radiootje fijn bij koken.
Is misschien maar half gelukt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh.. hij is toch gecremeerd of zo ?
Behalve dat handje dan.. okeeeeequote:Op donderdag 28 april 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is misschien maar half gelukt.
Dat vind ik dan weer eerder de schuld van die mensen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.
Dat mensen daar ook echt voor bellen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.
Ja, dat is het ookquote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer eerder de schuld van die mensen.
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.quote:
US blijkbaar ook nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aan
Dan is het heel snel afgelopen met de pretquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.quote:
Zo gemeen ben ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan is het heel snel afgelopen met de pret
Poep vier.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.
Het logo was Europa die op de rug van Zeus zat toen hij de vorm van een stier had aangenomen. Belt er een figuur met een vraag, hangt op, belt weer terug. "Is jullie logo nou een naakte dame?"quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat mensen daar ook echt voor bellen.
Straks heb je geen tijd meer voor ons.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme nog meer boeken op m'n leeslijst.
Hoe kun je nou iets leren wat je daarna niet meer weet?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aan
Of wat ervoor moet doorgaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook
"Mensen"
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme nog meer boeken op m'n leeslijst.
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.
Oke, een beetje pret mogen ze wel hebben danquote:
Geld ook, en dat moet je weer inleveren als je die zooi niet wil hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.
Zou toch de lokale chinees even contacteren andersquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit tijdelijk is want anders ga ik wel even langs.
Chinees eten ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweedehandsboeken zitten vaak vol met etensresten en poepbacteriën.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het logo was Europa die op de rug van Zeus zat toen hij de vorm van een stier had aangenomen. Belt er een figuur met een vraag, hangt op, belt weer terug. "Is jullie logo nou een naakte dame?"
Moest ik hem een lesje Griekse mythologie verschaffen en hij was not amused want hij was een christen.
Niet die ik zocht.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gisteren kon je wel voor bijna niks boeken scoren.
Goed voor de weerstandquote:
Dat is wel het probleem dan inderdaad, ik heb me weer lopen verbazen hoeveel mensen pulp lezen.quote:
Jij kreeg geen poepdiploma? Dohhhhhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10/10, Ygritte kan echt goed poepen, op de enige juiste manier, we zien Ygritte graag terug in groep vier volgend jaar, veel poepplezier deze zomervakantie, je hebt het verdiend, kusjes Juf Pieternel.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kreeg geen poepdiploma? Dohhhhh [ afbeelding ]
Wat trouwens wel serieus is! Kinderen kunnen pas vanaf ongeveer een jaar of 4 hun eigen kont afvegen. Daarvoor, dikke nope, want arm tekort. Hoe kun je het testen of ze bij hun gat kunnen, nou Ygritte… vertel! Door te vragen of ze hun linker arm over het hoofd op hun rechter oor kunnen leggen. Kunnen ze dat, dan kunnen zo ook bij hun gat.
Trotse familie overlevering dat ik zo’n uitermate erudiet en proper kindje was. Zulks bekwaam op een vroege leeftijd ook vooralquote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iets leren wat je daarna niet meer weet?
En zetmeel.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat verbloemen ze met een sausje met 600 miljoen suikerklontjes erin.
Volgens mij lees ik ook wel pulp hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 21:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem dan inderdaad, ik heb me weer lopen verbazen hoeveel mensen pulp lezen.
Het beste boek wat ik daar ben tegengekomen is Petersons Vogelgids.
En MSGquote:
Uhuhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een beetje een zeer keeltje
Dat komt omdat ik vandaag met het raam open heb gereden
Volgende keer niet je nek ertussen doen als je hem dichtdoet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe krijg je daar een zere keel vanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo'n dikke poepvlieg in je keel gevlogen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan zoek je niet goed genoeg denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik ook wel pulp hoor
Nomnomnomquote:
"Kijk mam, ik kan zelf al bij mijn muizewuis"quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel kort bovenlichaam dus ik zou dan al heel snel m'n eigen kont hebben kunnen afvegen als kindIk kan ook mn eigen rug insmeren.
Oh, bedankt voor deze tip, zal het proberen te onthoudenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Volgende keer niet je nek ertussen doen als je hem dichtdoet.
Vanwege de luchtstroming, kan ik niet goed tegenquote:
Heb ik nog niet gezien, gelukkigquote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n dikke poepvlieg in je keel gevlogen?
Dat zal je vast lukken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor deze tip, zal het proberen te onthouden
Bedankt voor het vertrouwen.quote:
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een heel kort bovenlichaam dus ik zou dan al heel snel m'n eigen kont hebben kunnen afvegen als kindIk kan ook mn eigen rug insmeren.
Formaat bigshopper?quote:
Wat een cringe-waardig woordquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Kijk mam, ik kan zelf al bij mijn muizewuis"
Dit noteer ik evenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hypermobiele schouders. Handig als je ergens kriebel hebt ook.
Bijzonder, ik rijd juist liever met het raam open dan de aircoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanwege de luchtstroming, kan ik niet goed tegen![]()
Voorbips, ook.quote:
Ja heerlijk is dat.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, de airco moet ik alleen aan doen als ik smelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder, ik rijd juist liever met het raam open dan de airco
Ja die ookquote:
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veelquote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
of 934893783838 miljoen seconden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je nog geen 24 maanden bent
In je geile gymnastiek boekje?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit noteer ik even [ afbeelding ]
Oké Terminator.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veel
Nee die heb ik meestal ook alleen in de zomer aan, liever de raampjes open, tenzij op de snelwegquote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, de airco moet ik alleen aan doen als ik smelt.![]()
Vind airco niet zo heel prettig.
Heb je dan een documentje bij je als je door de douane gaat?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb titanium schroeven in mijn schouders, daar is niks handig aan en kraakt vooral veel
Ik ben ook wel een goeie krakerquote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want het piept nietquote:Op donderdag 28 april 2022 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan een documentje bij je als je door de douane gaat?
Krak krak krak krak krak krak krak.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Onnozele caaf. Zit er eentje op de voorbak met de voorpoten dus ik maar van die psssst geluiden en roep haar naam, en nu kijkt ze heel paniekerig om zich heen.
Zo klinken mijn tenen en enkels wanneer ik 's ochtends uit bed komquote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krak krak krak krak krak krak krak.
Oh beterquote:
Nee ook nog steeds niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh, heb je weleens de Verwarde Cavia gelezen?
Dan nog, mensen die dat woord serieus gebruiken zouden überhaupt nooit voort mogen plantenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor als je nog geen 24 maanden bent
Ja ik kraak ook wel redelijk van mezelf, of zoals mijn fysio altijd zei 'krakende wagen rijden het langst'quote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een goeie krakerZonder de schroeven dan zeg maar.
Moeten ze er ook nog een keer weer uit?
Wij zijn boeiender dan welk boek dan ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit steeds te fokken terwijl ik had kunnen lezen.
Ja, ik had ook heel veel met mijn leven kunnen doen, maar helaas.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit steeds te fokken terwijl ik had kunnen lezen.
Titanium is niet magnetischquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kraak ook wel redelijk van mezelf, of zoals mijn fysio altijd zei 'krakende wagen rijden het langst'
Maar die pinnen blijven gewoon zitten, valt wel mee hoeveel last ik daar van heb, die in mijn elleboog zijn een stuk vervelender. Daar zijn er destijds wel een hele rits uitgehaald maar sommige zijn blijven zitten omdat ze waren afgebroken of omdat het te gevaarlijk was om ze er uit te halen.
Mijn expertise ligt helaas niet op dat gebiedquote:
In de alle tijd voor eeuwig verloren aan Fokken hadden we ook rond de 700 kinderen kunnen maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had ook heel veel met mijn leven kunnen doen, maar helaas.
Here we are..
Onbegrijpelijk dat het er zo uit ziet jaquote:
Ja, dat is echt waar de aarde heel veel behoefte aan heeftquote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de alle tijd voor eeuwig verloren aan Fokken hadden we ook rond de 700 kinderen kunnen maken.
Ik vraag mij dan wel af of je op bepaalde plekken heel veel vetcellen hebt en dan op je ‘bum area’ niet of weinig.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat het er zo uit ziet ja
Als God dit niet zo voor ogen had dan had hij vrouwen wel zo ontworpen dat ze slechts eens per tien jaar een ei leggen en dat maar tweemaal in een mensenlevenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar de aarde heel veel behoefte aan heeft
Sommige vrouwen kunnen geen eieren leggen, die zijn onvruchtbaar.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als God dit niet zo voor ogen had dan had hij vrouwen wel zo ontworpen dat ze slechts eens per tien jaar een ei leggen en dat maar tweemaal in een mensenleven
Ja er lopen heel veel zenuwen en alles door een heel nauw stukje in je elleboog. Bij het verwijderen was het risico op beschadiging te groot, dan heb je namelijk het gevaar dat je je hand niet meer kan bewegen en zulks ongein.quote:
Hebben we het nu over she-males?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige vrouwen kunnen geen eieren leggen, die zijn onvruchtbaar.
DE ultieme definitie van top heavyquote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan wel af of je op bepaalde plekken heel veel vetcellen hebt en dan op je ‘bum area’ niet of weinig.
Hoe krijg je dit zo onevenredig verdeeld?
Vroeger ging gewoon driekwart van de geworpen jongen dood, dus dan was het wel handig als je het wat vaker kon proberen, maar dat is tegenwoordig niet echt meer nodig.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als God dit niet zo voor ogen had dan had hij vrouwen wel zo ontworpen dat ze slechts eens per tien jaar een ei leggen en dat maar tweemaal in een mensenleven
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger ging gewoon driekwart van de geworpen jongen dood, dus dan was het wel handig als je het wat vaker kon proberen, maar dat is tegenwoordig niet echt meer nodig.
Zouden we nu ook nog kunnen doen, nu kunnen we zelf kiezen welke je mag houden.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger ging gewoon driekwart van de geworpen jongen dood, dus dan was het wel handig als je het wat vaker kon proberen, maar dat is tegenwoordig niet echt meer nodig.
En die ander gooi je gewoon weg bij het klein chemisch afval.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden we nu ook nog kunnen doen, nu kunnen we zelf kiezen welke je mag houden.
69 lees ik net….. 69!quote:Op donderdag 28 april 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
GFT bak, die stinken toch al vaak naar mislukte werpsels.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En die ander gooi je gewoon weg bij het klein chemisch afval.
Zag gisteren zo'n stuk over draagvrouwen in Oekraïne, was er zo'n stel aan het vertellen dat ze al 8 jaar bezig waren met kindjes proberen te maken en al 6 keer een miskraam hadden gehad en tig ivf behandelingen. Toen hebben ze maar besloten een draagmoeder te zoeken en in Oekraïne waren ze lekker goedkoop. Als het na zoveel jaar en pogingen niet lukt, dan is dat misschien wel een stille hint van de natuur ...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden we nu ook nog kunnen doen, nu kunnen we zelf kiezen welke je mag houden.
Niemand wil dat je nutteloze lelijke mislukte kind er ooit komt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n stuk over draagvrouwen in Oekraïne, was er zo'n stel aan het vertellen dat ze al 8 jaar bezig waren met kindjes proberen te maken en al 6 keer een miskraam hadden gehad en tig ivf behandelingen. Toen hebben ze maar besloten een draagmoeder te zoeken en in Oekraïne waren ze lekker goedkoop. Als het na zoveel jaar en pogingen niet lukt, dan is dat misschien wel een stille hint van de natuur ...
Valentina Vassilyev and her husband Feodor Vassilyev are alleged to hold the record for the most children a couple has produced. She gave birth to a total of 69 children – sixteen pairs of twins, seven sets of triplets and four sets of quadruplets – between 1725 and 1765, a total of 27 births. 67 of the 69 children were said to have survived infancy.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Valentina Vassilyev and her husband Feodor Vassilyev are alleged to hold the record for the most children a couple has produced. She gave birth to a total of 69 children – sixteen pairs of twins, seven sets of triplets and four sets of quadruplets – between 1725 and 1765, a total of 27 births. 67 of the 69 children were said to have survived infancy.
Naast de caviakeutelsquote:Op donderdag 28 april 2022 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
GFT bak, die stinken toch al vaak naar mislukte werpsels.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Valentina Vassilyev and her husband Feodor Vassilyev are alleged to hold the record for the most children a couple has produced. She gave birth to a total of 69 children – sixteen pairs of twins, seven sets of triplets and four sets of quadruplets – between 1725 and 1765, a total of 27 births. 67 of the 69 children were said to have survived infancy.
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehadquote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weenie hoor, maar als je al 8 jaar bezig bent, dan ben je ook niet helemaal fris in je bovenkamer.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag gisteren zo'n stuk over draagvrouwen in Oekraïne, was er zo'n stel aan het vertellen dat ze al 8 jaar bezig waren met kindjes proberen te maken en al 6 keer een miskraam hadden gehad en tig ivf behandelingen. Toen hebben ze maar besloten een draagmoeder te zoeken en in Oekraïne waren ze lekker goedkoop. Als het na zoveel jaar en pogingen niet lukt, dan is dat misschien wel een stille hint van de natuur ...
Ook behoorlijk wat relaties die stuklopen door de enorme kinderwens van 1 of beiden als het maar niet lijkt te lukkenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Onnozele caaf. Zit er eentje op de voorbak met de voorpoten dus ik maar van die psssst geluiden en roep haar naam, en nu kijkt ze heel paniekerig om zich heen.
Geen twee vingertjes erbij maar een hele Spaanse gerookte ham.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehad
Dat lijkt mij nog het minst erge. Hoera voor baarmoeder- blaas- en darmverzakkingenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zal ook wel een werpgrot hebben gehad
Ahhh fuck… morgen idioot vroege afspraak op locatie….quote:Op donderdag 28 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 11![]()
Vrijdag vibes hier
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen twee vingertjes erbij maar een hele Spaanse gerookte ham.
Haar vent had daar blijkbaar geen moeite mee, want hij heeft haar toch 27x zwanger gekregenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Als een vuvuzela waar geen geluid meer uitkomt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ahhh fuck… morgen idioot vroege afspraak op locatie….![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Als een vuvuzela waar geen geluid meer uitkomt.
Zo'n baarmoeder die bij elk kuchje tussen de knietjes hangt.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog het minst erge. Hoera voor baarmoeder- blaas- en darmverzakkingen
Vond het vanmorgen ook vervelend zo na een vrije dag, beetje een maandag/vrijdag combinatie gevoel ofzoquote:Op donderdag 28 april 2022 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo is het ineens alweer half 11![]()
Vrijdag vibes hier
Misschien had ie formaat honkbalknuppelquote:Op donderdag 28 april 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
[..]
Haar vent had daar blijkbaar geen moeite mee, want hij heeft haar toch 27x zwanger gekregen
Ze konden iig niet van elkaar afblijven lijkt hetquote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien had ie formaat honkbalknuppel
Eensquote:Op donderdag 28 april 2022 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weenie hoor, maar als je al 8 jaar bezig bent, dan ben je ook niet helemaal fris in je bovenkamer.
Dat ze daar nog tijd voor hadden tussen het opvoeden van die hele roedel doorquote:Op donderdag 28 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ze konden iig niet van elkaar afblijven lijkt het
Wie zegt dat ze ook echt wat om die kinderen gavenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar nog tijd voor hadden tussen het opvoeden van die hele roedel door
Nou met zoveel grut kunnen ze ook elkaar wel opvoeden terwijl paps en mams weer vrolijk verder gaan met broedenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze ook echt wat om die kinderen gaven
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars inquote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat ik m'n bed al had opgemaakt.
Geurkaars hoop ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Dit mag tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen druk er zo een kaars in
Er mag ook niks in dit landquote:Op donderdag 28 april 2022 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Recce het volgende:
Hmm, volgens mij heeft Amerika een F-35 minder. Ik zag net een F-35 boven Polen een noodsignaal geven op flightradar en daarna hard dalen en van de radar verdwijnen.
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk vergeten te tanken en geen Russische SAM.
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Het was niet dicht bij de grens, dus ik vermoed een technisch probleem. Ik zie dat er wel een vliegveldje in de buurt zit. Misschien dat-ie dat nog net heeft kunnen bereiken, maar daar ging-ie eigenlijk te hard voor.
faaltoestelquote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste tijd veel F-35's die het opgeven, dit is de vierde in korte tijd?
als een passagierstoestel zo'n matig safety record hadquote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.
Ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als ze personeelsfeestje hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.
Landen met natte reuzel in de bilnaad dusquote:Op donderdag 28 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.
Ja, totdat het oorlog wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch best een vet "beroep" imo, straaljagerpiloot![]()
Het was wel een gaaf ding. Een straalmotor met wat vleugeltjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landen met natte reuzel in de bilnaad dus
Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenquote:
Ja, als het goed is, heb je daar dan wel echt rekening mee gehouden. De meeste inzetten van Nederlandse straaljagers waren natuurlijk ook niet echt heel gevaarlijk. Als je nu een Oekraïense piloot bent, ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenanders kan je net zo goed piloot bij 1 of andere luchtvaartmaatschappij worden.
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sturen ze alvast op voorhand een zooi wapens die kant op?
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldatenquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.
Eerst maar eens slapen!
Regen en onweer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldaten
Lekker binnen blijven en smurfenquote:Op vrijdag 29 april 2022 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen en onweer.
Zit jij hier achter
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamoet zo ontbijt scoren
Ga je nog verder slapen?
ah relaxt. smurfen dusquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uit
Nee elke dag de deur uit. Wel koelkast maar heb alleen chips in huis :pquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:16 schreef Karzai het volgende:
Moet je elke dag de deur uit voor ontbijt, of heb je ook een koelkastje met iets te eten erin of een pakje instant noodles?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben er. Heb banana pancakes besteld
Ja misschien beter ja. Wat meer energie voor je vrije dagquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
ik neem een beetje kwark met peer en een mandarijn
ga zo nog maar even in bed liggen, kijken of ik nog een uurtje kan slapen
daar lijkt het idd opquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft Koen ze al eens gehad?
alleen je benen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:58 schreef bitterbal het volgende:
de muggen hebben mijn benen echt te pakken gehad
Ja ze hebben gister avond door mijn broek heen gebetenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen je benen?
de wespen waren aan je linkerarm bezig, en de spinnen aan je rechterarm?
Auwquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hebben gister avond door mijn broek heen gebeten
Kwort en pwittig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in een jaar weer eens naar de kapper. Nu nog even snel bedenken wat voor kapsel ik wil
Ja veel beestjes. Voel ook vaak geprik in de zee maar weet nog niet wat dat isquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AuwThailand is wel van m'n bestemmingenlijst af nu.. warm, muggen die door je broek bijten, grote spinnen in de douche..
k heb echt geen idee hoe je er uit ziet, dus hier kan ik geen advies bij biedenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in een jaar weer eens naar de kapper. Nu nog even snel bedenken wat voor kapsel ik wil
Ik heb lang donkerblond haar zonder model er in, dus er kan vanalles mee gedaan wordenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k heb echt geen idee hoe je er uit ziet, dus hier kan ik geen advies bij bieden
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veel beestjes. Voel ook vaak geprik in de zee maar weet nog niet wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |