Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenquote:
Ja, als het goed is, heb je daar dan wel echt rekening mee gehouden. De meeste inzetten van Nederlandse straaljagers waren natuurlijk ook niet echt heel gevaarlijk. Als je nu een Oekraïense piloot bent, ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenanders kan je net zo goed piloot bij 1 of andere luchtvaartmaatschappij worden.
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sturen ze alvast op voorhand een zooi wapens die kant op?
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldatenquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.
Eerst maar eens slapen!
Regen en onweer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldaten
Lekker binnen blijven en smurfenquote:Op vrijdag 29 april 2022 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen en onweer.
Zit jij hier achter
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamoet zo ontbijt scoren
Ga je nog verder slapen?
ah relaxt. smurfen dusquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uit
Nee elke dag de deur uit. Wel koelkast maar heb alleen chips in huis :pquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:16 schreef Karzai het volgende:
Moet je elke dag de deur uit voor ontbijt, of heb je ook een koelkastje met iets te eten erin of een pakje instant noodles?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben er. Heb banana pancakes besteld
Ja misschien beter ja. Wat meer energie voor je vrije dagquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
ik neem een beetje kwark met peer en een mandarijn
ga zo nog maar even in bed liggen, kijken of ik nog een uurtje kan slapen
daar lijkt het idd opquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft Koen ze al eens gehad?
alleen je benen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:58 schreef bitterbal het volgende:
de muggen hebben mijn benen echt te pakken gehad
Ja ze hebben gister avond door mijn broek heen gebetenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen je benen?
de wespen waren aan je linkerarm bezig, en de spinnen aan je rechterarm?
Auwquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hebben gister avond door mijn broek heen gebeten
Kwort en pwittig?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in een jaar weer eens naar de kapper. Nu nog even snel bedenken wat voor kapsel ik wil
Ja veel beestjes. Voel ook vaak geprik in de zee maar weet nog niet wat dat isquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
AuwThailand is wel van m'n bestemmingenlijst af nu.. warm, muggen die door je broek bijten, grote spinnen in de douche..
k heb echt geen idee hoe je er uit ziet, dus hier kan ik geen advies bij biedenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:35 schreef kwiwi het volgende:
Voor het eerst in een jaar weer eens naar de kapper. Nu nog even snel bedenken wat voor kapsel ik wil
Ik heb lang donkerblond haar zonder model er in, dus er kan vanalles mee gedaan wordenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
k heb echt geen idee hoe je er uit ziet, dus hier kan ik geen advies bij bieden
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veel beestjes. Voel ook vaak geprik in de zee maar weet nog niet wat dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |