Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het begin, die dingen vielen jaarlijks wel uit de lucht en was er twijfel of piloten wel met fly-by-wire om konden gaan.
Ongeluk zit in een klein hoekje. Zeker als ze personeelsfeestje hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, er zijn er ook al behoorlijk veel van, dus dat verbaast me niet zo. Van de Nederlandse F-16's zijn er in de loop van de tijd ook 34 neergestort.
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met de Starfighters was het veel erger nog. In sommige landen crashte bijna de helft daarvan uiteindelijk.
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat klopt ja nu je het zegt, die werden helemaal gezien en nu nog als te snel voor piloten om te kunnen besturen.
Landen met natte reuzel in de bilnaad dusquote:Op donderdag 28 april 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hadden onmogelijk kleine vleugeltjes. Je moest ook gas blijven geven tijdens de landing. Als je te snel ging en je gas wegnam, werkten de flaps niet meer goed en viel je uit de lucht.
Ja, totdat het oorlog wordt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch best een vet "beroep" imo, straaljagerpiloot![]()
Het was wel een gaaf ding. Een straalmotor met wat vleugeltjes.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Landen met natte reuzel in de bilnaad dus
Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenquote:
Ja, als het goed is, heb je daar dan wel echt rekening mee gehouden. De meeste inzetten van Nederlandse straaljagers waren natuurlijk ook niet echt heel gevaarlijk. Als je nu een Oekraense piloot bent, ben je de sjaak.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je de moeite neemt om straaljagerpiloot te worden, je juist iig 1x wat actie wil zien/meemakenanders kan je net zo goed piloot bij 1 of andere luchtvaartmaatschappij worden.
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:39 schreef mschol het volgende:
[..]
sturen ze alvast op voorhand een zooi wapens die kant op?
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldatenquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij heeft Rusland helemaal geen soldaten over om daar ook te gaan klooien.
Eerst maar eens slapen!
Regen en onweer.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:45 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan in die grensregio volgens mij al Russische soldaten
Lekker binnen blijven en smurfenquote:Op vrijdag 29 april 2022 04:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Regen en onweer.
Zit jij hier achter
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uitquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jamoet zo ontbijt scoren
Ga je nog verder slapen?
ah relaxt. smurfen dusquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Even koffie drinken, krantje lezen. Ben vrij vandaag. Ik hoef de deur niet uit
Nee elke dag de deur uit. Wel koelkast maar heb alleen chips in huis :pquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:16 schreef Karzai het volgende:
Moet je elke dag de deur uit voor ontbijt, of heb je ook een koelkastje met iets te eten erin of een pakje instant noodles?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 05:30 schreef bitterbal het volgende:
Maar ben er. Heb banana pancakes besteld
Ja misschien beter ja. Wat meer energie voor je vrije dagquote:Op vrijdag 29 april 2022 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
ik neem een beetje kwark met peer en een mandarijn
ga zo nog maar even in bed liggen, kijken of ik nog een uurtje kan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |