Ik heb dezelfde handzeepquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar wat ik eik wou posten.
Grijs geschilderd ipv wit
[ afbeelding ]
Beter?
Houden die hondjes een beetje hun waffel?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat mijn bovenburen voetbal kijken.
Ja dat gaat altijd met het enthousiasme van een gemeentelijke plantsoenmedewerker, altijd maar hopen dat er iets van terecht komtquote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de stress van die dingenEr zit ook niet echt zo’n lekkere zuigreflex in. Zie je eerst de hele boel nog 4x voorbij varen terwijl je denk ‘oh god oh god oh god pleasssssee go down’
Was het leuk werk verder?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vind ik eerlijk gezegd ook, ik heb bij een uitgeverij gewerkt en het gaf eigenlijk alleen maar ellende.
Nu wel maar overdag niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houden die hondjes een beetje hun waffel?
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bosquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hitler aproves.. oh wacht, toen was hij er al niet meernvm
Curverbakquote:
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toiletquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja onder het mom van "hung like a donkey" zijn![]()
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.quote:
Ja, geen idee waar het nu is, staat ergens op m'n pc. Paar honderd blz, durf het aan niemand te laten lezen. Is ook al achttien jaar geleden ofzo dus heel erg gênant en slecht enzo.quote:
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.quote:
Kreeg jij poeples op je zesde?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou… Op je 6e mogen mee discussiëren met de volwassenen maar niet weten hoe je je moet redden op het toilet
Twinning!quote:
Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n goedkeurend armpje boven dat graf uit in een Russisch bos
Inclusief poepdiplomaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
Antwoord op je vraag: dat grijs is wel mooier dan wit.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja![]()
Terwijl er een surroundset in het ziekenhuis plafond zit.
Maar vriendin vind radiootje fijn bij koken.
Is misschien maar half gelukt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Maaruh.. hij is toch gecremeerd of zo ?
Behalve dat handje dan.. okeeeeequote:Op donderdag 28 april 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is misschien maar half gelukt.
Dat vind ik dan weer eerder de schuld van die mensen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had vroeger onder onderburen met een hond die verlatingsangst had.
Beest de godsganse dag joelen
Niet blaffen, maar echt joelen![]()
Ik denk toen ik een maand of 18 was. Heb er verder geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg jij poeples op je zesde?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja doen deze ook en dan ook nog een wedstrijdje wie het hardste kan.
Dat mensen daar ook echt voor bellen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen de hele dag telefoontjes krijgen met de vraag waarom alles zo duur is werd wel snel vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |