Ik ben al caviamoeder, tevens is dat aansporen tot kindermishandeling en dat mag nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens als moeder willen zien
Die van Kippie zijn ook lekker. Ik geef echt veel te veel uit aan vreten de laatste twee jaar.quote:
Zou een drama worden dus dat ga ik ook niet proberen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel goed te zijn voor je darmen, maar ik kan gewoon niet hurken, dus ik heb het ook maar niet geprobeerd op vakantie.
Maar ik ken wel een Chinees in Nederland en die hurkt inderdaad op de wc. Ik vraag me dan af hoe hij niet uitglijdt.
Toen ik in Breda daar vlakbij werkte gingen we daar praktisch elke vrijdag broodjes halen, lekker een broodje kip kerrie, babi spek, ajam pedis, daging rendang etc. voor de lunchquote:
Met die logica kan een afrikaan dan helemaal niet hurken?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun piemeltjes hangen dan ook niet snel in de poep.
Ja, en daar zijn wel alle gegevens van bekend. Dat is het nadeel als 99.8% van je bevolking homogeen is.quote:
Gewoon een keer dertig baby's laten bezorgen op een vrijdagmiddag.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens als moeder willen zien
Japan is tof hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een drama worden dus dat ga ik ook niet proberen.![]()
En naar landen met hurktoiletten hoef ik ook niet.
Ik wist niet dat een caviamoeder zijn aansporen is tot kindermishandeling.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al caviamoeder, tevens is dat aansporen tot kindermishandeling en dat mag niet
30 kg aankomenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in Breda daar vlakbij werkte gingen we daar praktisch elke vrijdag broodjes halen, lekker een broodje kip kerrie, babi spek, ajam pedis, daging rendang etc. voor de lunch
Of zo’n pop.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dertig baby's laten bezorgen op een vrijdagmiddag.
Kijk eens naar de piemelkleur.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met die logica kan een afrikaan dan helemaal niet hurken?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog nooit zien hurkenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze schuld zekerquote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Kippie zijn ook lekker. Ik geef echt veel te veel uit aan vreten de laatste twee jaar.
En janktquote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die om het half uur poept met neppoep.
Meestal was het maar 1 of 2 broodjes hoorquote:
Je hoopt dat het neppoep is.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die om het half uur poept met neppoep.
Ik wil daar naar toequote:
Mwoh, ze hebben voor een vooruitstrevend land ook genoeg achterlijke wetten, en een vergrijzing waar je u tegen zegt. Het faxapparaat is daar nog steeds gemeengoed.quote:
Samen staan we sterk en kunnen we corona verslaanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een aandeel daarin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |