Ik ben al caviamoeder, tevens is dat aansporen tot kindermishandeling en dat mag nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens als moeder willen zien
Die van Kippie zijn ook lekker. Ik geef echt veel te veel uit aan vreten de laatste twee jaar.quote:
Zou een drama worden dus dat ga ik ook niet proberen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schijnt ook wel goed te zijn voor je darmen, maar ik kan gewoon niet hurken, dus ik heb het ook maar niet geprobeerd op vakantie.
Maar ik ken wel een Chinees in Nederland en die hurkt inderdaad op de wc. Ik vraag me dan af hoe hij niet uitglijdt.
Toen ik in Breda daar vlakbij werkte gingen we daar praktisch elke vrijdag broodjes halen, lekker een broodje kip kerrie, babi spek, ajam pedis, daging rendang etc. voor de lunchquote:
Met die logica kan een afrikaan dan helemaal niet hurken?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun piemeltjes hangen dan ook niet snel in de poep.
Ja, en daar zijn wel alle gegevens van bekend. Dat is het nadeel als 99.8% van je bevolking homogeen is.quote:
Gewoon een keer dertig baby's laten bezorgen op een vrijdagmiddag.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens als moeder willen zien
Japan is tof hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou een drama worden dus dat ga ik ook niet proberen.![]()
En naar landen met hurktoiletten hoef ik ook niet.
Ik wist niet dat een caviamoeder zijn aansporen is tot kindermishandeling.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al caviamoeder, tevens is dat aansporen tot kindermishandeling en dat mag niet
30 kg aankomenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik in Breda daar vlakbij werkte gingen we daar praktisch elke vrijdag broodjes halen, lekker een broodje kip kerrie, babi spek, ajam pedis, daging rendang etc. voor de lunch
Of zo’n pop.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dertig baby's laten bezorgen op een vrijdagmiddag.
Kijk eens naar de piemelkleur.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met die logica kan een afrikaan dan helemaal niet hurken?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog nooit zien hurkenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Onze schuld zekerquote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van Kippie zijn ook lekker. Ik geef echt veel te veel uit aan vreten de laatste twee jaar.
En janktquote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die om het half uur poept met neppoep.
Meestal was het maar 1 of 2 broodjes hoorquote:
Je hoopt dat het neppoep is.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil daar naar toequote:
Mwoh, ze hebben voor een vooruitstrevend land ook genoeg achterlijke wetten, en een vergrijzing waar je u tegen zegt. Het faxapparaat is daar nog steeds gemeengoed.quote:
Samen staan we sterk en kunnen we corona verslaanquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een aandeel daarin.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*Net echt*quote:
vooral die LTquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jullie hebben wel een aandeel daarin.
Ben je daar op een georganiseerde reis heen geweest?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt doen als het weer kan. M'n leukste vakantie.
Alsof ik hier als enige over eten praatquote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
vooral die LT
Begint ineens over harde broodjes en loempia's
Ja wel met groepsreis. Eigen houtje kan ook wel denk ik, maar niet alles is tweetalig. In de grote steden komt het wel goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar op een georganiseerde reis heen geweest?
Ik denk niet dat het verstandig is als ik dit op eigen houtje ga organiseren
Waarom bestaat dit land nog?quote:Noord-Korea is een gesloten land. Er is geen vrijheid van meningsuiting of persvrijheid en gewone Koreanen beschikken niet over internet. Het beetje informatie dat naar buiten komt is zorgvuldig door de staat geregistreerde propaganda.
Vreetboei-SCquote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik hier als enige over eten praat
Meest veilige land ter wereld, als je daar de weg kwijtraakt staan er 28 miljard Jappen klaar om je naar huis te brengen en om aan je oogbol te likken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je daar op een georganiseerde reis heen geweest?
Ik denk niet dat het verstandig is als ik dit op eigen houtje ga organiseren
'The Hermit Kingdom'.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom bestaat dit land nog?
Nee, iedereen, gaat hier gewoon 24/7 doorquote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik hier als enige over eten praat
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest veilige land ter wereld, als je daar de weg kwijtraakt staan er 28 miljard Jappen klaar om je naar huis te brengen en om aan je oogbol te likken.
Een vriend van me is er geweest. Echt heel streng allemaal, vooral ook met foto's maken. Ze hadden een gids en kregen echt specifieke dingen te zien waar je foto's van mocht maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom bestaat dit land nog?
Ja en jij begon nu zelf met je beenham en tiramisuquote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, iedereen, gaat hier gewoon 24/7 door
Ja, dat er punaises uitkomenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje die ontploft als je die niet op tijd de fles geeft.
Ja, dat is een beetje mijn idee.. dat niet iedereen Engels kan, maar goed.. dat was in Italië ook zoquote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel met groepsreis. Eigen houtje kan ook wel denk ik, maar niet alles is tweetalig. In de grote steden komt het wel goed.
Zittendquote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Ok ok… ik hoorde dus gisteren dat er 2 categorie mensen zijn.
Mensen die hun gat afvegen terwijl ze op de toilet zitten en mensen die hun gat afvegen terwijl ze staan dan wel hooveren boven het toilet.
Graag wil ik dit onderzoek hier ook uitvoeren, dus roept u maar even!
Ja maar dat gebeurt overal zodra je blond bent.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meest veilige land ter wereld, als je daar de weg kwijtraakt staan er 28 miljard Jappen klaar om je naar huis te brengen en om aan je oogbol te likken.
Het eerste kan niet of je moet elasieke armen hebben van twee meter lang.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Mensen die hun gat afvegen terwijl ze op de toilet zitten en mensen die hun gat afvegen terwijl ze staan dan wel hooveren boven het toilet.
Zittend natuurlijk, al zou een bidet nog prettiger zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef Ygritte het volgende:
Een kennis van mij ook. Hij was 24/7 bang dat hij iets verkeerd deed, en bij vertrek moet je camera's, telefoons, etc. inleveren zodat ze het even kunnen controleren.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me is er geweest. Echt heel streng allemaal, vooral ook met foto's maken. Ze hadden een gids en kregen echt specifieke dingen te zien waar je foto's van mocht maken.
Beenham-VIS is niet echt een delicatesse, maar mijn eigen gemaakte tiramisu welquote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en jij begon nu zelf met je beenham en tiramisu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |