quote:Op donderdag 28 april 2022 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een teennagel in iemand zijn koffie gedaan in Japan, iedere week hebben mensen het daar nog wel eens over en ik zal noooooit toegeven dat ik dat was
quote:
Hoi Bertquote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind ‘Bert’ wel een goede naam voor zo iemand…
Soms is dat ook gewoon beter.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht: ik doe eens avontuurlijk
Bestaat die nog?quote:
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het uiteinde staat een shredder en zo beste mensen, zo wordt BBQ saus gemaakt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Heeft elk land in Azië een eigen superkracht ofzo?
quote:
Dat heeft elk land, alleen in Nederland heerst het idee dat het allemaal niks voorstelt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Beetje suiker erbij en klaar is klaraquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan het uiteinde staat een shredder en zo beste mensen, zo wordt BBQ saus gemaakt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Die van India is alleen wat minder prettig inzetbaar in de westerse wereldquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Happy end geven? hehe.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel meerdere dingen?
Vrouwen verkrachten in de bus?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van India is alleen wat minder prettig inzetbaar in de westerse wereld
Wat, niet ziek worden van lijkvocht in de rivier waarin je je tanden poetst?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst die harde broodjes en nu loempia's, die ga ik dus morgen halenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt al veel te lang niet meer gehaald eigenlijk
Nederland heeft als superkracht poldermodellenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heeft elk land, alleen in Nederland heerst het idee dat het allemaal niks voorstelt.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel meerdere dingen?
Die Aziaten lijken toch allemaal op elkaarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heeft elk land, alleen in Nederland heerst het idee dat het allemaal niks voorstelt.
Sommige vrouwen gaan hierom op vakantie naar India toch?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ze zijn super vruchtbaarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
Ja, die houden ervan om met benzine overgoten te worden en daarna in brand gestoken te worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige vrouwen gaan hierom op vakantie naar India toch?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwen verkrachten in de bus?
Ohja die hebben ze ook nog, ik doelde eigenlijk in het overal op elk moment op elke plek kunnen poepenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat, niet ziek worden van lijkvocht in de rivier waarin je je tanden poetst?
Hier om de hoek zit een Chinees die massages doet. Geen sambal bij. Denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]Ons brein kan het anders niet aan
Lijkvocht tandenpastaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat, niet ziek worden van lijkvocht in de rivier waarin je je tanden poetst?
Nee, waterbeheersing, infrastructuur is één van de beste ter wereld en een geweldig sociaal stel...... oh wacht nee, dat klopt niet meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nederland heeft als superkracht poldermodellen
Een kaars is minder werk.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die houden ervan om met benzine overgoten te worden en daarna in brand gestoken te worden.
Ah, ja snap ikquote:Op donderdag 28 april 2022 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik alleen mocktails. Ik ben geen alcohol gewend, zou meteen zat zijn anders.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eerst die harde broodjes en nu loempia's, die ga ik dus morgen halen
Je hebt een slechte invloed
Kan zomaar ook een fetish zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier om de hoek zit een Chinees die massages doet. Geen sambal bij. Denk ik.
Aziaten kunnen wel dieper hurken dan wij. Schijnt aangeboren te zijn of zo.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ohja die hebben ze ook nog, ik doelde eigenlijk in het overal op elk moment op elke plek kunnen poepen
Duurt wat langer, maar dan heb je ook wat.quote:
Ik ben al blij als ik het op vakantie op een schone plee op de hotelkamer kan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ohja die hebben ze ook nog, ik doelde eigenlijk in het overal op elk moment op elke plek kunnen poepen
Ja, of je moet in Mongolië, Bhutan of Noord-Korea zitten waar alleen gras kan groeien.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ze zijn super vruchtbaar
NEE HEB IK NIET, DOEIquote:Op donderdag 28 april 2022 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je een Amazing Oriental in de buurt hebt kun je daar heerlijke harde broodjes én loempia's halen
Van de klanten of van die Chinees?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kan zomaar ook een fetish zijn
Zou het?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die Aziaten lijken toch allemaal op elkaar
Zelfs daar hebben ze jong.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, of je moet in Mongolië, Bhutan of Noord-Korea zitten waar alleen gras kan groeien.
Hun piemeltjes hangen dan ook niet snel in de poep.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aziaten kunnen wel dieper hurken dan wij. Schijnt aangeboren te zijn of zo.
Schijnt ook wel goed te zijn voor je darmen, maar ik kan gewoon niet hurken, dus ik heb het ook maar niet geprobeerd op vakantie.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aziaten kunnen wel dieper hurken dan wij. Schijnt aangeboren te zijn of zo.
Ik zou jou wel eens als moeder willen zienquote:
Noord-Korea vergrijst anders zowat het hardste van al die landen.quote:
En zitten niet snel vast in een wildroosterquote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun piemeltjes hangen dan ook niet snel in de poep.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hun piemeltjes hangen dan ook niet snel in de poep.
Japan toch ook?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Noord-Korea vergrijst anders zowat het hardste van al die landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |