SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruikenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurt overal zodra je blond bent.
Er was toch een Amerikaanse jongen overleden, omdat hij een poster zou hebben gestolen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een vriend van me is er geweest. Echt heel streng allemaal, vooral ook met foto's maken. Ze hadden een gids en kregen echt specifieke dingen te zien waar je foto's van mocht maken.
Heb je van die T-Rex armpjes dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het eerste kan niet of je moet elasieke armen hebben van twee meter lang.
Beetje citroensap in je haarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruiken
Mijn haar is de laatste jaren een stuk donkerder gewordenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al weer aardig zomerblond aan het worden, dus even kijken waar ik mijn privileges kan gebruiken
In elk geval wel ramenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hurktoiletten?
Je arm om je rug heen vouwen en het niet van voren proberen te doen misschienquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Bij mannen hangt dan toch het enorme geslacht in de weg, hoe kom je dan bij de te kuisen arie zonder op te staan?
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze hurktoiletten?
Bij mij was het juist veel donkerder geworden, maar nu ik de laatste jaren zoveel buiten loop is het weer veel lichter gewordenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn haar is de laatste jaren een stuk donkerder gewordenhet is meer koperblond nu.
Jij ben daar ook al geweest?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval wel ramenen ramenshops voor introverten, waarbij je niemand ziet
Die gooi je toch gewoon even over je schouder?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Bij mannen hangt dan toch het enorme geslacht in de weg, hoe kom je dan bij de te kuisen arie zonder op te staan?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.
Ja, OMG.. heb je Japan in duizend stukjes gelezen?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb er wel een paar gezien, maar daar hadden ze een hokje met hurktoilet en een hokje met westers toilet. Met zo'n sticker met vijftig manieren waarop je er niet op mocht zitten. En allemaal knopjes voor bijgeluiden enzo.
Otto Warmbier ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was toch een Amerikaanse jongen overleden, omdat hij een poster zou hebben gestolen?
Huhquote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Oprollen en als een tulband op je hoofd leggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gooi je toch gewoon even over je schouder?
Neen, wel via Youtubequote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij ben daar ook al geweest?
Pratende pleesquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, OMG.. heb je Japan in duizend stukjes gelezen?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Een lulband.De huillach wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Je benaderd de hele situatie van de voorkant?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef UitStraling het volgende:
Oh ja, met die hokjes en dat een mysteriehand je een kommetje ramen door een gordijntje aanreikt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In elk geval wel ramenen ramenshops voor introverten, waarbij je niemand ziet
Nou, dat is misschien de enige vrouw die ik wél grappig vindquote:
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huhje kan toch gewoon met je arm achterlangs? Niet echt hygiënisch en slim om vanaf de voorkant naar achter te reiken
Ja en dat het gordijntje dan weer razendsnel op z'n plek wordt geritst of het is zo'n luikjequote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh ja, met die hokjes en dat een mysteriehand je een kommetje ramen door een gordijntje aanreikt.
Het lijkt me toch wel heel bijzonderquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk met de groep, dan gingen we die eerste dag ergens naar de wc en dan hoorde je steeds iedereen die knopjes testen.
Die zijn wel irritant, al dat water dat weer tegen je bips plonstquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
Maar hoe zit dat dan als je in Amerika op de wc zit, dan hangt dat hele tampeloeris gebeuren toch lekker te kopje onder duiken in de wc?
Ja, slijterijen in Amerika hebben soms ook zo'n doorgeefluik omdat ze andere te vaak overvallen worden.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dat het gordijntje dan weer razendsnel op z'n plek wordt geritst of het is zo'n luikje
En ik danquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien de enige vrouw die ik wél grappig vind
Wat maak je dingen toch altijd raar ingewikkeldquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?
als ik ooit een winkel zou beginnen, dan wordt dat er eentje met een doorgeefluik.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, slijterijen in Amerika hebben soms ook zo'n doorgeefluik omdat ze andere te vaak overvallen worden.
We hebben in Nederland een vastgestelde boekenprijs.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik dan
Heb even opgezocht, zij is wel leuk ja. Waarom zijn Nederlandse boeken zo duur?
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Was wel leuk met de groep, dan gingen we die eerste dag ergens naar de wc en dan hoorde je steeds iedereen die knopjes testen.
Klein beetje naar voor schuiven zodat je de hele handel omhoog kunt tillen en op de rand van de bril kunt leggenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je naar voren gaat leunen dan komt je piel toch tegen het ijskoude emaille van de pot aan?
Dat hele tampeloeris gebeuren vasthouden met je linkerhand en niet aan een mooie vrouw denken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je benaderd de hele situatie van de voorkant?![]()
Maar hoe zit dat dan als je in Amerika op de wc zit, dan hangt dat hele tampeloeris gebeuren toch lekker te kopje onder duiken in de wc?
hoe dik ben jij?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en een dempende landingsbaan van wc papier creëren zit er ook niet echt in daarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn wel irritant, al dat water dat weer tegen je bips plonst
Ja ook, maar voor zover ik weet heb je nog geen boek geschrevenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik dan
Heb even opgezocht, zij is wel leuk ja. Waarom zijn Nederlandse boeken zo duur?
Ja, een cabaretier omschreef de Aldi eens als: "Wij hebben zooi, jullie hebben zooi nodig, nou, we pleuren het hier neer, kom maar halen."quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
als ik ooit een winkel zou beginnen, dan wordt dat er eentje met een doorgeefluik.
GEEF GELD, oke, hier je aankoop, tot ziens.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.
Nou echt he…. Ik had verwacht dat we alleen maar ‘zitters’ zouden hebben hier. Kennelijk moet er 1 iemand weer bijzonder zijnquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat maak je dingen toch altijd raar ingewikkeld
Ik liet altijd de bril op 45 graden achter, bleef grappigquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IJselijke gil als een man op het knopje voor de automatische tamponuittrekker drukte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |