https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ga eens naar een klooster, als die kaarsen verhalen konden vertellen....quote:Op woensdag 27 april 2022 21:52 schreef Scrummie het volgende:
Een dolk in de rug van alle vrouwen.
Wees blij dat het geen kaars was.
Inderdaad.quote:
Precies.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga eens naar een klooster, als die kaarsen verhalen konden vertellen....
Hij heeft toch ook Sorry gezegd ... dus een soort excuusquote:Op woensdag 27 april 2022 21:54 schreef Stikkelbaars het volgende:
Derksen heeft wel gelijk; waarom zou je in godsnaam excuses maken voor iets dat je 50 jaar geleden hebt geflikt? Als ie nou iemand vermoord had...
Hij is de enige die een beetje nuanceert. Ook met andere zaken.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Job probeert zijn plek aan de tafel te redden.
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal de keeper van Den Haag niet zijn geweest.
Ninja edit, klasse!!! Vlijmscherp deze FA.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef GGMM het volgende:
Dit heeft onze huisjurist @:trein2000 allemaal al uitgelegd
Geniet ervanquote:
Nouja, hij heeft het zelf verkeerd verwoord dan gisteren. Zijn letterlijke woorden van gisteravond waren immers "daar stond een grote kaars, en die hebben we er in gestopt".quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon tussen haar benen, meer niet.
Mensen die hem een verkrachter hebben genoemd zijn erg voorbarig geweest
Dit dus. Zelfde als een wijf die je teddybeer tussen haar benen duwt. Oooooh wat erg.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Confetti het volgende:
Geen penetratie. Waarom wordt dat niet meer benadrukt?? Hij heeft iets tussen haar benen gedaan. Onsmakelijk maar van een volstrekt andere orde.
@ChevyCaprice gelooft hem nietquote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Confetti het volgende:
Geen penetratie. Waarom wordt dat niet meer benadrukt?? Hij heeft iets tussen haar benen gedaan. Onsmakelijk maar van een volstrekt andere orde.
Lekker Scrummie. 100% met je eens ouwe viespeuk!!!quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik postte vanmiddag 'wat een gejank'. Ik blijf bij die post. Wat een verschrikkelijk gejank zegStrafbaar, verkrachting, excuses, een dolk in de rug van vrouwen. Man man man, wat een overdreven gezeik.
Precies, hij heeft vandaag de tijd gehad om een slechte smoes te verzinnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft het zelf verkeerd verwoord dan gisteren. Zijn letterlijke woorden van gisteravond waren immers "daar stond een grote kaars, en die hebben we er in gestopt".
Dat is wel degelijk verkrachting.
Vandaag heeft hij blijkbaar een ander verhaal. Nu was het "tussen de benen een kaars rechtop gezet" of iets dergelijks. Beetje awkward dus.
#TRAPERNIETINquote:
Natuurlijk, dat doen ze daar allemaal, onderdeel van de show.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef potjecreme het volgende:
Gijp heeft wel gelijk. Johan heeft het verhaal wat aangedikt.
Ik denk dat het waar is en gister wat aangedikt is.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, hij heeft vandaag de tijd gehad om een slechte smoes te verzinnen.
Die is echt vervelend.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef RipCity het volgende:
Donkere vrouw achter Johan kan wel een kaarsje in haar gebruiken
Prima man. Spreekt gewoon feiten. Maar dat is eng voor bepaalde mensenquote:
Ik zie achter Johan ook vrouwen. Vraag die vrouwen ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Is dit de enige vrouw die wilde komen?
Alleen niemand weet die naam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:59 schreef Nielsch het volgende:
Ah dus nu is de kaars alleen tussen de benen gezet. Maar als dat echt zo was, waarom zei Johan gisteren dan nog dat het tegenwoordig technisch verkrachting zou zijn?
Bullshit dus, dit genuanceerdere verhaal.
Die zijn gewoon jaloersquote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Bolasie het volgende:
Het is wel toevallig dat altijd de lelijkste vrouwen (lees: Yesim Candan) het hardst janken.
Ze is net klaar met koken, gun haar even 5 minuten rust.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Mevrouw aan de bar kunt u weer de glazen gaan spoelen alstublieft?
Maar hij accepteert ook gewoon alle kritiek. Dus niets hypocriet aan. Iedereen mag z’n mening hebben. ‘T boeit ‘m alleen niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef Het_Bokje het volgende:
De reden dat Derksen zo aangevallen word, is puur omdat HIJ altijd mensen de maat neemt.
Het is een hypocriete klootzak, zeker omdat hij altijd op anderen loopt te zeiken. (en er prat op gaat nooit hypocriet te zijn)
Beetje awkward?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft het zelf verkeerd verwoord dan gisteren. Zijn letterlijke woorden van gisteravond waren immers "daar stond een grote kaars, en die hebben we er in gestopt".
Dat is wel degelijk verkrachting.
Vandaag heeft hij blijkbaar een ander verhaal. Nu was het "tussen de benen een kaars rechtop gezet" of iets dergelijks. Beetje awkward dus.
Aangedikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:03 schreef Pedroso het volgende:
Gisteren zei hij nog dat hij de kaars er in stak.
Hij heeft niet gezegd op welke plek.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:03 schreef Pedroso het volgende:
Op TV is er niemand anders. Al die hypocriete mongooltjes en snuivende feministen die over hem heen vallenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens is Johan ook wel een enorme baas.Heeft overal schijt aan.
Blijkbaar wel want hij zegt nu ineens het heel anders is verlopen. Als hij er schijt aan had dan zou die niet ineens het narratief wijzigen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar hij accepteert ook gewoon alle kritiek. Dus niets hypocriet aan. Iedereen mag z’n mening hebben. ‘T boeit ‘m alleen niet.
Inclusief handbeweging en dat het vandaag de dag technisch gezien verkrachting zou zijn. En dat hij zich kapot schaamt ervoor. En vandaag dat hij zich kwetsbaar opstelde en dat hij het verhaal al eens eerder tegen zijn vrouw had verteld. Maar hij had de kaars gewoon ertussen gezet. Uhuhquote:Op woensdag 27 april 2022 22:03 schreef Pedroso het volgende:
Jawel, genoeg simpele zielen die alles geloven wat ze willen geloven.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon keihard de boel verdraaien om zijn eigen hachje te redden natuurlijk. Kom op zeg dit gelooft toch niemand hier
Je bent zelf achterlijk manquote:Op woensdag 27 april 2022 22:02 schreef EinarBoe het volgende:
En deze versie van het verhaal zou wel waar zijn
Eerst doet hij een bekentenis. Vervolgens geeft hij aan zich daarmee kwetsbaar te hebben opgesteld, en nu is het allemaal weer verkeerd begrepen toen hij zei 'erin gestopt' terwijl hij een voorwaartse beweging maakte, want hij bedoelde 'ertussen gezet'.
Hoe is het 'jezelf kwetsbaar opstellen' als je je eigen daden blijkbaar denkt te moeten overdrijven om indruk te maken?
Gewoon in 24 uur je verdediging totaal omdraaien om de ophef te mitigeren.
Iedereen die dit PR-verhaaltje nu automatisch gelooft is achterlijk.
En als Derksen ook nog eens weg gaat (hij is ook al 74) dan is het dus ook einde carriere voor Genee.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
Ik voel een kleine inzinking aankomen. Die zit binnenkort weer achter de bank als directeurtje met een bakje kibbeling langskomt.
Mc radboudtjequote:Op woensdag 27 april 2022 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Zo, Job gaat nu even een factuurtje tikken naar John
Het lijkt wel haxball.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blijkbaar moet ik dit uitgesteld terugkijken want blijkbaar gaat het lekker met Gijpie.
Met haar toestemming.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef TLC het volgende:
Clinton schijnt ooit eens een sigaar in een holte te hebben gestoken
Met toestemmingquote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef TLC het volgende:
Clinton schijnt ooit eens een sigaar in een holte te hebben gestoken
Dat hebben ze ooit eens gedaan met iets, toen heeft de redactie er blijkbaar alle leuke dingen uitgehaald (aldus Johan).quote:Op woensdag 27 april 2022 22:08 schreef RipCity het volgende:
Ja neem het desnoods met 10 minuten delay op. Dan kan je nog ingrijpen als het echt nodig is. Dan blijft de spontaniteit heus wel…
Jawel werkt prima.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
Gijp heeft wel gelijk, dit format werkt eigenlijk allang niet meer.
Ohquote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
Waar. De room is er af. Al dat gezeik.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
Slim om dan naar 5x per week te gaan!quote:Op woensdag 27 april 2022 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
whahaha die meid in dat Argentijns shirt. Helemaal in shock hahahaha. Arno kantelbergje erbijquote:
Nee niet, het is al jaren vaker saai dan leuk.quote:
Die kijken sowieso nooit, die vormen hun mening op basis van de mening van een ander.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
De deugertjes kunnen ook gewoon niet kijken. Opgelost.
Ze praten er wel lekker overheenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kunnen ze niet gewoon over muziek of zo praten?
Die zien vooral de stukjes op youtubequote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
De deugertjes kunnen ook gewoon niet kijken. Opgelost.
Ze kunnen het moeilijk negeren lolquote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze hadden beter over wat anders door kunnen lullen. Nu gaat Gijp aan het piekeren
Ook die vrouw hebben ze zelf uitgenodigd. Mede als instrument om het geval uit te kunnen leggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Leuke uitzending wel, jammer van die vrouw met naam aan de bar.
Denk het nietquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Op RTL was dit programma al per direct gecanceld overigens.
Volgens mij hebben ze daar 20 jaar gezeten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Denk dat De Mol dat ook gaat doen wanneer de adverteerders wegrennen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Ik bedoel over Real Madrid of over de oranjefeesten of wat dan ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk negeren lol
Echt he.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef RipCity het volgende:
Die vrouw links naast Jinek moet echt 113 gaan bellen.
Zeker maar nu waren ze direct van de buis gehaald.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar 20 jaar gezeten.
Ik heb op KingFlopland gestemdquote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag is bekend. Iedereen bedankt voor het stemmen!
TOO CLOSE TO CALL
Dat kijkt niemand.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Confetti het volgende:
Bij Jinek doen ze nog steeds alsof er penetratie was.
Bizar.
STOP THE COUNTquote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag is bekend. Iedereen bedankt voor het stemmen!
TOO CLOSE TO CALL
Zo kwam het ook over gister.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Confetti het volgende:
Bizar.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Confetti het volgende:
Bizar.
Dat was het dusquote:(v.) Uitspraak: [penə'tra(t)si] Verbuigingen: penetratie|s (meerv.) 1) het met de kaars in de vagina of anus gaan
Een massaverkrachter zoals hij het zelf zou zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:19 schreef Poefbank het volgende:
Bij Jinek denken ze dat Derksen een serieverkrachter is en hij voor altijd de bak in moet.
Ok boomerquote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat geen van jullie hier kinderen heeft
want als het jou kind gebeurt ( ook al is hij of zij volwassen)
piep je wel anders
walgelijk wat er hier gepost wordt
in en in triest
dat jullie nu het aangepaste verhaal van Johan![]()
![]()
geloven
BAH
Chevy gelooft wel meer niet, bijvoorbeeld of iets expres gedaan wordt of niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Johan niet
Maar @:chevycaprice (die er niet bijwas) gelooft dit niet
Dan donder je toch op.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Nee nu INEENS niet meer inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Confetti het volgende:
[..]
Uitzending niet gekeken? Dat is helemaal niet gebeurd.
Jeetjequote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Doe niet zo hysterisch joh.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Dat is wat Johan er vandaag van maakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef michiel_merk het volgende:
Een kaars tussen de benen dus niet in de vagina of anus, wat een ophef weer gewoon een foute grap niks meer, niks minder
Ga huilen danquote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
En jij was er wel bij toen hij de kaars tussen haar benen zette?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Johan niet
Maar @:chevycaprice (die er niet bijwas) gelooft dit niet
Of zou die de kaars per ongeluk in die kut hebben gedouwd?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Chevy gelooft wel meer niet, bijvoorbeeld of iets expres gedaan wordt of niet.
@:scrummie
Ze dikken elke anekdote aan. Dit past prima in dat beeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nu INEENS niet meer inderdaad
Na die ophef was ineens het verhaal helemaal totaal anders. Toch toevallig eigenlijk![]()
Hahahahaquote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Ze hebben het bijzonder zwaar. Ik vermoed dat ze straks voor een trein springen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Jeetje, ik kijk nu 2 minuten Jinek en vind het jammer dat dit soort mensen in Nederland leven.
Bewijs?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of zou die de kaars per ongeluk in die kut hebben gedouwd?
Tsja dat kan natuurlijk gebeuren
Je vraagt er ook wel om als je dat gaat kijken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:21 schreef Scrummie het volgende:
Jeetje, ik kijk nu 2 minuten Jinek en vind het jammer dat dit soort mensen in Nederland leven.
Zou wel een uitkomst zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze hebben het bijzonder zwaar. Ik vermoed dat ze straks voor een trein springen.
Oei, jij hebt een vreselijke vorm van aanstelleritis te pakken.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Ik heb zelf een vagina. En nu?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Heb jij wel eens een kaars tussen je benen gehad?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd
jullie weten gezamenlijk FOK naar een nog triester niveau te tillen
chapeau
Dat ze een anekdote aandikken is logisch, ze doen niet anders.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze dikken elke anekdote aan. Dit past prima in dat beeld.
Nu doen alsof hij een verkrachter is slaat nergens op.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, jij hebt een vreselijke vorm van aanstelleritis te pakken.
Ik ga af op de persoon die er bijwasquote:Op woensdag 27 april 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij was er wel bij toen hij de kaars tussen haar benen zette?
Zal even shareX erbij pakkenquote:
Ik zou er een topic in FB voor aanmaken!quote:Op woensdag 27 april 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
Gefeliciteerd
jullie weten gezamenlijk FOK naar een nog triester niveau te tillen
chapeau
De keeper van Veendam?quote:
flikker opquote:Op woensdag 27 april 2022 22:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou er een topic in FB voor aanmaken!
Trololololol.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
piep je wel anders
in en in triest
![]()
geloven
BAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |