whahaha die meid in dat Argentijns shirt. Helemaal in shock hahahaha. Arno kantelbergje erbijquote:
Nee niet, het is al jaren vaker saai dan leuk.quote:
Die kijken sowieso nooit, die vormen hun mening op basis van de mening van een ander.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
De deugertjes kunnen ook gewoon niet kijken. Opgelost.
Ze praten er wel lekker overheenquote:Op woensdag 27 april 2022 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Kunnen ze niet gewoon over muziek of zo praten?
Die zien vooral de stukjes op youtubequote:Op woensdag 27 april 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
De deugertjes kunnen ook gewoon niet kijken. Opgelost.
Ze kunnen het moeilijk negeren lolquote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ze hadden beter over wat anders door kunnen lullen. Nu gaat Gijp aan het piekeren
Ook die vrouw hebben ze zelf uitgenodigd. Mede als instrument om het geval uit te kunnen leggen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Leuke uitzending wel, jammer van die vrouw met naam aan de bar.
Denk het nietquote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Op RTL was dit programma al per direct gecanceld overigens.
Volgens mij hebben ze daar 20 jaar gezeten.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Denk dat De Mol dat ook gaat doen wanneer de adverteerders wegrennen.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef Ronald het volgende:
Ik bedoel over Real Madrid of over de oranjefeesten of wat dan ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ze kunnen het moeilijk negeren lol
Echt he.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef RipCity het volgende:
Die vrouw links naast Jinek moet echt 113 gaan bellen.
Zeker maar nu waren ze direct van de buis gehaald.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar 20 jaar gezeten.
Ik heb op KingFlopland gestemdquote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag is bekend. Iedereen bedankt voor het stemmen!
TOO CLOSE TO CALL
Dat kijkt niemand.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:18 schreef Confetti het volgende:
Bij Jinek doen ze nog steeds alsof er penetratie was.
Bizar.
STOP THE COUNTquote:Op woensdag 27 april 2022 22:17 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
De uitslag is bekend. Iedereen bedankt voor het stemmen!
TOO CLOSE TO CALL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |