Neequote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef NailQueen het volgende:
Nog een feitje: Wisten jullie dat van 1964 bijna geen beeldlmateriaal is?
Voor zowel Monaco als Luxemburg denk ik: zeg nooit nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
Monaco, zien we die ooit nog terug op ESC? Andorra schijnt volgend jaar weer terug te komen
Ik wil dat Luxemburg terugkomt. Al is het maar voor een keerquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
Monaco, zien we die ooit nog terug op ESC? Andorra schijnt volgend jaar weer terug te komen
Foto van vroeger (Rob de Nijs) is origineel van Udo Jurgens.quote:
Een blik op de uitslag leert mij dat ze in ieder geval onmogelijk teveel hebben kunnen gekregen...quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:42 schreef Sableheart het volgende:
Het debuut van Portugal, nu. Benieuwd of ze gelijk de eerste keer al te weinig kregen.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan me deze niet zo goed herinnerenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:42 schreef Sableheart het volgende:
Het debuut van Portugal, nu. Benieuwd of ze gelijk de eerste keer al te weinig kregen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:43 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een blik op de uitslag leert mij dat ze in ieder geval onmogelijk teveel hebben kunnen gekregen...
Oh dat van net was het al. Ik was even naar de pleequote:Op zaterdag 23 april 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Ik kan me deze niet zo goed herinneren
Yepquote:
Nope. Je zou echt niet zeggen dan ze nu 74 is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
Heeft Gigliola, net als Iva Zanicchi, nu ook een rokersstem?
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nope. Je zou echt niet zeggen dan ze nu 74 is.
16 was ze. Bij haar tweede deelname tien jaar later dus ook nog maar 26. In 1991 presenteerde ze samen met 'allora' Totoquote:
De winnaar van 1990, die vier jaar ouder is dan zij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
16 was ze. Bij haar tweede deelname tien jaar later dus ook nog maar 26. In 1991 presenteerde ze samen met 'allora' Toto
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De winnaar van 1990, die vier jaar ouder is dan zij.
En Toto lijkt zo veel ouder dan 78 nu. (in elk geval op de beelden uit 2019)quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
16 was ze. Bij haar tweede deelname tien jaar later dus ook nog maar 26. In 1991 presenteerde ze samen met 'allora' Toto
Gezien de uitslagen moesten veel juryleden dat toen ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef Sableheart het volgende:
Zwitserland heeft iets vergelijkbaars als Joegoslavie. Ook goed, maar nog steeds niet bijgekomen.
Wat zei ik jullie..quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Nu moet er ergens een man het podium oprennen
Voilaquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Nu moet er ergens een man het podium oprennen
Had dit niet iets met Spanje te maken ?quote:
Dan was ie twee nummers te vroegquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had dit niet iets met Spanje te maken ?
Volgens wikipedia:quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had dit niet iets met Spanje te maken ?
(De leiders van Spanje en Portugal destijds)quote:A political protest occurred after the Swiss entry: a man trespassed onto the stage holding a banner that read "Boycott Franco & Salazar".
Ik kan je niet helpen, had dat gevoel niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
Hij lijkt op iemand, maar kan er mijn vinger niet op leggen
Timing is niet niet echt een Spaans iets.quote:
quote:Er deed zich een politiek protest voor na het optreden van de Zwitserse zangeres Anita Traversi. Een man kwam het podium oprennen, terwijl hij een spandoek bij zich droeg met een oproep tot een boycot tegen Franco en Salazar. Terwijl dit aan de gang was, kregen de televisiekijkers een shot van het scorebord te zien.[2] Nadat de man verwijderd was ging de wedstrijd weer verder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival_1964
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:03 schreef Sableheart het volgende:
Interessante keuze van de producenten om dit als afsluiter te kiezen.
quote:Lost recordings
As with the 1956 contest, no complete video recording of the actual contest is known to have survived; however, unlike the 1956 contest (where the interval act is mostly missing), a complete audio recording does exist in the form of the DR radio broadcast. Some clips of the contest have survived, including part of the opening ceremonies, including some of presenter Lotte Wæver's welcoming remarks, as well as the majority of the repeat performance of "Non ho l'etā" from the end of the broadcast. For some time, there was a rumour that a copy of the entire contest existed in the French television archives.[4] In 2021, INA confirmed to Wiwibloggs that the French television archives do not possess a copy of the contest.[5]
A persistent myth, even repeated on the official Eurovision site, is that the tape was destroyed in a fire in the 1970s. More recent interviews with DR, however, state that the broadcast was never recorded in the first place, allegedly due to no tape machines being available at the studio at the time.[6] The audio of the entire show, however, is still available online, and fan reconstructions using available clips, press photos and other sources have been made.
YouTube channel ESCstuff released their full reconstruction of the contest in December 2020, using footage recovered from Germany.[7] It is the second reconstruction using the German footage uploaded on YouTube, as an earlier reconstruction uploaded by the channel ESCplus from 2013 was taken down.
In October 2021, YouTube user wilke qwieke reuploaded a low quality 3-minute rehearsal clip by Belgian broadcaster BRT, which featured a 7-second clip of Robert Cogoi performing his entry. The original video was uploaded by YouTube user qqtwee on 25 March 2011.
In December 2021, after purchasing it from the Finnish broadcaster Yle's archives, Reddit user DYLCWS uploaded a 3-minute clip of the televised broadcast of the contest, including Gigliola Cinquetti being presented as the winner, the presenter Lotte Wæver introducing the award presenter Svend Pedersen, a shot of the medal, a shot of the audience, and a portion of the winning reprise of "Non ho l'etā" at a front facing angle unlike most of the preexisting footage.[8]
https://en.wikipedia.org/wiki/Eurovision_Song_Contest_1964
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:07 schreef Sableheart het volgende:
Nu een ballet zonder beeld. Daar is het toch wel iets essentieler dan bij de liedjes, al is het uiteraard bij de liedjes ook een groot gemis.
Uiteraard. Zou wmb ook in ieder willekeurig ander jaar zo zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik neem even niet de moeite voor een top 10 (niet zo bijgehouden), maar Italië sowieso op 1 verreweg
Wow dit was inderdaad echt 'Bussum calling!' en binnen een seconde of 10 was het klaarquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Sableheart het volgende:
16 landen die punten geven, en elk slechts 3 aankondigingen doen, zonder introductiepraatje? Dit wordt een snelle puntentelling!
Daar begon de tv in Nederland. In een klein kerkje.quote:
Historische grondquote:
quote:Na de oorlog vond in Bussum de eerste Nederlandse televisie-uitzending plaats vanuit een voormalig protestantse kapel in het centrum van de plaats. Vanuit deze studio Irene werd op 2 oktober 1951, 20.15 uur, de eerste (zwart-wit)-televisie-uitzending van Nederland uitgezonden.
Avé! Leuk dat je erbij wasquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:18 schreef Meridiaan het volgende:
Ik geloof het wel, die puntentelling. Leuk om die mooie Italiaanse inzending gehoord te hebben voor het eerst.
Fijne avond!
We zijn al uitgelopen, dit duurt al meer dan anderhalf uur!quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Oh en we gaan gelijk door met de reprise
Ik had deze ook al klaar staanquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Deze zouden we straks ook nog kunnen gebruiken:
Italië wel echt by far de beste deze editie inderdaad. Werd ook echt een landslidequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:34 schreef Sableheart het volgende:
En dat was hem al weer voor vanavond. In het algemeen geen geweldig indrukwekkende editie, maar wel het beste ESF nummer ooit.
Bedankt weer voor het organiserenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, en tot volgende week in 1974, met ook dan een interessante winnaar.
En de Womblesquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, en tot volgende week in 1974, met ook dan een interessante winnaar.
Mwa, een beetje een eendagsvlieg was dat toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
quote:
Gaat me ook niet zo gauw iets dagen nee. Een of ander Zweeds groepje toch? Noooooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, een beetje een eendagsvlieg was dat toch?
Knuffelquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik d8 ik schakel nog ff in, er was ietwat gedoe hier thuis wat me weerhield eerder te joinen
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knuffel![]()
Maar we zitten bij de oude-doosch-edities en die zijn redelijk vlot afgelopen
Speciaal voor jouw.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik d8 ik schakel nog ff in, er was ietwat gedoe hier thuis wat me weerhield eerder te joinen
quote:
Met foto's er bij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]is dat serieus alles
Rest alleen audio geluisterd?
De rest is alleen audio inderdaad. Maar @Sableheart deed dat weer goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]is dat serieus alles
Rest alleen audio geluisterd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De rest is alleen audio inderdaad. Maar @:Sableheart deed dat weer goed.
En dat ze ook bewust banden hebben gewist omdat het te duur was om ze te bewaren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je je nu niet meer voorstellen dat ergens geen beelden van zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je gaat naar de pagina w2g.tv, klikt op "open your room", en zet in de balk bovenin het youtube adres van het filmpje dat je wil bekijken.
Eventueel kan je in de opties nog wat met de player rechten doen, om te voorkomen dat iemand per ongeluk met de tijdslijn gaat knoeien, maar dat is optioneel.
Is voor mij okequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben even het San Remo-topic ingedoken en vond deze uitleg nog. Komt het toch nog een keer van pas
Wil het best overnemen, maar dat wordt dan later dan 21.00 uur. Rond 21.30/21.45 uur denk ik. Is dat oke?
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is voor mij oke
Er is vandaag om 21:00 uur nog een pre party, dus waarschijnlijk is er wat overlap.
Womblesquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?
Er is vast nog wel publiek voor de wombles en dat ene bandje van Zweden
Wat naar Sableheart. Veel beterschapquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef Sableheart het volgende:
Hoi allemaal,
ik voel me wat ziekjes vandaag, en zou graag op tijd naar bed willen gaan. Ik zal daarom de organisatie vanavond helaas niet op me nemen. Als iemand anders het over zou kunnen nemen, dan graag.
Ik zou het leuk vinden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?
Er is vast nog wel publiek voor de wombles en dat ene bandje van Zweden
Beterschap Sableheartquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef Sableheart het volgende:
Hoi allemaal,
ik voel me wat ziekjes vandaag, en zou graag op tijd naar bed willen gaan. Ik zal daarom de organisatie vanavond helaas niet op me nemen. Als iemand anders het over zou kunnen nemen, dan graag.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa ik ga jullie kennis laten maken met allemaal lekkere ESF meezingers
quote:
Wauw, het cirkeltje is rondquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
De eerste keer dat ik @:Aoibhin quootte:
[..]
[..]
Zes nu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu hebben we er zeven!quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Maar wel de Wombles meegekregen las ikquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef NailQueen het volgende:
1974 is ook een keer langsgeweest bij EurovisionAgain. Dat heb ik toen voor de helft gezien, dus ik ben benieuwd
Kom voor Abba, blijf voor de womblesquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel de Wombles meegekregen las ik
Dat dacht de jury later ook, deze kwam niet zo hoogquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Finland, daar kan ik me dus niks meer van herinneren
Stel je voor dat Luxemburg het geen bezwaar had gevonden om twee jaar achter elkaar te organiseren, dan hadden we nooit van de Wombles gehoord...quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel de Wombles meegekregen las ik
Ja zo te horen snap ik dat dit geen klassieker is gewordenquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:52 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat dacht de jury later ook, deze kwam niet zo hoog
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Stel je voor dat Luxemburg het geen bezwaar had gevonden om twee jaar achter elkaar te organiseren, dan hadden we nooit van de Wombles gehoord...
Je bent daar ook nog te jong voor ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
Finland, daar kan ik me dus niks meer van herinneren
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Deze is zo vergeetbaar dat zelfs @:Fred_B dit niet heeft opgenomen in de Land van de Week
ESF / ESF-Land van de week: FINLAND
(Wilde even kijken of er hier een leuk stukje van is)
En ik zat nog in de embryonale fasequote:Op zaterdag 30 april 2022 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent daar ook nog te jong voor ...
Dat hebben er wel meer achteraf gezegd. Sandie Shaw ook geloof ik,quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
En nu een beetje Australië voor het VKOlivia Newton-John had zelf een hekel aan dit nummer wat we zo gaan horen
Oh jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent daar ook nog te jong voor ...
Ja klopt. Het is soms maar net wat er voor je geselecteerd wordtquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat hebben er wel meer achteraf gezegd. Sandie Shaw ook geloof ik,
Er zat niet voor niets long in de titelquote:Op zaterdag 30 april 2022 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Open deur, maar Olivia is natuurlijk veel beter dan dit nummer. Wat duurt het lang zeg.
Welkom. Wil je wat popcorn?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ik kijk met jullie meeIetwat verlaat, maar het ESF-feestje is pas net begonnen!
Beterschap @:Sableheart
Welkom Billiequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, ik kijk met jullie meeIetwat verlaat, maar het ESF-feestje is pas net begonnen!
Beterschap @:Sableheart
Een drankje dan?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lief, maar nee, vandaag niet!
Ik hou er altijd zo van als landen met iets authentieks komenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef sportfreak het volgende:
Gewoon een echt Spaans nummer ondanks dat er dit jaar geen taalregel was
Dat hebben wij voor het laatst gedaan in 2010quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou er altijd zo van als landen met iets authentieks komen
Jij ook al! Beterschapquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel, maar ik ben ziek. Warme thee is wel een goed idee
Huuu truequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat hebben wij voor het laatst gedaan in 2010
NailQueen heeft eindelijk haar kroonquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
@:NailQueen ik zie nu trouwens pas dat doordat je de host bent van de video, jij ook daadwerkelijk een kroontje daar bij je naam hebt
Dat was ook al zo'n groot succesquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:05 schreef koffieleuk het volgende:
Zij deed later nog mee met Mata Hari trouwens
* geeft een kopje theequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Normaalgesproken wel, maar ik ben ziek. Warme thee is wel een goed idee
Een beetje wel ja, maar heb er niet zo op gelet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoor bij bepaalde stukjes af en toe l'oiseau et l'enfant, of hoor ik dat verkeerd?
Dit weet ik door de onderstaande video. Toevallig vandaag geuploadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Geniet van deze intro van 41 seconden
Balalaika is Russisch geloof ik. Ik denk dan eerder aan een Bouzoukiquote:
Hava nagilaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
Hava Nagila, Hebreews volksliedjequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
HOE KUN JE?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
BILL HOE KUN JEquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
Woestquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ken hem onder de Party Animals versiequote:
We zitten in 1974 Chufiquote:
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aanquote:
Water moet eerst koken, dus dat kan dan rustig tijdens dat tijdperk gebeurenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aan
Ik weet niet precies waar de tekst van dit nummer over gaat maar het heeft wel een link met het ontstaan van Joegoslaviëquote:
Wat een bizar tijdperk!quote:
Er zijn betere nummers van deze bandquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Verder vind ik Waterloo enorm overgewaardeerd
Wel echt by far de beste tot nu toe ja. Valt echt opquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Ja, dit blaast de vorige inzendingen in een keer weg.
ring ring ringquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn betere nummers van deze band
Het is écht wel goed inderdaad, maar niet zo goed dat alles erbij verbleekt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
En betere winnaars van het songfestivalquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit inderdaad. ABBA heeft betere nummers, en het wordt wat irritant dat bij elk ESF evenement Waterloo er weer bij wordt gehaald en altijd in de top 3 staat bij ESF rankings enzo. Een deel daarvan zal zeker te maken hebben met hoe groot ABBA later is geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarmee deden ze dus eerder een poging om naar het ESF te gaan, maar toen wonnen ze de Zweedse voorronde nietquote:
Eens. Ik vind het nummer van Lenny Kuhr beter dan die van Abba.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. ABBA heeft betere nummers, en het wordt wat irritant dat bij elk ESF evenement Waterloo er weer bij wordt gehaald en altijd in de top 3 staat bij ESF rankings enzo. Een deel daarvan zal zeker te maken hebben met hoe groot ABBA later is geworden.
Ze hebben zeker betere nummers dan Waterloo gemaakt
Wat als het 1974 ook niet was gelukt, dan hadden nooit van Abba gehoordquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarmee deden ze dus eerder een poging om naar het ESF te gaan, maar toen wonnen ze de Zweedse voorronde niet
Ja, maar dan blijft het toch een beetje gek dat je dat met bijvoorbeeld Celine Dion niet hebt, terwijl die toch ook een glansrijke carričre kreeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Dit inderdaad. ABBA heeft betere nummers, en het wordt wat irritant dat bij elk ESF evenement Waterloo er weer bij wordt gehaald en altijd in de top 3 staat bij ESF rankings enzo. Een deel daarvan zal zeker te maken hebben met hoe groot ABBA later is geworden.
Ze hebben zeker betere nummers dan Waterloo gemaakt
Net als Euphoria kan ik betere winnaars opnoemenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het nummer van Lenny Kuhr beter dan die van Abba.
Celine Dion is meer bekend van de Titanic dan van het songfestival.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft het toch een beetje gek dat je dat met bijvoorbeeld Celine Dion niet hebt, terwijl die toch ook een glansrijke carričre kreeg.
Misschien omdat dat Franstalig is?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft het toch een beetje gek dat je dat met bijvoorbeeld Celine Dion niet hebt, terwijl die toch ook een glansrijke carričre kreeg.
En later nog eens later volgens mij, met een kwartet of zo. Beide minder inzendingen als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Deze verbleekt een beetje bij Abba. Maar geen paniek, deze zien we over een paar jaar voor Duitsland
Zelfs betere niet winnaarsquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net als Euphoria kan ik betere winnaars opnoemen
Oh absoluutquote:
Met die actrice uit Medische Centrum West en nog 3 in 1985 inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En later nog eens later volgens mij, met een kwartet of zo. Beide minder inzendingen als je het mij vraagt
Verrekquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
Zijn de backings van Luxemburg blijven staan? Of lijken ze er gewoon op?
Het is ook gewoon topnummerquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wel een enorm sterk top 3 dit jaar, daar stonden wij maar mooi in
Oh ja de prachtige nummer 2 krijgen we ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wel een enorm sterk top 3 dit jaar, daar stonden wij maar mooi in
ftfyquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja de prachtige nummer 2 krijgen we ook nog
Gelijk ook een link naar haar volgende deelnamequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
Leuk die postcards muziekjes met een link naar de landen.
Tulpen uit Amsterdam
quote:
Ze begonnen de Nederlandse traditie hierin jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Dit duo is ook al met ruzie uitelkaar gegaan toch?
Yepquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Maggie is uit het duo gezet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Die zijn nog altijd vriendjes jaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Alleen Maxime & Franklin zijn nog bij elkaar toch?
Herhaling van The Common Linnets op het ESF is mogelijkquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn nog altijd vriendjes jaOf ik moet iets recents gemist hebben
En Waylon en Ilse hebben het natuurlijk ook weer bijgelegd
Zou van mij zo mogenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Herhaling van The Common Linnets op het ESF is mogelijk
Ik zie de balk achter onze namen wel eens knipperen van groen naar rood en terugquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Zien jullie ook de achtergrondkleur of alleen ik?
Waylon wou toch nog een keer gaan.quote:
Saskia & Serge zijn nog steeds te boekenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Alleen Maxime & Franklin zijn nog bij elkaar toch?
Groen voor Ierlandquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie de balk achter onze namen wel eens knipperen van groen naar rood en terugOf bedoel je dat niet?
In 2018 maakte Malt van 'bones' 'soul'. Enige wat ik kon horen bij die zin was dat er iets niet kloptequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
"Stick and stones will break my bones". Zo'n afgezaagde tekst
Volgens mij wilde hij om de drie jaar gaan, maar dat is alvast niet geluktquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waylon wou toch nog een keer gaan.
Daarom in combinatie met Ilse voor de balansquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij om de drie jaar gaan, maar dat is alvast niet gelukt![]()
Nadeel van Waylon nog een keer is dat je dan weer de fanpers krijgt die zo'n hekel aan hem hebben en dat vind ik niet zo leuk qua voorpret
Sorry, irl dingen die ineens met spoed voor gaan :/quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:47 schreef NailQueen het volgende:
He @:BillDauterive, waar ga jij heen? Kom eens even terug
Sterktequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sorry, irl dingen die ineens met spoed voor gaan :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |