Dit weet ik door de onderstaande video. Toevallig vandaag geuploadquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Geniet van deze intro van 41 seconden
Bouzouki.quote:
Balalaika is Russisch geloof ik. Ik denk dan eerder aan een Bouzoukiquote:
Hava nagilaquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
Hava Nagila, Hebreews volksliedjequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Deze deun bij deze postcard komt me bekend voor
HOE KUN JE?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
BILL HOE KUN JEquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
Woestquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ken hem onder de Party Animals versiequote:
We zitten in 1974 Chufiquote:
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aanquote:
Water moet eerst koken, dus dat kan dan rustig tijdens dat tijdperk gebeurenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |