Woestquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik wist niet dat ik ook dingen uit de playlist kan verwijderen, dus heb ik per ongeluk Say Na Na verwijderd. Oepsie.
Ken hem onder de Party Animals versiequote:
We zitten in 1974 Chufiquote:
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aanquote:
Water moet eerst koken, dus dat kan dan rustig tijdens dat tijdperk gebeurenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:19 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heel snel dan, begin van een tijdperk breekt hierna aan
Ik weet niet precies waar de tekst van dit nummer over gaat maar het heeft wel een link met het ontstaan van Joegoslaviëquote:
Wat een bizar tijdperk!quote:
Er zijn betere nummers van deze bandquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Verder vind ik Waterloo enorm overgewaardeerd
Wel echt by far de beste tot nu toe ja. Valt echt opquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Ja, dit blaast de vorige inzendingen in een keer weg.
ring ring ringquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er zijn betere nummers van deze band
Het is écht wel goed inderdaad, maar niet zo goed dat alles erbij verbleekt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
En betere winnaars van het songfestivalquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef NailQueen het volgende:
Dit inderdaad. ABBA heeft betere nummers, en het wordt wat irritant dat bij elk ESF evenement Waterloo er weer bij wordt gehaald en altijd in de top 3 staat bij ESF rankings enzo. Een deel daarvan zal zeker te maken hebben met hoe groot ABBA later is geworden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |