Italië wel echt by far de beste deze editie inderdaad. Werd ook echt een landslidequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:34 schreef Sableheart het volgende:
En dat was hem al weer voor vanavond. In het algemeen geen geweldig indrukwekkende editie, maar wel het beste ESF nummer ooit.
Bedankt weer voor het organiserenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, en tot volgende week in 1974, met ook dan een interessante winnaar.
En de Womblesquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
Hartelijk bedankt voor jullie gezelschap allemaal, en tot volgende week in 1974, met ook dan een interessante winnaar.
Mwa, een beetje een eendagsvlieg was dat toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef Sableheart het volgende:
quote:
Gaat me ook niet zo gauw iets dagen nee. Een of ander Zweeds groepje toch? Noooooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Mwa, een beetje een eendagsvlieg was dat toch?
Knuffelquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik d8 ik schakel nog ff in, er was ietwat gedoe hier thuis wat me weerhield eerder te joinen
Thanksquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Knuffel![]()
Maar we zitten bij de oude-doosch-edities en die zijn redelijk vlot afgelopen
Speciaal voor jouw.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
Damn ik d8 ik schakel nog ff in, er was ietwat gedoe hier thuis wat me weerhield eerder te joinen
quote:
Met foto's er bij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]is dat serieus alles
Rest alleen audio geluisterd?
De rest is alleen audio inderdaad. Maar @Sableheart deed dat weer goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]is dat serieus alles
Rest alleen audio geluisterd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De rest is alleen audio inderdaad. Maar @:Sableheart deed dat weer goed.
En dat ze ook bewust banden hebben gewist omdat het te duur was om ze te bewaren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je je nu niet meer voorstellen dat ergens geen beelden van zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Je gaat naar de pagina w2g.tv, klikt op "open your room", en zet in de balk bovenin het youtube adres van het filmpje dat je wil bekijken.
Eventueel kan je in de opties nog wat met de player rechten doen, om te voorkomen dat iemand per ongeluk met de tijdslijn gaat knoeien, maar dat is optioneel.
Is voor mij okequote:Op zaterdag 30 april 2022 19:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben even het San Remo-topic ingedoken en vond deze uitleg nog. Komt het toch nog een keer van pas
Wil het best overnemen, maar dat wordt dan later dan 21.00 uur. Rond 21.30/21.45 uur denk ik. Is dat oke?
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Is voor mij oke
Er is vandaag om 21:00 uur nog een pre party, dus waarschijnlijk is er wat overlap.
Womblesquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?
Er is vast nog wel publiek voor de wombles en dat ene bandje van Zweden
Wat naar Sableheart. Veel beterschapquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef Sableheart het volgende:
Hoi allemaal,
ik voel me wat ziekjes vandaag, en zou graag op tijd naar bed willen gaan. Ik zal daarom de organisatie vanavond helaas niet op me nemen. Als iemand anders het over zou kunnen nemen, dan graag.
Ik zou het leuk vinden hoorquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo. Maar dat is met live-on-tapes toch?
Er is vast nog wel publiek voor de wombles en dat ene bandje van Zweden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |