Jij mocht.quote:
nee dat je anders weer vast zit in het vorige topicquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Anders wek je even de indruk dat ik met jou bezig ben....
Maar dat betekent niet dat er niet lekker gelikt mag worden.quote:
jullie gaan je goddelijke gang maarquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat er niet lekker gelikt mag worden.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie gaan je goddelijke gang maar
Greys is ninja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat ook maar. Het ging om je post-edit dit je echt net op tijd deed.
help me evenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Laat ook maar. Het ging om je post-edit dit je echt net op tijd deed.
Jullie? Staat er soms ook zo'n nummerautomaat naast je bed?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie gaan je goddelijke gang maar
DTS?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
help me even
je bedoelt likken=liken
is meer een DTS grapje
je gaat er van uit dat ik er aan deelneemquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie? Staat er soms ook zo'n nummerautomaat naast je bed?
of grapje tussen moon schakel FF mijquote:
Nee we hebben het over twee verschillende dingen haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
help me even
je bedoelt likken=liken
is meer een DTS grapje
Klopt,ik loop hopeloos achter door al die vakanties.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of grapje tussen moon schakel FF mij
zo ongeveer
toch
Laat mij er maar weer buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
of grapje tussen moon schakel FF mij
zo ongeveer
toch
me 2quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,ik loop hopeloos achter door al die vakanties.
Jij was er niet bij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij er maar weer buiten.
jij zat niet bij de likclubquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij er maar weer buiten.
Nou ligt het weer aan mij. Alle vrouwen zijn domweg krengen.quote:
Net zit je Maneschijn nog op te hemelen, weet je het al?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou ligt het weer aan mij. Alle vrouwen zijn domweg krengen.
Volgens mij ben jij ook een vrouw want je gedraagt je ook als een kreng.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Net zit je Maneschijn nog op te hemelen, weet je het al?
Waar sta ik?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef greysbones het volgende:
ik sta nog wel steeds op 2
maar dat komt door schakel![]()
You ain't seen nothing yet... duck for cover.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een vrouw want je gedraagt je ook als een kreng.
Duck for cover, ik denk dat veel mensen die opmerking niet kennen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet... duck for cover.
zou je denkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Duck for cover, ik denk dat veel mensen die opmerking niet kennen.
Jerrel.quote:
Ik moest er stiekem zelf om lachen haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jawel? Dan ben je ook een oude geit.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laters Greys.quote:
Lekker slipe.quote:
Nu al?quote:
Ik niet.Had ik je al bedankt trouwens?quote:
Geen idee en jij hoeft mij nooit te danken. Daar zijn wij vrienden voor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik niet.Had ik je al bedankt trouwens?
Daar ben ik dus dankbaar voor.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee en jij hoeft mij nooit te danken. Daar zijn wij vrienden voor.
Op je pozza?quote:
Hoezo? Heb je interesse?quote:
quote:
Hey Haagsquote:
Nope, dacht dat hij bij jou was.quote:Op zondag 24 april 2022 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo, heb jij onze zoon thuis horen komen vannacht? @:paul
Is de koffie nog warm?quote:
Vandaag zien we ons aller Verstappen weer uitvallenquote:Op zondag 24 april 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope, dacht dat hij bij jou was.
Hij zei tegen mij dat hij bij jou zou slapen.
Hello, hier is de koffie altijd warmquote:
Ah, merci.quote:
Hij heeft de pole position weer gekregen door een safety car, die man kan ook niets alleen hequote:Op zondag 24 april 2022 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag zien we ons aller Verstappen weer uitvallen
(Hopelijk zonder kleerscheuren)
Goed planquote:Op zondag 24 april 2022 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ah, merci.
Ff wat spelletjes spelen.
Mogguhh glasquote:Op zondag 24 april 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh mensen. Het loopt vol hier. Koffie?
Morguh GG thnxquote:Op zondag 24 april 2022 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh mensen. Het loopt vol hier. Koffie?
Klopt. De onterechte WK. Ook al gestolen.quote:Op zondag 24 april 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft de pole position weer gekregen door een safety car, die man kan ook niets alleen he
IK hoorde het vanmorgen op de radio. Dacht gelijk die man kan ook niets zelf. De mazzelaarquote:Op zondag 24 april 2022 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Klopt. De onterechte WK. Ook al gestolen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo, heb jij onze zoon thuis horen komen vannacht? @:paul
quote:
Ook als je dronken bent is het niet gepast om aan je zusje te zitten. @hemarookworstquote:
Bier is koudquote:Op zondag 24 april 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]fantastisch.
Het is helaas niet altijd koffie.
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagenquote:
Bij @Afzuigkapquote:Op zondag 24 april 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagen
Ik drink geen bier.quote:
Nou je vader is laaiend. Zou maar niet bij hem in de buurt komen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.
Glaasje witte wijn.
Ja ik drink niet meer.quote:
Oh, okay.quote:
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.quote:
Idd ja, prachtig weer.quote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is al een paar uur strakblauw buiten
Daar ga ik vanmiddag nog ff kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.quote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, okay.
Drink je dan alcoholvrije wijn? Je drinkt toch ook decaf?
quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rare opmerking als je hier net post met jullie act van ouders en zoon.
Decaf is ook niet te zuipen.quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.
Wel decaf inderdaad. Na de chemo kan ik geen cafene meer verdragen dan stuiter ik het hele huis rond en voel mij echt heel opgefokt en naar
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.quote:
Je moet er van houdenquote:Op zondag 24 april 2022 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.quote:
Hier veel Duitsers.quote:Op zondag 24 april 2022 09:27 schreef laforest het volgende:
[..]
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.
Ik ben op het moment op een eiland in het Middelandse zee gebied. Daar is dit niet zo'n probleem. Ik ga ff genieten. Tot vanavond.
Haloaquote:
Mijn schoonmoeder helpen en dan F1.quote:Op zondag 24 april 2022 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Haloa![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Hier vielen ze er wel uit. En brak zelfs beide armenquote:Op zondag 24 april 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat voor de grap eens op Streetview in 2010 rond te rijden omdat leuk. Het is echt treurig hoe veel geweldige speeltoestelen en weet ik veel wat zijn gesneuveld sinds dien, maar ook daarvoor al. Ik kon als jonge Nattekat echt op heel veel plekken klimmen en klauteren, tot een heel hoog klimding aan toe, maar daar is echt niets meer van over. Allemaal ingeruild voor rubberen tegels
Mja, dat voorkom je nooit natuurlijk. Maar tegenwoordig is elke speeltuin een vaste formule met rubberen tegels, een simpel muurtje en met een beetje mazzel een glijbaan van maximaal 1,5m hoog.quote:Op zondag 24 april 2022 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier vielen ze er wel uit. En brak zelfs beide armenen ding staat nog steeds op het schoolplein.
Tot er een zijn nek breekt.
Hier hebben de meeste speeltuinen gras en idd rubberen tegels.quote:Op zondag 24 april 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat voorkom je nooit natuurlijk. Maar tegenwoordig is elke speeltuin een vaste formule met rubberen tegels, een simpel muurtje en met een beetje mazzel een glijbaan van maximaal 1,5m hoog.
Ik kan me nog iets op het schoolplein van mijn basisschool herinneren: een groot rood dak op 3 meter hoogte waar je via een touwladder op kon klimmen
En hij stond ook nog in verbinding met een touwbrug, van waar je met wat klimmen ook he dak op kon komen.
Dat ding is gesneuveld voor ik naar de middelbare school ging. Hij is zelfs niet te zien op de oudste luchtfoto's die ik kan vinden.
Harde stoeptegels.quote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier hebben de meeste speeltuinen gras en idd rubberen tegels.
Vroeger gewoon stoeptegels.
Bult op je voorhoofd.quote:
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.quote:
Je kreeg een kapmes in je voorhoofd? Hoe dan?quote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.
Toch niet zo superquote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.
Vals.quote:
Kapmes in je voorhoofdquote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wat beleefd dit weekend?quote:
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maaktequote:Op zondag 24 april 2022 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kreeg een kapmes in je voorhoofd? Hoe dan?
Treintjes zijn veiligerquote:
Ik heb een paar keer een gescheurde wenkie gehad,dat bloed ook als een malle.quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maakte
Dat bloed aardig zo'n snee in je voorhoofd..
Het was meer van ik ben bij de dokter geweest omdat ik gehecht moest worden daar ik een snee in mijn voorhoofd had. Hoe is dat gebeurd? Kapmes in mijn voorhoofd.quote:Op zondag 24 april 2022 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wat beleefd dit weekend?
Ja, een kapmes in mijn voorhoofd.![]()
![]()
Je wou het even van dichtbij bekijken?quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maakte
Dat bloed aardig zo'n snee in je voorhoofd..
Gekocht op zomerkamp want we hadden geen bijl meegenomen.quote:
Slecht gescout.quote:Op zondag 24 april 2022 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gekocht op zomerkamp want we hadden geen bijl meegenomen.
We hadden geen bijl meegenomen vanwege het gewicht.quote:
MrsL.quote:
Die heb ik weleens gelezen.Ik ben zelf afgekeurd jammer genoeg.quote:
Je hebt weinig gemistquote:Op zondag 24 april 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gelezen.Ik ben zelf afgekeurd jammer genoeg.
Ik vond de keuringsdag al leuk,kwam een uur te laat.Allemaal boze mannen.Na een gehoortest moest ik bij een hoge pief komen die me vertelde dat ik halfdoof ben.Dat wist ik dus zelf ook wel.En toen mocht ik gaan.quote:
Heer Haags.quote:
Ik heb je gemist.quote:
Dat is leuk om te horen. Vanaf woensdag moet je me ook ruim een week missen. Dab ben ik even met vakantie.quote:
Dan noem ik u Faunt Frantic voortaan.quote:Op zondag 24 april 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hertog haags bekt toch wat lekkerder
Kom je weer naar Friesland?quote:Op zondag 24 april 2022 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen. Vanaf woensdag moet je me ook ruim een week missen. Dab ben ik even met vakantie.
Toe maar.quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha zeer zeker niet. Nee even genieten op Ibiza.
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toe maar.![]()
Ook nog iets gepland qua clubs?
Lekker man,wens je fijne vakantie.quote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.
very nicequote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha zeer zeker niet. Nee even genieten op Ibiza.
Je kan iig gaan tannenquote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.
Eerst woensdag nog een koningsdag feestje in het vertrouwde Zuiderpark.quote:Op zondag 24 april 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,wens je fijne vakantie.
baciko erbij?quote:Op zondag 24 april 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerst woensdag nog een koningsdag feestje in het vertrouwde Zuiderpark.
Maar ga het niet laat maken denk ik.
quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
baciko erbij?
Lekker hoor, ja goede voornemens werkt dat met koningsdag?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
baciko is bacardi met kindercola btw
BOBBENquote:
Ja volgens mij droog en een graad of 15. Dikke primaquote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
BOBBEN
maar de vloek van koningsdag is denk ik weg, jarenlang slecht weer gehad op die dag, ziet er naar uit dat het best wel prima weertje gaat worden
JUICCCCCCCHEN!!!!!!!!!!
Ziet er opzich goed uit. Weinig wind en geen regen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
BOBBEN
maar de vloek van koningsdag is denk ik weg, jarenlang slecht weer gehad op die dag, ziet er naar uit dat het best wel prima weertje gaat worden
JUICCCCCCCHEN!!!!!!!!!!
heerlijkquote:Op zondag 24 april 2022 17:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er opzich goed uit. Weinig wind en geen regen.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Echt hoor,ik hoop zo dat ze neer gaat.quote:
dit is Hindi voor lettertypequote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan noem ik u Faunt Frantic voortaan.
Dat lijkt te gebeurenquote:Op zondag 24 april 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ik hoop zo dat ze neer gaat.
quote:
Lekker idd. Zal weer veel volk opleveren.quote:Op zondag 24 april 2022 17:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heerlijk
en idd ook niet te warm! Maar gelukkig niet te koud ook echt een zegen.
dat zwz 2 jaar lang geen koningsdag hequote:Op zondag 24 april 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker idd. Zal weer veel volk opleveren.
Misschien ff naar het park hier. Daar zijn vaak optredens.quote:Op zondag 24 april 2022 17:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zwz 2 jaar lang geen koningsdag he
ben benieuwd, ik ga ff kijken morgen als ik lang de stad hier kom of ze al aan het opbouwen zijn ben benieuwd
Ik ben echt een grote fan van Johnny.quote:
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.quote:Op zondag 24 april 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben echt een grote fan van Johnny.
Hij wil niemand kwaad doet.
Ah leuk! Gezelligheid en muziek kan bijna niet beterquote:Op zondag 24 april 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien ff naar het park hier. Daar zijn vaak optredens.
Dit zeg je heel goed en juist.quote:Op zondag 24 april 2022 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.
De zaak triggert wel een beetje bij mij, daarom volg ik nu niet meer zo maar mensen kunnen heel ver gaan om iemand kapot te maken zoals je ziet.quote:
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.quote:Op zondag 24 april 2022 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.
Ik volg het wel. En laat mijn maatje niet kapot maken.quote:Op zondag 24 april 2022 17:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De zaak triggert wel een beetje bij mij, daarom volg ik nu niet meer zo maar mensen kunnen heel ver gaan om iemand kapot te maken zoals je ziet.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.
Precies, hij is heel open over zijn verleden. Hij is niet de beste versie van zichzelf geweest maar geloof oprecht dat hij wel een goed persoon is. Amber Heard heeft enorm gezichtsverlies geleden en nu zie je haar ware aard veel meer tot uiting komen. Een niet zo stabiel mens is nog een understatement.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.
Ben benieuwd hoe het afloopt, al is de schade al heel groot voor hem maar voor allebei de kanten wel.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg het wel. En laat mijn maatje niet kapot maken.
Niemand wint in deze.quote:Op zondag 24 april 2022 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het afloopt, al is de schade al heel groot voor hem maar voor allebei de kanten wel.
Ik had liever gezien dat zij werd vervangen in films dan hij, enkel een pretty face, maar een cold bitch daaronder.quote:Op zondag 24 april 2022 17:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, hij is heel open over zijn verleden. Hij is niet de beste versie van zichzelf geweest maar geloof oprecht dat hij wel een goed persoon is. Amber Heard heeft enorm gezichtsverlies geleden en nu zie je haar ware aard veel meer tot uiting komen. Een niet zo stabiel mens is nog een understatement.
Ik zal eens kijken wat ze hier gaan doen woensdag.quote:Op zondag 24 april 2022 17:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah leuk! Gezelligheid en muziek kan bijna niet beter
Ja, de schade is al gedaan. Denk niet dat zij nog een florissante carrire na deze zaak erop na houd. Nu speelt ze dan nog in Aquaman maarja misschien hebben mensen zoiets van '' we gaan haar cancelen''.quote:Op zondag 24 april 2022 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat zij werd vervangen in films dan hij, enkel een pretty face, maar een cold bitch daaronder.
Dat cancelen kan helaas niet met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 24 april 2022 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, de schade is al gedaan. Denk niet dat zij nog een florissante carrire na deze zaak erop na houd. Nu speelt ze dan nog in Aquaman maarja misschien hebben mensen zoiets van '' we gaan haar cancelen''.
Idd.quote:Op zondag 24 april 2022 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat cancelen kan helaas niet met terugwerkende kracht.
quote:Op zondag 24 april 2022 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat cancelen kan helaas niet met terugwerkende kracht.
Dag nootjequote:Op zondag 24 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff eten maken
latersssss en vooral fijne zonnige avond nog iedereen!![]()
Fijne avond Nootje.quote:Op zondag 24 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff eten maken
Eetse en fijne voortzettingquote:Op zondag 24 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff eten maken
Jij ookquote:Op zondag 24 april 2022 18:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ff eten maken
quote:
Ik ben ook heeeeeeeeeeel gemeenquote:Op zondag 24 april 2022 18:03 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Das gemeen, ik wil alleen the bad guys en bitches cancelen![]()
Zal erg rustig worden dan
Maak jij anderen bewust kapot?quote:
kip met sperziebonen en salade. Beetje saai vandaag.quote:
Broodje hamburger hier.quote:Op zondag 24 april 2022 18:19 schreef drakin het volgende:
[..]
kip met sperziebonen en salade. Beetje saai vandaag.
Daarom maar een chocokoffie met rum erbij
Ik lees net een artikel dat hij nooit meer in Pirates of the Caribbean zal spelen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het afloopt, al is de schade al heel groot voor hem maar voor allebei de kanten wel.
Ja klopt, eeuwig zonde, boegboeld van de hele franchise was hij wel.quote:Op zondag 24 april 2022 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lees net een artikel dat hij nooit meer in Pirates of the Caribbean zal spelen.
Ik doe de hele dag niks anders. Ik cancel iedereen. Hele dag achter m'n Twitter iedereen cancellen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Ik heb net noodles, wokgroenten en zelfgemaakte pindasaus opquote:
Jaaa heerlijk. Ben benieuwd als ik naar de wc ga morgen.quote:
Gewoon een nieuw boegbeeld worden bij een baas die je wel waardeert en niet meteen na een roddel je uitkakt.quote:Op zondag 24 april 2022 18:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja klopt, eeuwig zonde, boegboeld van de hele franchise was hij wel.
quote:Op zondag 24 april 2022 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders. Ik cancel iedereen. Hele dag achter m'n Twitter iedereen cancellen.
ja je bent heel lief dat klopt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Zo werkt dat idd...quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaaa heerlijk. Ben benieuwd als ik naar de wc ga morgen.
Dat zal je gaan merken want.. je bent wat je eet![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja je bent heel lief dat klopt wel
Eens!! Kan je idd beter trouw blijven aan jezelf waar een deur dichtgaat gaat andere weer open.quote:Op zondag 24 april 2022 18:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw boegbeeld worden bij een baas die je wel waardeert en niet meteen na een roddel je uitkakt.
Misschien een leuke rol voor hem in de nieuwe highlander film
quote:Op zondag 24 april 2022 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag niks anders. Ik cancel iedereen. Hele dag achter m'n Twitter iedereen cancellen.
Gij boefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
dat eet ik ook graag, toiletgang valt wel mee na groene curryquote:
Ben momenteel een aantal deppfilms aan het kijken, heeft nog wel wat leuke onbekende films gedaan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 24 april 2022 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens!! Kan je idd beter trouw blijven aan jezelf waar een deur dichtgaat gaat andere weer open.
quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat eet ik ook graag, toiletgang valt wel mee na groene curry
Oh leuk joh, zijn dat grote films of wat met een kleiner budget?quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben momenteel een aantal deppfilms aan het kijken, heeft nog wel wat leuke onbekende films gedaan de afgelopen jaren.
Niet bewust nu tijdens de rechtsgedoedingen, dit was al de bedoeling om te kijken
Het begint bij mij al uit m'n neus en van m'n voorhoofd te lopen als ik er aan denk.quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat eet ik ook graag, toiletgang valt wel mee na groene curry
Hihi 🤭quote:
Ligt er ook aan welke currypasta je kooptquote:Op zondag 24 april 2022 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het begint bij mij al uit m'n neus en van m'n voorhoofd te lopen als ik er aan denk.
Vind het wel lekker maar kan er zo slecht tegen
[..]
Hihi 🤭
Valt mee, ik kan niet eens zo goed tegen heet eten.quote:Op zondag 24 april 2022 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]al wat resistentie opgebouwd he
Tijd terug even op zijn imdb pagina gekeken en alle films legaal of niet binnengeharkt die ik nog niet gezien had met hem.quote:Op zondag 24 april 2022 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh leuk joh, zijn dat grote films of wat met een kleiner budget?
Dat zal inderdaad wel. Ik gebruik die van de fair trade of de blauwe olifant. Dat laatste merk heet niet zo maar de verpakking is blauw en er staat een olifant opquote:Op zondag 24 april 2022 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welke currypasta je koopt
O verrassend had ik niet gedacht.quote:Op zondag 24 april 2022 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan niet eens zo goed tegen heet eten.
Die van fair trade valt wel mee qua pittigheid. Is aangepast voor Nederlanders. Ik koop zo'n Thaise merk bij de toko, die is best wel pittig, maar ook lekker.quote:Op zondag 24 april 2022 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel. Ik gebruik die van de fair trade of de blauwe olifant. Dat laatste merk heet niet zo maar de verpakking is blauw en er staat een olifant op
Omdat hij een rookworst is?quote:Op zondag 24 april 2022 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O verrassend had ik niet gedacht.
Ah nice, soort bingewatchen wel maar dan met films. Zo leer je de acteur zijn stijl wel kennen of juist helemaal verrast werd door het type film of acteerwerk.quote:Op zondag 24 april 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijd terug even op zijn imdb pagina gekeken en alle films legaal of niet binnengeharkt die ik nog niet gezien had met hem.
En dan in volgorde van uitkomstdatum bekijken. Doe dat af en toe met een acteur of regisseur
Ik ben blanker dan mayonaise dus alles is pittig voor mijquote:Op zondag 24 april 2022 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van fair trade valt wel mee qua pittigheid. Is aangepast voor Nederlanders. Ik koop zo'n Thaise merk bij de toko, die is best wel pittig, maar ook lekker.
Immer scherpquote:
Scherp is wel een gepaste opmerking.quote:
nouja dan houdt het opquote:Op zondag 24 april 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben blanker dan mayonaise dus alles is pittig voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |