quote:
Ook als je dronken bent is het niet gepast om aan je zusje te zitten. @hemarookworstquote:
Bier is koudquote:Op zondag 24 april 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]fantastisch.
Het is helaas niet altijd koffie.
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagenquote:
Bij @Afzuigkapquote:Op zondag 24 april 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagen
Ik drink geen bier.quote:
Nou je vader is laaiend. Zou maar niet bij hem in de buurt komen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.
Glaasje witte wijn.
Ja ik drink niet meer.quote:
Oh, okay.quote:
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.quote:
Idd ja, prachtig weer.quote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is al een paar uur strakblauw buiten
Daar ga ik vanmiddag nog ff kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.quote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, okay.
Drink je dan alcoholvrije wijn? Je drinkt toch ook decaf?
quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rare opmerking als je hier net post met jullie act van ouders en zoon.
Decaf is ook niet te zuipen.quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.
Wel decaf inderdaad. Na de chemo kan ik geen cafeïne meer verdragen dan stuiter ik het hele huis rond en voel mij echt heel opgefokt en naar
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.quote:
Je moet er van houdenquote:Op zondag 24 april 2022 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.quote:
Hier veel Duitsers.quote:Op zondag 24 april 2022 09:27 schreef laforest het volgende:
[..]
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.
Ik ben op het moment op een eiland in het Middelandse zee gebied. Daar is dit niet zo'n probleem. Ik ga ff genieten. Tot vanavond.
Haloaquote:
Mijn schoonmoeder helpen en dan F1.quote:Op zondag 24 april 2022 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Haloa![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Hier vielen ze er wel uit. Eén brak zelfs beide armenquote:Op zondag 24 april 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat voor de grap eens op Streetview in 2010 rond te rijden omdat leuk. Het is echt treurig hoe veel geweldige speeltoestelen en weet ik veel wat zijn gesneuveld sinds dien, maar ook daarvoor al. Ik kon als jonge Nattekat echt op heel veel plekken klimmen en klauteren, tot een heel hoog klimding aan toe, maar daar is echt niets meer van over. Allemaal ingeruild voor rubberen tegels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |