Je kan iig gaan tannenquote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.
Eerst woensdag nog een koningsdag feestje in het vertrouwde Zuiderpark.quote:Op zondag 24 april 2022 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker man,wens je fijne vakantie.
baciko erbij?quote:Op zondag 24 april 2022 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Eerst woensdag nog een koningsdag feestje in het vertrouwde Zuiderpark.
Maar ga het niet laat maken denk ik.
quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
baciko erbij?
Lekker hoor, ja goede voornemens werkt dat met koningsdag?
Laten we dat maar niet doen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
baciko is bacardi met kindercola btw
BOBBENquote:
Ja volgens mij droog en een graad of 15. Dikke primaquote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
BOBBEN
maar de vloek van koningsdag is denk ik weg, jarenlang slecht weer gehad op die dag, ziet er naar uit dat het best wel prima weertje gaat worden
JUICCCCCCCHEN!!!!!!!!!!
Ziet er opzich goed uit. Weinig wind en geen regen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
BOBBEN
maar de vloek van koningsdag is denk ik weg, jarenlang slecht weer gehad op die dag, ziet er naar uit dat het best wel prima weertje gaat worden
JUICCCCCCCHEN!!!!!!!!!!
heerlijkquote:Op zondag 24 april 2022 17:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ziet er opzich goed uit. Weinig wind en geen regen.
brrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Echt hoor,ik hoop zo dat ze neer gaat.quote:
dit is Hindi voor lettertypequote:Op zondag 24 april 2022 16:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan noem ik u Faunt Frantic voortaan.
Dat lijkt te gebeurenquote:Op zondag 24 april 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ik hoop zo dat ze neer gaat.
quote:
Lekker idd. Zal weer veel volk opleveren.quote:Op zondag 24 april 2022 17:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heerlijk
en idd ook niet te warm! Maar gelukkig niet te koud ook echt een zegen.
dat zwz 2 jaar lang geen koningsdag hequote:Op zondag 24 april 2022 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker idd. Zal weer veel volk opleveren.
Misschien ff naar het park hier. Daar zijn vaak optredens.quote:Op zondag 24 april 2022 17:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat zwz 2 jaar lang geen koningsdag he
ben benieuwd, ik ga ff kijken morgen als ik lang de stad hier kom of ze al aan het opbouwen zijn ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |