Ben momenteel een aantal deppfilms aan het kijken, heeft nog wel wat leuke onbekende films gedaan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 24 april 2022 18:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eens!! Kan je idd beter trouw blijven aan jezelf waar een deur dichtgaat gaat andere weer open.
quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat eet ik ook graag, toiletgang valt wel mee na groene curry
Oh leuk joh, zijn dat grote films of wat met een kleiner budget?quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben momenteel een aantal deppfilms aan het kijken, heeft nog wel wat leuke onbekende films gedaan de afgelopen jaren.
Niet bewust nu tijdens de rechtsgedoedingen, dit was al de bedoeling om te kijken
Het begint bij mij al uit m'n neus en van m'n voorhoofd te lopen als ik er aan denk.quote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat eet ik ook graag, toiletgang valt wel mee na groene curry
Hihi 🤭quote:
Ligt er ook aan welke currypasta je kooptquote:Op zondag 24 april 2022 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het begint bij mij al uit m'n neus en van m'n voorhoofd te lopen als ik er aan denk.
Vind het wel lekker maar kan er zo slecht tegen
[..]
Hihi 🤭
Valt mee, ik kan niet eens zo goed tegen heet eten.quote:Op zondag 24 april 2022 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]al wat resistentie opgebouwd he
Tijd terug even op zijn imdb pagina gekeken en alle films legaal of niet binnengeharkt die ik nog niet gezien had met hem.quote:Op zondag 24 april 2022 18:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh leuk joh, zijn dat grote films of wat met een kleiner budget?
Dat zal inderdaad wel. Ik gebruik die van de fair trade of de blauwe olifant. Dat laatste merk heet niet zo maar de verpakking is blauw en er staat een olifant opquote:Op zondag 24 april 2022 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan welke currypasta je koopt
O verrassend had ik niet gedacht.quote:Op zondag 24 april 2022 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee, ik kan niet eens zo goed tegen heet eten.
Die van fair trade valt wel mee qua pittigheid. Is aangepast voor Nederlanders. Ik koop zo'n Thaise merk bij de toko, die is best wel pittig, maar ook lekker.quote:Op zondag 24 april 2022 18:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel. Ik gebruik die van de fair trade of de blauwe olifant. Dat laatste merk heet niet zo maar de verpakking is blauw en er staat een olifant op
Omdat hij een rookworst is?quote:Op zondag 24 april 2022 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O verrassend had ik niet gedacht.
Ah nice, soort bingewatchen wel maar dan met films. Zo leer je de acteur zijn stijl wel kennen of juist helemaal verrast werd door het type film of acteerwerk.quote:Op zondag 24 april 2022 18:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Tijd terug even op zijn imdb pagina gekeken en alle films legaal of niet binnengeharkt die ik nog niet gezien had met hem.
En dan in volgorde van uitkomstdatum bekijken. Doe dat af en toe met een acteur of regisseur
Ik ben blanker dan mayonaise dus alles is pittig voor mijquote:Op zondag 24 april 2022 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die van fair trade valt wel mee qua pittigheid. Is aangepast voor Nederlanders. Ik koop zo'n Thaise merk bij de toko, die is best wel pittig, maar ook lekker.
Immer scherpquote:
Scherp is wel een gepaste opmerking.quote:
nouja dan houdt het opquote:Op zondag 24 april 2022 18:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben blanker dan mayonaise dus alles is pittig voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |