Ik ben echt een grote fan van Johnny.quote:
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.quote:Op zondag 24 april 2022 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben echt een grote fan van Johnny.
Hij wil niemand kwaad doet.
Ah leuk! Gezelligheid en muziek kan bijna niet beterquote:Op zondag 24 april 2022 17:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien ff naar het park hier. Daar zijn vaak optredens.
Dit zeg je heel goed en juist.quote:Op zondag 24 april 2022 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.
De zaak triggert wel een beetje bij mij, daarom volg ik nu niet meer zo maar mensen kunnen heel ver gaan om iemand kapot te maken zoals je ziet.quote:
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.quote:Op zondag 24 april 2022 17:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo is maar ik denk als ik de dynamiek zo volg, ik denk dat zij hem zover heeft ''gemaakt'' in de zin van hij is ook niet helemaal frisjes (in de zin van hoe de relatie ging en hoe hij zich uitte toxische relatie werd het) ik vermoed dat ze een narcist is. Hij heeft ook zijn demonen maar wat ik zo gevolgd denk ik echt dat zij hem erger heeft gemaakt of misschien juist uit de tent wou lokken met voorbedachte rade.
Ik volg het wel. En laat mijn maatje niet kapot maken.quote:Op zondag 24 april 2022 17:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
De zaak triggert wel een beetje bij mij, daarom volg ik nu niet meer zo maar mensen kunnen heel ver gaan om iemand kapot te maken zoals je ziet.
Ik ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.
Precies, hij is heel open over zijn verleden. Hij is niet de beste versie van zichzelf geweest maar geloof oprecht dat hij wel een goed persoon is. Amber Heard heeft enorm gezichtsverlies geleden en nu zie je haar ware aard veel meer tot uiting komen. Een niet zo stabiel mens is nog een understatement.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij schuift het niet onder stoelen en banken dat ie van een borrel houdt.
Ben benieuwd hoe het afloopt, al is de schade al heel groot voor hem maar voor allebei de kanten wel.quote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg het wel. En laat mijn maatje niet kapot maken.
Niemand wint in deze.quote:Op zondag 24 april 2022 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het afloopt, al is de schade al heel groot voor hem maar voor allebei de kanten wel.
Ik had liever gezien dat zij werd vervangen in films dan hij, enkel een pretty face, maar een cold bitch daaronder.quote:Op zondag 24 april 2022 17:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Precies, hij is heel open over zijn verleden. Hij is niet de beste versie van zichzelf geweest maar geloof oprecht dat hij wel een goed persoon is. Amber Heard heeft enorm gezichtsverlies geleden en nu zie je haar ware aard veel meer tot uiting komen. Een niet zo stabiel mens is nog een understatement.
Ik zal eens kijken wat ze hier gaan doen woensdag.quote:Op zondag 24 april 2022 17:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah leuk! Gezelligheid en muziek kan bijna niet beter
Ja, de schade is al gedaan. Denk niet dat zij nog een florissante carrière na deze zaak erop na houd. Nu speelt ze dan nog in Aquaman maarja misschien hebben mensen zoiets van '' we gaan haar cancelen''.quote:Op zondag 24 april 2022 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat zij werd vervangen in films dan hij, enkel een pretty face, maar een cold bitch daaronder.
Dat cancelen kan helaas niet met terugwerkende kracht.quote:Op zondag 24 april 2022 17:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, de schade is al gedaan. Denk niet dat zij nog een florissante carrière na deze zaak erop na houd. Nu speelt ze dan nog in Aquaman maarja misschien hebben mensen zoiets van '' we gaan haar cancelen''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |