quote:
Ook als je dronken bent is het niet gepast om aan je zusje te zitten. @hemarookworstquote:
Bier is koudquote:Op zondag 24 april 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]fantastisch.
Het is helaas niet altijd koffie.
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagenquote:
Bij @Afzuigkapquote:Op zondag 24 april 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar was jij, tegen mij zeggen dat je bij je vader slaapt en dan gewoon niet op komen dagen
Ik drink geen bier.quote:
Nou je vader is laaiend. Zou maar niet bij hem in de buurt komen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik drink geen bier.
Glaasje witte wijn.
Ja ik drink niet meer.quote:
Oh, okay.quote:
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.quote:
Idd ja, prachtig weer.quote:Op zondag 24 april 2022 09:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is al een paar uur strakblauw buiten
Daar ga ik vanmiddag nog ff kijkenquote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook. Met een anderhalf uur loop ik naar het strand.
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.quote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, okay.
Drink je dan alcoholvrije wijn? Je drinkt toch ook decaf?
quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Rare opmerking als je hier net post met jullie act van ouders en zoon.
Decaf is ook niet te zuipen.quote:Op zondag 24 april 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik geprobeerd maar alcoholvrije wijn is echt niet te drinken. Dus nee, ik drink geen alcoholvrije wijn.
Wel decaf inderdaad. Na de chemo kan ik geen cafeοne meer verdragen dan stuiter ik het hele huis rond en voel mij echt heel opgefokt en naar
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.quote:
Je moet er van houdenquote:Op zondag 24 april 2022 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Bij ons nog niet. Maar ik vind druk wel leuk.
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.quote:
Hier veel Duitsers.quote:Op zondag 24 april 2022 09:27 schreef laforest het volgende:
[..]
In Nederland is het wel irritant, omdat het verkeer dan ook helemaal vastzit en veel Tokkies naar het strand komen.
Ik ben op het moment op een eiland in het Middelandse zee gebied. Daar is dit niet zo'n probleem. Ik ga ff genieten. Tot vanavond.
Haloaquote:
Mijn schoonmoeder helpen en dan F1.quote:Op zondag 24 april 2022 12:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Haloa![]()
Ga je nog wat leuks doen vandaag?
Hier vielen ze er wel uit. Eιn brak zelfs beide armenquote:Op zondag 24 april 2022 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat voor de grap eens op Streetview in 2010 rond te rijden omdat leuk. Het is echt treurig hoe veel geweldige speeltoestelen en weet ik veel wat zijn gesneuveld sinds dien, maar ook daarvoor al. Ik kon als jonge Nattekat echt op heel veel plekken klimmen en klauteren, tot een heel hoog klimding aan toe, maar daar is echt niets meer van over. Allemaal ingeruild voor rubberen tegels
Mja, dat voorkom je nooit natuurlijk. Maar tegenwoordig is elke speeltuin een vaste formule met rubberen tegels, een simpel muurtje en met een beetje mazzel een glijbaan van maximaal 1,5m hoog.quote:Op zondag 24 april 2022 13:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier vielen ze er wel uit. Eιn brak zelfs beide armenen ding staat nog steeds op het schoolplein.
Tot er een zijn nek breekt.
Hier hebben de meeste speeltuinen gras en idd rubberen tegels.quote:Op zondag 24 april 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, dat voorkom je nooit natuurlijk. Maar tegenwoordig is elke speeltuin een vaste formule met rubberen tegels, een simpel muurtje en met een beetje mazzel een glijbaan van maximaal 1,5m hoog.
Ik kan me nog iets op het schoolplein van mijn basisschool herinneren: een groot rood dak op 3 meter hoogte waar je via een touwladder op kon klimmen
En hij stond ook nog in verbinding met een touwbrug, van waar je met wat klimmen ook he dak op kon komen.
Dat ding is gesneuveld voor ik naar de middelbare school ging. Hij is zelfs niet te zien op de oudste luchtfoto's die ik kan vinden.
Harde stoeptegels.quote:Op zondag 24 april 2022 14:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier hebben de meeste speeltuinen gras en idd rubberen tegels.
Vroeger gewoon stoeptegels.
Bult op je voorhoofd.quote:
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.quote:
Je kreeg een kapmes in je voorhoofd? Hoe dan?quote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.
Toch niet zo superquote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik maar 2x nodig gehad, 1x omdat ik met eenscalpelmesje door mijn duim heen ging en 1x omdat ik een kapmes in mijn voorhoofd kreeg.
Vals.quote:
Kapmes in je voorhoofdquote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nog wat beleefd dit weekend?quote:
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maaktequote:Op zondag 24 april 2022 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kreeg een kapmes in je voorhoofd? Hoe dan?
Treintjes zijn veiligerquote:
Ik heb een paar keer een gescheurde wenkie gehad,dat bloed ook als een malle.quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maakte
Dat bloed aardig zo'n snee in je voorhoofd..
Het was meer van ik ben bij de dokter geweest omdat ik gehecht moest worden daar ik een snee in mijn voorhoofd had. Hoe is dat gebeurd? Kapmes in mijn voorhoofd.quote:Op zondag 24 april 2022 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog wat beleefd dit weekend?
Ja, een kapmes in mijn voorhoofd.![]()
![]()
Je wou het even van dichtbij bekijken?quote:Op zondag 24 april 2022 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend had mijn kapmes in zijn handen en ik deed een stap naar voren op het moment dat hij er een schijnbeweging ermee maakte
Dat bloed aardig zo'n snee in je voorhoofd..
Gekocht op zomerkamp want we hadden geen bijl meegenomen.quote:
Slecht gescout.quote:Op zondag 24 april 2022 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gekocht op zomerkamp want we hadden geen bijl meegenomen.
We hadden geen bijl meegenomen vanwege het gewicht.quote:
MrsL.quote:
Die heb ik weleens gelezen.Ik ben zelf afgekeurd jammer genoeg.quote:
Je hebt weinig gemistquote:Op zondag 24 april 2022 15:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gelezen.Ik ben zelf afgekeurd jammer genoeg.
Ik vond de keuringsdag al leuk,kwam een uur te laat.Allemaal boze mannen.Na een gehoortest moest ik bij een hoge pief komen die me vertelde dat ik halfdoof ben.Dat wist ik dus zelf ook wel.En toen mocht ik gaan.quote:
Heer Haags.quote:
Ik heb je gemist.quote:
Dat is leuk om te horen. Vanaf woensdag moet je me ook ruim een week missen. Dab ben ik even met vakantie.quote:
Dan noem ik u Faunt Frantic voortaan.quote:Op zondag 24 april 2022 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hertog haags bekt toch wat lekkerder
Kom je weer naar Friesland?quote:Op zondag 24 april 2022 16:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen. Vanaf woensdag moet je me ook ruim een week missen. Dab ben ik even met vakantie.
Toe maar.quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha zeer zeker niet. Nee even genieten op Ibiza.
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toe maar.![]()
Ook nog iets gepland qua clubs?
Lekker man,wens je fijne vakantie.quote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee (nog) niet. Gaan met een bevriend stel en dito kids. Appartement met zwembad en alles erop en eraan gehuurd daar. Komt wel goed. Al kan het daar begin mei nog vies fris zijn maar dat zien we dan wel weer.
very nicequote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha zeer zeker niet. Nee even genieten op Ibiza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |