quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef Hamlapjes het volgende:
Afgelopen vrijdag het eerste pretpark én de eerste dierentuin dit seizoen bezocht (for those interested: het Belgische Bellewaerde)! Voor het eerst sinds corona ook weer zonder mondkapje in een achtbaan gezeten, poah, dat was weer fijn![]()
Waren wel teringveel Fransozen, zoveel dat het Vlaamse personeel standaard Frans tegen je begonnen te praten en verbaasd waren dat je Nederlands sprak
Tevens zijn Franse kinderen fucking domIk zie niets geks bij die Franse kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben je ook in de topple tower daar geweest? Zeldzaam attractietype is dat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik zou daar toch niet gaan staan op een bewolkte, niet al te warme dagquote:Op maandag 25 april 2022 19:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie niets geks bij die Franse kinderenBen je ook in de topple tower daar geweest? Zeldzaam attractietype is dat
Qua weer is het misschien wel een mindere dag, maar een paar ritjes in een snelle attractie en je bent al een heel stuk drogerquote:Op maandag 25 april 2022 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou daar toch niet gaan staan op een bewolkte, niet al te warme dag
Heb El Volador zelf overgeslagen, want ik kan niet heel goed tegen al dat gedraai, maar een deel van het gezelschap wel!
Wel mooi hoe zoiets gaatquote:Op maandag 25 april 2022 19:38 schreef AgnesGru het volgende:
@:Hamlapjes, over dom gesproken:'
https://www.dumpert.nl/it(...)YaszjPfC1mWaIHi6LPcw
Plaatje doet het niet, dus maar zo.
Ik zag het net ook inderdaad, had niet verder gekeken dan Dumpertquote:Op maandag 25 april 2022 19:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel mooi hoe zoiets gaat
[ twitter ]
Dat komt mooi uit. Dan wordt de auto van @H_T ook weer eens schoonquote:Op maandag 25 april 2022 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Overigens regent het hier voor het eerst in tijden.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Het spoelt wel Saharazand wegDe mijne zou best een wasbeurt kunnen gebruiken en mijn auto ook, whuhuhuhu
Dan is het maar goed dat ik niet dit weekend naar de wasstraat ben geweestquote:Op maandag 25 april 2022 19:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Dan wordt de auto van @:H_T ook weer eens schoon
[..]
Leuk dat je gelooft dat ik daadwerkelijk 27 ben geworden.quote:Op maandag 25 april 2022 18:56 schreef NailQueen het volgende:
@:Cyan9 is Cyan27!![]()
Tot nu toe sprak ik je naam uit als Si-jan maar blijkbaar deed ik dat verkeerd
Gewoon zoals de kleur tochquote:Op maandag 25 april 2022 20:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Leuk dat je gelooft dat ik daadwerkelijk 27 ben geworden.
Oh, en je spreekt het uit op z'n Engels, maar dat doet niemand hier.
En Kerst viel ook al in het weekendquote:Op maandag 25 april 2022 08:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook maar 1x per 5 jaar op Bevrijdingsdag vrij. En ik ben het helemaal met jou eens, Bevrijdingsdag vind ik veel meer waarde hebben dan Koningsdag.
Dit jaar is het sowieso, want Koningsdag valt op woensdag, dat is al mijn parttime dag
Dan deed ik het goedquote:
Dit jaar op zondag en maandagquote:Op maandag 25 april 2022 20:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En Kerst viel ook al in het weekend
Alsnog een meer dan wij in Nederland hebben. In België hebben ze toch ook tweede hemelvaartsdag of zoiets?quote:Op maandag 25 april 2022 20:47 schreef Fred_B het volgende:
In België heb je alleen Bevrijdingsdagen van de oorlogen met Nederland (1830) en WO1.
Want je kan niet bezig blijven waarschijnlijk.
Ja, dat is Maria Hemelvaart op 15 augustus. Dat is sowieso in nog vrij veel Europese landen een vrije dag. Net als Allerheiligen op 1 november.quote:Op maandag 25 april 2022 20:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog een meer dan wij in Nederland hebben. In België hebben ze toch ook tweede hemelvaartsdag of zoiets?
Ja iets beter dan vorig jaar. Al valt dit jaar nieuwjaarsdag op zondag. Dus dan direct erna weer werken.quote:Op maandag 25 april 2022 20:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan deed ik het goed
[..]
Dit jaar op zondag en maandag
Voordeel is dan vooral dat de dagen wat meer verspreid zijn. Hier vallen, op twee na, alle dagen binnen vijftig dagen.quote:Op maandag 25 april 2022 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat is Maria Hemelvaart op 15 augustus. Dat is sowieso in nog vrij veel Europese landen een vrije dag. Net als Allerheiligen op 1 november.
Ja, meer dan prima! Zin in deze week met koningsdag zo in het midden, breekt de boel lekker.quote:
Is de status op dit moment.quote:Status: Momenteel is uw zending nog in behandeling. De verwachte leverdatum is 26 april.
Ik ga morgen op vakantie! Nou ja, vier dagen maar toch.quote:Op maandag 25 april 2022 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, meer dan prima! Zin in deze week met koningsdag zo in het midden, breekt de boel lekker.![]()
Bij jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |