Het is maar 1x in de vijf jaar, 2025 pas weer. Eigenlijk gek dat dat zo is geregeld, ik moet nog eens opzoeken waarom.quote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag hoort net als koningsdag gewoon een nationale vrije dag te zijn
Mijn werk heeft ingewikkeld zitten rommelen met vrije dagen en nu weet ik niet zeker of ik op 5 mei sowieso vrij heb of nietquote:Op zondag 24 april 2022 22:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat is op zich wel goed te doen inderdaad, veel plezier!
Helaas moet ik werken op Bevrijdingsdag. Ik word nog niet bevrijd van mijn werk die dag
Gelukkig heb ik 5 mei vrij genomen met een week vakantie er achteraan. Niet geheel toevallig in de week van de songfestivalquote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is maar 1x in de vijf jaar, 2025 pas weer. Eigenlijk gek dat dat zo is geregeld, ik moet nog eens opzoeken waarom.
Vind Bevrijdingsdag trouwens ook belangrijker dan Koningsdag.
Oh dat is een goede, heb ik vorig jaar ook gedaan!quote:Op zondag 24 april 2022 22:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 5 mei vrij genomen met een week vakantie er achteraan. Niet geheel toevallig in de week van de songfestival
Oi, dat is ook vervelend ja. Subtiel even navragen dusquote:Op zondag 24 april 2022 22:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn werk heeft ingewikkeld zitten rommelen met vrije dagen en nu weet ik niet zeker of ik op 5 mei sowieso vrij heb of niet
Jouw zomer duurt behoorlijk lang, als 27 oktober nog de zomer isquote:Op zondag 24 april 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
En ik zit te prakkeseren om naar The Black Mamba te gaan in de zomer in de Melkweg. Heb de playlist toch best vaak aan staan.
Er is ergens een feestdag ingeruild voor een levensovertuigingsdag of zoiets. Beetje met de bedoeling dat je in plaats van op goede vrijdag ook vrij kan krijgen op suikerfeest of zoiets. Ik heb de mail niet heel goed gelezenquote:Op zondag 24 april 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oi, dat is ook vervelend ja. Subtiel even navragen dus![]()
Maar is er dan zo geschoven dat je met Hemelvaart of Kerst moet werken, hoe moet ik dat voor mij zien?
Ik heb in mei twee concerten op de planning staanquote:Op zondag 24 april 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jouw zomer duurt behoorlijk lang, als 27 oktober nog de zomer is![]()
Ik ga in elk geval wel naar The Black MambaM'n 2021-winnaar met heerlijke muziek (waarvan ik er gemakkelijk een stuk of 5 al dan niet meer beter vind dan hun ESF 2021 nummer
)
Zo ver had ik er dus over nagedacht, ik had augustus in mijn hoofdquote:Op zondag 24 april 2022 22:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Jouw zomer duurt behoorlijk lang, als 27 oktober nog de zomer is![]()
Ik ga in elk geval wel naar The Black MambaM'n 2021-winnaar met heerlijke muziek (waarvan ik er gemakkelijk een stuk of 5 al dan niet meer beter vind dan hun ESF 2021 nummer
)
Mijn Lordi-concert is ook verplaatst, maar ik zou echt niet weten naar welke datumquote:Op zondag 24 april 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Zo ver had ik er dus over nagedacht, ik had augustus in mijn hoofdOf was dat de oude datum misschien? Any hoe, oktober dus
Even een stukje van Anamanaguchi geluisterd: veel bliepjes ja! Het klonk als een Japanse band, maar het zijn dus Amerikanen. Ze doen een tour met de soundtrack van Scott Pilgrim vs the World, dat is wel een bazenfilmquote:Op zondag 24 april 2022 22:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb in mei twee concerten op de planning staanEerst blije bliepjes van Anamanaguchi, en aan het eind van de maand punkcovers van Me First & The Gimme Gimmes
Ik heb hun album Endless Fantasy al heel vaak geluisterd, maar ik heb ze nog niet live gezien. Ik ben benieuwd:)quote:Op zondag 24 april 2022 23:09 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Even een stukje van Anamanaguchi geluisterd: veel bliepjes ja! Het klonk als een Japanse band, maar het zijn dus Amerikanen. Ze doen een tour met de soundtrack van Scott Pilgrim vs the World, dat is wel een bazenfilm
Ik ben ook maar 1x per 5 jaar op Bevrijdingsdag vrij. En ik ben het helemaal met jou eens, Bevrijdingsdag vind ik veel meer waarde hebben dan Koningsdag.quote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het is maar 1x in de vijf jaar, 2025 pas weer. Eigenlijk gek dat dat zo is geregeld, ik moet nog eens opzoeken waarom.
Vind Bevrijdingsdag trouwens ook belangrijker dan Koningsdag.
Wie danquote:Op maandag 25 april 2022 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuwe naamtopic?
Volgens mij is er iemand jarig.
Misschien Bill zelf wel. En was dit gewoon een hint.quote:Op maandag 25 april 2022 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie dan? Ik ben niet zo attent dat ik dat onthoud
![]()
Het is niet Bill zelf maar @Cyan9quote:Op maandag 25 april 2022 09:12 schreef molloot200 het volgende:
Moest ik gokken, zou ik zeggen dat Bill zelf jarig is.
In dat geval, gefeliciteerd
In elk ander geval: ook gefeliciteerd aan díe desbetreffende persoon
Aaah @Cyan9 dus. Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is niet Bill zelf maar @:Cyan9
Gefeliciteerd @:Cyan9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |