Balen dat die ongenode gast nog niet vertrokken isquote:Op zondag 24 april 2022 18:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat ingrepen gedaan. Helaas is de steen er nog niet uit. Maar vanavond ga ik wel naar huis, en dan hopen we er maar het beste van.
quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
Heeft iemand van jullie al oranje tompoezen in huis?
Ik heb helemaal niets oranjes in huis. Oh wacht.. mandarijnenquote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
Nee, maar ik ga ze nog wel halenquote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef H_T het volgende:
Straks krijgen we nog een levem buiten de SCquote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij is er nooit zo'n rustige dag geweest in SC. Nouja niet sinds ik er bij ben
Ik heb net voor 3 jaar bijgetekend voor de SCquote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een levem buiten de SC
Die heb ik al tijdjequote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een levem buiten de SC
Op basis van een pak of echt helemaal zelf?quote:Op zondag 24 april 2022 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel volgend weekend proberen zelf tompoezen te maken (roze of de oranje versie)
Is dat nou lastig of niet?quote:Op zondag 24 april 2022 21:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel volgend weekend proberen zelf tompoezen te maken (roze of de oranje versie)
Bladerdeeg uit een pak. Verder alles zelf.quote:Op zondag 24 april 2022 22:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Op basis van een pak of echt helemaal zelf?
Ik heb een oranje polo die ik zelden draag voor het geval rond die tijd Nederland het goed doet in een sporttoernooi en mensen denken dat ik ze steunquote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets oranjes in huis. Oh wacht.. mandarijnen
Netjes hoorquote:Op zondag 24 april 2022 22:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bladerdeeg uit een pak. Verder alles zelf.
Zelf bladerdeeg maken is mij te gortig met al die ingewikkelde toeren
Voor mij te ver wegquote:Op zondag 24 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
Meer mensen die naar het optreden van Go_A gaan op koningsnacht Den Haag (26 april 19:00-20:00) ?
Ik was het niet van plan, maar wie weetquote:Op zondag 24 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
Meer mensen die naar het optreden van Go_A gaan op koningsnacht Den Haag (26 april 19:00-20:00) ?
Nee, maar waarschijnlijk wel naar hun optreden in Arnhem.quote:Op zondag 24 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
Het is een gratis optreden naast het Malieveld, dus 5 minuutjes lopen vanaf Den Haag CS.quote:Op zondag 24 april 2022 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk wel naar hun optreden in Arnhem.
Het is toch vrij toegankelijk in Den Haag, of is het een optreden waar je entree voor moet betalen?
En ik zit te prakkeseren om naar The Black Mamba te gaan in de zomer in de Melkweg. Heb de playlist toch best vaak aan staan.
Ik ga misschien wel naar het bevrijdingsfestival in Groningen. Daar komen ze ook. Moet alleen nog een kaartje bestellen.quote:Op zondag 24 april 2022 22:17 schreef Momo het volgende:
Weten we ook waar we je aan kunnen herkennenquote:Op zondag 24 april 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een oranje polo die ik zelden draag voor het geval rond die tijd Nederland het goed doet in een sporttoernooi en mensen denken dat ik ze steun![]()
Plus ik heb mijn oranje pak dat ik aan had bij het ESF in Rotterdam
Oh dat is op zich wel goed te doen inderdaad, veel plezier!quote:Op zondag 24 april 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is een gratis optreden naast het Malieveld, dus 5 minuutjes lopen vanaf Den Haag CS.
Bij het ESF was het sowieso wel makkelijk voor Arizona, die een paar rijen verder naar voren zat in hetzelfde vakquote:Op zondag 24 april 2022 22:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weten we ook waar we je aan kunnen herkennen
Bevrijdingsdag hoort net als koningsdag gewoon een nationale vrije dag te zijnquote:Op zondag 24 april 2022 22:31 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh dat is op zich wel goed te doen inderdaad, veel plezier!
Helaas moet ik werken op Bevrijdingsdag. Ik word nog niet bevrijd van mijn werk die dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |