quote:Op maandag 25 april 2022 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties voor m'n 27ste verjaardag!Oh jij bent ook zo'n iemand die altijd 27 blijft? Moet je een clubje oprichten met @yvonneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 25-04-2022 17:38:53 ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik dacht al, iemand moet hier toch doorheen prikken..quote:Op maandag 25 april 2022 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh jij bent ook zo'n iemand die altijd 27 blijft? Moet je een clubje oprichten met @:Yvonne
Ik heb eigenlijk nog geen idee.quote:Op maandag 25 april 2022 16:27 schreef H_T het volgende:
@:Cyan9 Wat kies je om te eten op je verjaardag? Pannenkoeken?
quote:Op maandag 25 april 2022 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
Bedankt allemaal voor de felicitaties voor m'n 27ste verjaardag!Gefeliciteerd met je verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
zouden wij ook moeten doen, gewoon omdat het kan.quote:Estland heeft Filipp Kirkorov en Polina Gagarina voor vijf jaar de toegang tot zijn grondgebied ontzegd. Beiden hadden in mei en september concerten in het land
Het is het derde land dat de toegang tot Kirkorov verbiedt, na Litouwen en Oekraïne #Eurovision
https://twitter.com/luisgfuster/status/1518589421934813187
Kirkorov sowieso voor altijd de toegang ontzeggen lijkt mij wel een goed planquote:Op maandag 25 april 2022 17:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
zouden wij ook moeten doen, gewoon omdat het kan.
quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet tijd voor een nieuwe naamtopic?
Volgens mij is er iemand jarig.
Maak het ons de volgende keer niet zo moeilijkquote:Op maandag 25 april 2022 08:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wie dan? Ik ben niet zo attent dat ik dat onthoud
![]()
Deze was toch niet zo moeilijk? Cyan is namelijk 19 dagen na Meke jarig. Dat is makkelijk te onthoudenquote:Op maandag 25 april 2022 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maak het ons de volgende keer niet zo moeilijk![]()
Zelfs met die van Meke ga ik wel eens de mist in. Ergens in Aprilquote:Op maandag 25 april 2022 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze was toch niet zo moeilijk? Cyan is namelijk 19 dagen na Meke jarig. Dat is makkelijk te onthouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine stapjes. Politiek is iets anders dan de kerk maar als het in Staphorst al kan.quote:Op maandag 25 april 2022 19:22 schreef Hamlapjes het volgende:
En ik had het vorige week al een paar keer over de synode van ons kerkverband en de besluitvorming over vrouwen in het ambt wat zou volgen. Niet geheel verrassend heeft dat negatief uitgepakt en wordt er nog steeds geen ruimte gegeven voor vrouwen
Klein soort van lichtpuntje: er is net aan een voorstel weggestemd wat de 'zondige' gemeenten in het kerkverband (die gewoon vrouwen bevestigen in de ambten) basically zou degraderen tot tweederangsgemeenten in de vergaderingen en de gemeente in Zwolle heeft al aangegeven gewoon door te gaan op het ingeslagen pad mét vrouwen in het ambt. Dus de impasse die er was, duurt voort
quote:Herriët Brinkman, lijsttrekker van het CDA bij de gemeenteraadsverkiezingen, wordt de eerste vrouwelijke wethouder van Staphorst. "De gemeente is er klaar voor", zegt ze in gesprek met RTV Oost.
Staphorst staat bekend als een van de conservatiefst kerkelijke gemeenten in Nederland. Van oudsher heerst daar het idee dat de man het hoofd van de vrouw is en dat daarom de vrouw niet actief mag zijn in de politiek.
Toch is het volgens Brinkman geen verrassing dat er nu ook in haar gemeente een vrouwelijke wethouder komt. Twaalf jaar geleden kwam ze samen met Liesbert Lubberink (PvdA) als eerste vrouw in de gemeenteraad. "Zo maakten we het pad vrij voor meer vrouwen en nu zijn we met zijn vieren."
https://nos.nl/artikel/24(...)nte-is-er-klaar-voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |