SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Die mannen neuken die ingezakte vrouwen op leeftijd wel alsof hun leven ervanaf hangt terwijl alle blanke mannen ze niet meer zien staan of ze ernstig vies en onaantrekkelijk vinden, knap van ze wel.
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het beetje leven leek net bijna afgelopen toen ik me verslikte in een snackje
Maar verder niks te klagen
Alleen een reeks fok postsquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?en was het nog een beetje een leuke film?
Zo ver was het nog niet, maar ik heb wel een leuke film opgezetquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Flitste je leven ook echt als een film aan je voorbij?en was het nog een beetje een leuke film?
Zeker in Gambia? Dat land staat daar ondertussen best bekend omquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.
Welke?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo ver was het nog niet, maar ik heb wel een leuke film opgezet
Mag k niet zeggen, is illegaalquote:
Hmmmm, jammer weerquote:
Probleem is alleen dat die nog een half uur duurt en ik nu al in slaap valquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm, jammer weermaakt me alleen nog maar nog nieuwsgieriger
![]()
Tis maar een film hè? Morgen weer een dag tochquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat die nog een half uur duurt en ik nu al in slaap val
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ondertussen geld binnenhengelen van ze.
Misschien past de anaconda beter in een beetje uitgelubberde preutquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.
Merkel zei niet voor niets wat jaartjes terug "wir schaffen das " en welkom alle bootvluchtelingen uit Afrika en omstrekenquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan mee geen andere reden bedenken waarom je anders oude witte vrouwen zou wippen met je anderhalve meter lange zwarte anaconda, nogmaals, respect.
Dit weet ik wel zeker maar probeer dan maar eens niet aan de snor van je tante of je moeder in bikini te denken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien past de anaconda beter in een beetje uitgelubberde preut
Klopt, maar ik wil hem wel af maken. Wat is planning voor morgen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tis maar een film hè? Morgen weer een dag toch
Terrasje en uit eten 's avondsquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil hem wel af maken. Wat is planning voor morgen?
Mannen worden aantrekkelijker naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:53 schreef -Shii- het volgende:
En al die mannen van dezelfde leeftijd zijn hunks ofzo?
Ja sommigen wel ja. Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen worden aantrekkelijker naarmate ze ouder worden.
Is ballie een creepy pedo?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ach ja, creepy pedo's gaan naar Thailand of de Filippijnen, en dikke ouwe wijven gaan naar Afrika
Wel lekker modern dat we nu ook gewoon vieze oude geile wijven hebben ipv alleen maar oude geile mannetjes.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ach ja, creepy pedo's gaan naar Thailand of de Filippijnen, en dikke ouwe wijven gaan naar Afrika
You never know, iedereen kan zich anders voor doen op internet hèquote:
Onthoudertje voor als je vriendin de 50 aantikt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel lekker modern dat we nu ook gewoon vieze oude geile wijven hebben ipv alleen maar oude geile mannetjes.
Sommigen wel, sommigen nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zolang ze dan nog op mij geilt is het primaquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onthoudertje voor als je vriendin de 50 aantikt.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zolang ze dan nog op mij geilt is het prima
Zit wat inquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
You never know, iedereen kan zich anders voor doen op internet hè
Dit vind ik een Disney vraag voor jongeren waar ze zelf achter dienen te komen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geloof je niet in ware liefde?
Charisma is iets wat je hebt of niet, macht kan daar een rol bij spelen, geld maakt iemand in mijn ogen niet aantrekkelijker, en dikke lelijke pad of een klootzak met een miljoen op de bank is nog steeds een dikke lelijke pad of een klootzak, maar dan met een miljoen op de bankquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over het algemeen natuurlijk.![]()
Heeft ook te maken met geld en macht.
Daar hoopte ik op, maar het werkt nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een vrij simpele ja/nee vraag anders.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vind ik een Disney vraag voor jongeren waar ze zelf achter dienen te komen.
Die mannen moeten dan ook al wel een beetje aantrekkelijk zijn in hun jongere jaren, , en ook de boel niet laten verslonzen, anders gaat die gezegde niet opquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar hoopte ik op, maar het werkt niet
Geld en levenservaring kunnen je wel zelfverzekerder maken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Charisma is iets wat je hebt of niet, macht kan daar een rol bij spelen, geld maakt iemand in mijn ogen niet aantrekkelijker, en dikke lelijke pad of een klootzak met een miljoen op de bank is nog steeds een dikke lelijke pad of een klootzak, maar dan met een miljoen op de bankgolddiggers zijn gewoon echt een slag apart, en zal die vrouwen nooit snappen
Ja, zelfverzekerdheid is idd aantrekkelijk, dat geldt voor beide sekses. Persoonlijk vind ik Willem Dafoe echt een hele aantrekkelijke en charismatische man, maar hij is niet wat mensen als universeel knap beschouwen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geld en levenservaring kunnen je wel zelfverzekerder maken.
Je hebt nauwelijks ervaring dus dan is het een moeilijk antwoord, ben je over veertig jaar nog bij je kinderliefde dan weet je er eigenlijk nog steeds weinig van of misschien juist wel heel veel maar ik denk juist van niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is een vrij simpele ja/nee vraag anders.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, zelfverzekerdheid is idd aantrekkelijk, dat geldt voor beide sekses. Persoonlijk vind ik Willem Dafoe echt een hele aantrekkelijke en charismatische man, maar hij is niet wat mensen als universeel knap beschouwen.
12. 5 jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nauwelijks ervaring dus dan is het een moeilijk antwoord, ben je over veertig jaar nog bij je kinderliefde dan weet je er eigenlijk nog steeds weinig van of misschien juist wel heel veel maar ik denk juist van niet.
Ja daarom, beschouw het als je borstvoedingsperiode en dat je niets anders kent, de biefstukjes, kaviaar en zure modder en warme augurken komen later.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom, beschouw het als je borstvoedingsperiode en dat je niets anders kent, de biefstukjes, kaviaar en zure modder en warme augurken komen later.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij wacht deze meneer ook op een mr. right now.
Oké goed verhaal. Maar geloof je nou in ware liefde of niet, want je draait er nogal om heen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben 14 jaar bij mijn jeugdliefde geweest, ik wist daarna net zoveel als een dode garnaal.
Je hebt nog lang niet genoeg ervaring voor mijn antwoord dus dat is totaal zinloos.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oké goed verhaal. Maar geloof je nou in ware liefde of niet, want je draait er nogal om heen.
Ik heb meer dan genoeg ervaringquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt nog lang niet genoeg ervaring voor mijn antwoord dus dat is totaal zinloos.
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg ervaring![]()
dus , geloof je in ware liefde?
![]()
Mee eensquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.
*verdwaaldquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is het toch godvergeten saai hier de laatste tijd na 10 /11 uur 's avonds![]()
![]()
En niet alleen op deze sc btw
Ik zit uit verveling ook maar weleens op dat Oekraïne topicquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
*verdwaald
Zit weleens in Nieuws ineens
Het lijkt wel een bejaardenforum geworden inderdaad.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
Wat is het toch godvergeten saai hier de laatste tijd na 10 /11 uur 's avonds![]()
![]()
En niet alleen op deze sc btw
Ja echt! Suffe bedoening vaakquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt wel een bejaardenforum geworden inderdaad.
Als ze er zijn liggen ze al te maffenquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
Zijn hier nog aantrekkelijke, charismatische oudere mannen?
Waar heb je die voor nodig?quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
Zijn hier nog aantrekkelijke, charismatische oudere mannen?
Iedereen, *mompelt ietsquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zit uit verveling ook maar weleens op dat Oekraïne topicen op MUZ, maar daar moet ik de juiste bui voor hebben. Op de sc's die er zijn lijkt iedereen rond tienen al te maffen ofzo
Ik ruik wat angstquote:
Ik denk dat je hem weggejaagd hebtquote:
Run, forrest, runquote:
Ik kan er wel iets mee, Tom Hanksquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, een aantrekkelijke, charismatische oudere man!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets mee, Tom HanksBeetje een mietje tijdens corona maar met een prop in de mond....
Voor ieder moment een je leven is er wel eentje. Soms eentje voor meerdere momenten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel zeker wel maar dan in de seriële vorm en met genoeg kilometers op de teller, ik geloof niet in ware liefde als je maar een enkel smaakje van de schijf van vijf kent, it's an acquired taste.
Nee daar heb ik niets mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik kan er wel iets mee, Tom HanksBeetje een mietje tijdens corona maar met een prop in de mond....
Ugh...Clooneyquote:
Wie dan wel?quote:
Wat bedoel je met de war on drugs? 🤔quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop mensen die ik ken waren bij The war on drugs blijkbaar. Zo maar eens bedje opzoeken.
Dat is een indierockband kennelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met de war on drugs? 🤔
Aha ! Ik zat te denken in de richting van dat er een schoonveegactie ofzo was van zijn dealertjes in zijn stad/wijk.quote:
Ja, zoiets dacht ik ook even. Dat z'n kennissen bij de politie zitten of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha ! Ik zat te denken in de richting van dat er een schoonveegactie ofzo was van zijn dealertjes in zijn stad/wijk.
Ja, of juist bekenden van de politie zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik ook even. Dat z'n kennissen bij de politie zitten of zo.
Mijn hoofd ging ervan uit dat CE vrij braaf is en dat z'n kennissen dus aan de "goede" kant van de wet zouden staan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, of juist bekenden van de politie zijn![]()
Aha, ja, ik ben dus niet zo braaf, dus mijn brein ging een andere kant opquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn hoofd ging ervan uit dat CE vrij braaf is en dat z'n kennissen dus aan de "goede" kant van de wet zouden staan.
Jij had dus opgepakt kunnen worden bij deze raid!quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha, ja, ik ben dus niet zo braaf, dus mijn brein ging een andere kant op
Dat denk ik dan weer niet, maar wel bekenden van mequote:Op zaterdag 23 april 2022 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij had dus opgepakt kunnen worden bij deze raid!
Gelukkig is het fictief, maar hopelijk worden ze snel vrijgelaten in dit verhaal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet, maar wel bekenden van me![]()
Ja dat hoop ik ook, denk dat ze morgen al weer op pad mogenquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is het fictief, maar hopelijk worden ze snel vrijgelaten in dit verhaal.
Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, denk dat ze morgen al weer op pad mogen
Of iig een band waar ik van gehoord hebquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of iig een band waar ik van gehoord heb![]()
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.quote:
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.
Je zoekt zo iemand hier?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.
Wat zoek jij hier?quote:
Of mosselen?quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Tot zoquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Ga gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]In mijn dromen geen handtassen graag!
Ja zag het van de week ook op het nieuwsquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:02 schreef Karzai het volgende:
Zag dat er een dik pak sneeuw lag in Madrid een paar dagen geleden
Heb ik al lang en ook al bericht terug... helaas nihil. Ik kreeg normaal altijd terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:07 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even belastingaangifte doen kan willempie weer nieuwe jurkjes kopen met koningsdag voor zijn dames
Ja voor sommige is het altijd drama die belastingdienst.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
ik vraag waarschijnlijk gewoon weer uitstel aan, teveel veranderd afgelopen jaar, even met 4 ogen kijken enzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
O lekker is dat, dan denk je heel wat te hebben tot de belastingdienst komtquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
Ja niet echt een ideaal systeem neequote:Op zaterdag 23 april 2022 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]bah... ik zou mij zo in de schulden kunnen werken dan
Misschien straks ook maar eventjes weggaan, ben toch weer belachelijk vroeg wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
Ik zie geen koffie?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:25 schreef mschol het volgende:
[..]
*zet zon in Thailand op standje verbrand snacks extra snel
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffiequote:
Hey Bos, alles goed?quote:
Ja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffie
Mooi zo, fijn te horen.quote:
Dan ga je slapenquote:
Amaramadingdongquote:
Hmm nee zit nu thuis te netflixen. Zo tijd voor lunch denk kquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag? Beetje mensen kijken met een latte?
Had je niet zo’n barretje waar je graag zat met uitzicht op een drukke straat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee zit nu thuis te netflixen. Zo tijd voor lunch denk k
Ja maar ben k vanochtend al geweestquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je niet zo’n barretje waar je graag zat met uitzicht op een drukke straat?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ben k vanochtend al geweest
Ja alleen jammer van mijn te krokante korstje nu :pquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Genoten van je eerste week wel?
Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen jammer van mijn te krokante korstje nu :p
Beidequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide
Vloog als een onvoorzichtige mot rechtstreeks naar die brandende zon![]()
Het was 0530 toen ik wakker werdquote:
Hoi vriendjequote:
Wanneer krijg je de ratjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat de spulletjes voor in de kooi op tijd komen.Zat vertraging op namelijk.
Wanneer komt de uitslag van je vader?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, te veel prikkels gehad de afgelopen dagen, denk ik.
Bak nog wel een eitje voor jequote:Op zaterdag 23 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffie
Hebben we alquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer komt de uitslag van je vader?
Hmmmm oke. Nou gelukkig niks ernstigs te zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al
Die zat gisteren al in zijn online dossier. Er waren geen bijzonderheden te zien op de foto. Dus nu zijn we feitelijk nog geen steek verder. Al lijkt het nog steeds op overbelasting. Hij slikt geen pijnstillers en de pijn is nu wel draaglijk. Dus het zal waarschijnlijk vooral tijd nodig hebben.
O bijna nog even afwachten, als de kooi dan nu een dag later binnen komt is het nog niet zo rampquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmmmm oke. Nou gelukkig niks ernstigs te zien
Ben je al op vakantie of moet je nog vertrekken?quote:
Nee a.s. donderdag pas.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je al op vakantie of moet je nog vertrekken?
Ok dat heb ik niet zovaak dat ik droom. Of ik herinner ze niet, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook. En van die zware dromen waar je helemaal uitgeput wakker van wordt
sportief.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, vandaag stonden we (ongewild) om 7.00 uur op en toen ben ik maar alvast een rondje gaan fietsen.
Dat was wel even lekker
Goed gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, vandaag stonden we (ongewild) om 7.00 uur op en toen ben ik maar alvast een rondje gaan fietsen.
Dat was wel even lekker
Ik had eigenlijk geen zin om te lopen, dus dan maar fietsen.quote:
ZO jij bent gelijk fanatiek als je wakker bentquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat was wel even lekker
Normaal is dat doordeweeks wel anders, dan is er een overlevingsstandquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO jij bent gelijk fanatiek als je wakker bent
O dacht die is gelijk weg als de kleine vakantie krijgtquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee a.s. donderdag pas.
[..]
Ok dat heb ik niet zovaak dat ik droom. Of ik herinner ze niet, dat kan ook.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had k gisteren al en ze hebben niet meer dezelfde broodjes
Wat nu
Ben je zenuwachtig voor je vakantie?quote:
je had er voor kunnen kiezen om verder te gaanquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk geen zin om te lopen, dus dan maar fietsen.
Normaal doe ik er 1,5 uur over om 8 km te lopen en nu binnen 26 minuten gedaan
Niet zo overdrijvenquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je had er voor kunnen kiezen om verder te gaan
Nee moet nog ff 2 dagen werken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht die is gelijk weg als de kleine vakantie krijgt
Neejoh. Daar heb ik nou nooit last van.quote:
Uh, ja had gekund, maar zo fanatiek was ik deze ochtend nou ook weer nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je had er voor kunnen kiezen om verder te gaan
Helaas welquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee moet nog ff 2 dagen werken.
[..]
Neejoh. Daar heb ik nou nooit last van.
Soms heb je gewoon van die nachten.
hoe is het met de temperatuur?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh, ja had gekund, maar zo fanatiek was ik deze ochtend nou ook weer niet
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe trouwens geen 1,5 uur over 8 km.. denk rond de 2 uur, want korte pootjes
Trippeltrippelquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik doe trouwens geen 1,5 uur over 8 km.. denk rond de 2 uur, want korte pootjes
Armstukken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met de temperatuur?
korte broek en shirt? of toch nog beginnen met een jasje of armstukken?
Ik had het wel op een gegeven moment warm met een tshirt en een winddichte jas aan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het met de temperatuur?
korte broek en shirt? of toch nog beginnen met een jasje of armstukken?
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..quote:
Nee, daar is het weer te warm voor.quote:
Daar heb je het op uitgezocht of nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..
Dus die liepen in een soort gestrekte draf in de pauze en ik had zoiets van; ja ik zie jullie daar wel.
Waar ik nu werk zijn ze allemaal wat relaxter en niet zo groot
Ik slaap bijna altijd onderbroken jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij altijd een nachtbrakertje.
Ja, ik heb een vergelijkend waren onderzoek gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heb je het op uitgezocht of niet
niks mis mee.quote:
Oh ik dacht voor onder je jas of truiquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee.
Als je smorgens begint en het nog wat koud is voor korten mouwen.
zodra het warm genoeg is duw je ze in je zak
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige werk waren ze allemaal 2 meter of zo..
Dus die liepen in een soort gestrekte draf in de pauze en ik had zoiets van; ja ik zie jullie daar wel.
Waar ik nu werk zijn ze allemaal wat relaxter en niet zo groot
Welkom in Engeland.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toch nog opmerkelijk veel mensen buiten![]()
AAN DE VERKEERDE KANT VAN DE WEG
Hoepel toch op, tante Toos.
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze nooit op je gaan staan per ongeluk?
Ik ga zo fish and chips halen in dat gevalquote:
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzijquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Het valse chihuahua effect.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.
Verder heb ik een soort aura om mij heen dat mensen liever afstand willen houden en dat vind ik prima
Waarschijnlijk komt dat omdat jij de pas er flink in hebt zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat aura heb ik ook altijd als ik buiten loop, hoef nooit voor anderen aan de kant, ze gaan allemaal voor mij opzij
Meer resting bitch face ...quote:
nee nee, dit is vervanging voor een jasquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht voor onder je jas of trui
hmm, misschien nog een koffie makenquote:
Ja maar als mensen naar beneden kijken wat er staat te piepen, te springen en te krijsen kijken ze tegen je kruintje aan.quote:
Lekker is dat he.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mr. Wattenschijfje staat weleens op mijn voeten.
Oh, ik ben best aanwezig hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als mensen naar beneden kijken wat er staat te piepen, te springen en te krijsen kijken ze tegen je kruintje aan.
Zo stil gaan staan met een verstoorde flight or flight reacitequote:Op zaterdag 23 april 2022 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat omdat jij de pas er flink in hebt zitten.
Ik loop wat langzamer en als mensen niet aan de kant gaan, dan ga ik gewoon stil staan, want zo'n persoon ben ik gewoon
Je bent in Thailand, waarom eet je geen Thais?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga voor pasta.
Het is heet vandaag man man man
quote:
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo stil gaan staan met een verstoorde flight or flight reacite
[ afbeelding ]
Hahaha ik heb ook standaard zo'n gezicht van moet dit en blijf weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik keek op m'n vorige werk gewoon altijd zo, want anders begon die vieze directeur weer tegen me te praten.
Echt priceless hoe hij dan elke keer weer schrikt en bedenkt: oh ja het is ochtend, niet tegen praten
Ooit moet ze je nog een keertje halen voor de winkel dicht gaat ofzo haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in een gevulde koek
En dat is de schuld van @:Ama
Die maakt dan wel indrukquote:
Ja idd! Anders jaag je wel iedereen weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hahaha ik heb ook standaard zo'n gezicht van moet dit en blijf weg.Gelukkig weten de mensen die me kennen dat ik het niet meen.
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koekenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooit moet ze je nog een keertje halen voor de winkel dicht gaat ofzo haha.
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent in Thailand, waarom eet je geen Thais?
En mij eventjes meeten natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koeken
Nou, het is ook vaak een reactie op mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef Ama het volgende:
Mijn gezicht zit zo gewoon het makkelijkste.
Goede keuze.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ga voor pasta.
Het is heet vandaag man man man
Zeker, die koeken verkopen zichzelf nietquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
Ik heb een puist op mijn kont en die doet pijn.
Dat wilde ik even gezegd hebben.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?
Ik doe het ook niet meer op dit moment.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, die koeken verkopen zichzelf niet
Dat is totaal anders, wij hebben zeehavens en hier komen alle lekkere hapjes van de wereld langs, daar tillen ze gewoon een steen op, vinden er een oude schoenzool onder en roepen pizza, one hundred Baht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je bent in Nederland. Waarom.eet je geen stamppot?
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oostenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, idd.. gewoon 1,5 uur rijden voor worst worst worst en gevulde koeken
Noord/oostenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oosten
Definitief niet meer ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet meer op dit moment.
Ik vergis me.. het is bijna 2,5 uur rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog wel mee qua reistijd dan voor jou naar het verre oosten
Jawel komt denk ik wel weer. Mijn beste vriend doet het de komende paar weken omdat hij even iets anders moet doen maar als hij weg is moet er toch iets veranderen. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat de winkel helemaal dicht gaat. Die meiden verkopen veel meer met grote bestellingen van buitenaf en ze staan op een boerenmarkt nu elke zaterdag.quote:
Echt nietesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is totaal anders, wij hebben zeehavens en hier komen alle lekkere hapjes van de wereld langs, daar tillen ze gewoon een steen op, vinden er een oude schoenzool onder en roepen pizza, one hundred Baht.
Oh, das jammerquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel komt denk ik wel weer. Mijn beste vriend doet het de komende paar weken omdat hij even iets anders moet doen maar als hij weg is moet er toch iets veranderen. Maar ik zie ook nog wel gebeuren dat de winkel helemaal dicht gaat. Die meiden verkopen veel meer met grote bestellingen van buitenaf en ze staan op een boerenmarkt nu elke zaterdag.
Het hoge noorden danquote:
Dat de winkel niet heel geweldig loopt is helaas wel een feit. Maar we zitten ook wel op een rot locatie wat dat betreft, helemaal achter verstopt in een park.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, das jammer![]()
Wat vind je zelf?
Dat is gewoon de nationale gasreservequote:
Anders ga je zelf naar Thailand en eet je waar je zelf zin in hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinige voordelen van Thailand, het Thaise eten en jij gaat voor de toeristenprak
Oh, ja dat moet je ook maar net wetenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat de winkel niet heel geweldig loopt is helaas wel een feit. Maar we zitten ook wel op een rot locatie wat dat betreft, helemaal achter verstopt in een park.
Ja preciesquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ja dat moet je ook maar net weten
quote:Onder het zadel durft hij soms wat te schrikken en ook een keer omhoog te komen hier moet je dus mee om kunnen gaan, hoe zekerder jij bent in het zadel hoe zekerder hij is onder het zadel.
quote:je bent dus niet bang om te vallen en bent stabiel in je zit e.d en mocht je vallen stap je weer op en geeft niet op.
Nee, bedankt.quote:je hebt er begrip voor dat ik 3 kids heb waarvan 2 altijd thuis dus altijd is er wel een kind bij en kunt dus ook wat omgaan met kleine kids.(hiermee bedoel ik niet dat je oppas moet spelen maar wel in communicatie/spel reageren op hun ipv te negeren)
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Anders ga je zelf naar Thailand en eet je waar je zelf zin in hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |