Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen jammer van mijn te krokante korstje nu :p
Beidequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide
Vloog als een onvoorzichtige mot rechtstreeks naar die brandende zon![]()
Het was 0530 toen ik wakker werdquote:
Hoi vriendjequote:
Wanneer krijg je de ratjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat de spulletjes voor in de kooi op tijd komen.Zat vertraging op namelijk.
Wanneer komt de uitslag van je vader?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, te veel prikkels gehad de afgelopen dagen, denk ik.
Bak nog wel een eitje voor jequote:Op zaterdag 23 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffie
Hebben we alquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer komt de uitslag van je vader?
Hmmmm oke. Nou gelukkig niks ernstigs te zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al
Die zat gisteren al in zijn online dossier. Er waren geen bijzonderheden te zien op de foto. Dus nu zijn we feitelijk nog geen steek verder. Al lijkt het nog steeds op overbelasting. Hij slikt geen pijnstillers en de pijn is nu wel draaglijk. Dus het zal waarschijnlijk vooral tijd nodig hebben.
O bijna nog even afwachten, als de kooi dan nu een dag later binnen komt is het nog niet zo rampquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |