Ja zag het van de week ook op het nieuwsquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:02 schreef Karzai het volgende:
Zag dat er een dik pak sneeuw lag in Madrid een paar dagen geleden
Heb ik al lang en ook al bericht terug... helaas nihil. Ik kreeg normaal altijd terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:07 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even belastingaangifte doen kan willempie weer nieuwe jurkjes kopen met koningsdag voor zijn dames
Ja voor sommige is het altijd drama die belastingdienst.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
ik vraag waarschijnlijk gewoon weer uitstel aan, teveel veranderd afgelopen jaar, even met 4 ogen kijken enzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
O lekker is dat, dan denk je heel wat te hebben tot de belastingdienst komtquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
Ja niet echt een ideaal systeem neequote:Op zaterdag 23 april 2022 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]bah... ik zou mij zo in de schulden kunnen werken dan
Misschien straks ook maar eventjes weggaan, ben toch weer belachelijk vroeg wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
Ik zie geen koffie?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:25 schreef mschol het volgende:
[..]
*zet zon in Thailand op standje verbrand snacks extra snel
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffiequote:
Hey Bos, alles goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |