Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, denk dat ze morgen al weer op pad mogen
Of iig een band waar ik van gehoord hebquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of iig een band waar ik van gehoord heb![]()
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.quote:
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.
Je zoekt zo iemand hier?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.
Wat zoek jij hier?quote:
Of mosselen?quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Tot zoquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Ga gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]In mijn dromen geen handtassen graag!
Ja zag het van de week ook op het nieuwsquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:02 schreef Karzai het volgende:
Zag dat er een dik pak sneeuw lag in Madrid een paar dagen geleden
Heb ik al lang en ook al bericht terug... helaas nihil. Ik kreeg normaal altijd terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:07 schreef Karzai het volgende:
Zo maar even belastingaangifte doen kan willempie weer nieuwe jurkjes kopen met koningsdag voor zijn dames
Ja voor sommige is het altijd drama die belastingdienst.quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
ik vraag waarschijnlijk gewoon weer uitstel aan, teveel veranderd afgelopen jaar, even met 4 ogen kijken enzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:12 schreef Karzai het volgende:
Dus ik heb het maar even uitgesteld, volgende maand weer vakantiegeld om het te compenseren
O lekker is dat, dan denk je heel wat te hebben tot de belastingdienst komtquote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:29 schreef kwiwi het volgende:
Hier wordt inkomensbelasting niet van je salaris ingehouden, maar moet je er zelf voor sparen. Aan het begin van het jaar krijg je een rekening met geschat inkomen gebaseerd op het jaar daarvoor, vervolgens doe je het jaar daarna aangifte en krijg je met wat geluk een jaar later de uiteindelijke rekening.
Probleem is dat als je naar een andere gemeente verhuisd, ze je inkomen niet weten en ze het als minimaal inschatten voor het voorschot. Nu verhuis ik 2 jaar achter elkaar van gemeente, en moet ik dus de hele tijd in m'n achterhoofd houden dat van het geld op m'n rekening nog 2x een hele smak naar de belastingdienst moet de komende jaren
Ja niet echt een ideaal systeem neequote:Op zaterdag 23 april 2022 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]bah... ik zou mij zo in de schulden kunnen werken dan
Misschien straks ook maar eventjes weggaan, ben toch weer belachelijk vroeg wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:01 schreef Karzai het volgende:
Ontbeten, ik ga eerst even een ochtendwandeling maken zo. ziet er helder uit buiten
[ afbeelding ]
Ik zie geen koffie?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 06:25 schreef mschol het volgende:
[..]
*zet zon in Thailand op standje verbrand snacks extra snel
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffiequote:
Hey Bos, alles goed?quote:
Ja, dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffie
Mooi zo, fijn te horen.quote:
Dan ga je slapenquote:
Amaramadingdongquote:
Hmm nee zit nu thuis te netflixen. Zo tijd voor lunch denk kquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je doen vandaag? Beetje mensen kijken met een latte?
Had je niet zo’n barretje waar je graag zat met uitzicht op een drukke straat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm nee zit nu thuis te netflixen. Zo tijd voor lunch denk k
Ja maar ben k vanochtend al geweestquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je niet zo’n barretje waar je graag zat met uitzicht op een drukke straat?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ben k vanochtend al geweest
Ja alleen jammer van mijn te krokante korstje nu :pquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Genoten van je eerste week wel?
Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen jammer van mijn te krokante korstje nu :p
Beidequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te hebberig geweest. Of niet goed gesmeerd?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beide
Vloog als een onvoorzichtige mot rechtstreeks naar die brandende zon![]()
Het was 0530 toen ik wakker werdquote:
Hoi vriendjequote:
Wanneer krijg je de ratjes?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Ama het volgende:
Hoop wel dat de spulletjes voor in de kooi op tijd komen.Zat vertraging op namelijk.
Wanneer komt de uitslag van je vader?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, te veel prikkels gehad de afgelopen dagen, denk ik.
Bak nog wel een eitje voor jequote:Op zaterdag 23 april 2022 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet erg, als ik zo ontbijtje krijgt dan zet ik zelf wel koffie
Hebben we alquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer komt de uitslag van je vader?
Hmmmm oke. Nou gelukkig niks ernstigs te zienquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben we al
Die zat gisteren al in zijn online dossier. Er waren geen bijzonderheden te zien op de foto. Dus nu zijn we feitelijk nog geen steek verder. Al lijkt het nog steeds op overbelasting. Hij slikt geen pijnstillers en de pijn is nu wel draaglijk. Dus het zal waarschijnlijk vooral tijd nodig hebben.
O bijna nog even afwachten, als de kooi dan nu een dag later binnen komt is het nog niet zo rampquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |