Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, denk dat ze morgen al weer op pad mogen
Of iig een band waar ik van gehoord hebquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de kennissen van CE de volgende keer naar een leukere band.
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of iig een band waar ik van gehoord heb![]()
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ikquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat is meestal wel redelijke herrie dan. Ik weet niet of de kennissen van CE dat aankunnen!
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.quote:
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol, je hebt een beetje opgelet zie ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet wel je best doen dat niet mee te krijgen.
Je zoekt zo iemand hier?quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, maar bijvoorbeeld Hugh Grant (fout, maar wel aantrekkelijk) en David Bowie in zijn latere jaren.
Wat zoek jij hier?quote:
Of mosselen?quote:
Trusten!quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Tot zoquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:24 schreef Recce het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken. Welterusten!
Ga gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]In mijn dromen geen handtassen graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |